Opel Signum 2.2 DTI negribīgi iedarbinās

westboy Reģ.: 07.02.2003

Sveiki! Problēmas ir ar Opel Signum 2003. gada 2.2 DTI

Varbūt kādam arī tā ir gadījies? Kad auto pēc braukšanas kādas divas, trīs stundas pastāv, tad negribīgi iedarbinās, iedarbinās pēc ilgas (apm. 30 sekunžu) griešanas ar baltu dūmu mākoni aizmugurē. Sevišķi tas sāk parādīties kad arā paliek aukstāks, vasarā vis kartībā. Ja auto visu nakti nostāvējis tad no rīta iedarbinās uz sitiena. Vēl pagājušo ziemu bija tā ja auto kādas trīs dienas pastāv pie apmēram -15 grādiem, tad darbinot auto tas iedarbinās un pēc trīs sekundēm noslāpst un vairāk nevar tik vienkārši nevar iedarbināt. Iedarbinās tikai pēc 5 minūšu griešanas (ja akumulators jau nav pēc trešās minūtes nosēdies).

Kas varētu būt par vainu?

 
1 2
M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Re kur manējais: foto.inbox.lv/...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Un te topiks par notikumu: www.iauto.lv/...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu šis ir labojams. Pietiek ar tranzistora maiņu, bet jā lētāk par 100Ls neviens klāt neķersies.

westboy Reģ.: 07.02.2003
0 0 Atbildēt

Mans sūknis izskatās šitāds foto.inbox.lv/...

bobcat Reģ.: 12.10.2006
1 0 Atbildēt

westboy rakstīja: Mans sūknis izskatās šitāds foto.inbox.lv/...

Caurumus gan vajadzēja aiztaisīt sūknim.

Un ko tālāk?

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Tas ir labi, ka tas sūknis ir noņemts. Ja, tpfu, tpfu, tomēr būs vajadzība, varēsi mierīgi iedot sataisīt to elektronikas daļu, un pie reizes arī mehānisko iztīrīt vai pārbaudīt.

westboy Reģ.: 07.02.2003
0 0 Atbildēt

Kur tad, ja nu kādreiz vajag, varētu sūknim sataisīt to elektronisko daļu?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

westboy rakstīja: Kur tad, ja nu kādreiz vajag, varētu sūknim sataisīt to elektronisko daļu?

Meklē te: www.ss.lv/...

Piemēram: www.ss.lv/...

Vai šādi:

www.google.com/...

un atrodam:

auto-remonts.lv/...

www.rolis.lv/...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Bet par tēmu - lūk risinājuma manuālis:myweb.tiscali.co.uk/...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja: Bet par tēmu - lūk risinājuma manuālis:myweb.tiscali.co.uk/...

Atvainojos, šis manuālis ir tomēr risinājums citai problēmai - kad degvielas atvada caurulītēm nav hermētiskuma. Atradu to meklēdams kādu pamācību, kā nomainīt tās špricu blīves (neofrēna?). Princips tāds, ka noņem vārstu vāku, atlaiž ķēdes augšējo spriegotāju, atskrūvē sadaleni, pakar to gaisā (lai nav pēc tam jāmeklē, kurā pozīcijā to atlikt atpakaļ), un tad izņem vecās blīves un ieliek jaunās. Gribēju uzzināt sīkāk un ar bildītēm!

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Katrā ziņā tai manuālī ir aprakstīti daudz vērtīgi momenti, kas noderēs arī sprauslu blīvslēgu nomaiņai - viss process tāds pat, tikai pašu blīvslēgu nomaiņas posms jāpiedomā.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Re kur arī bildītes, par to, kas atrodas zem sadalenes, un kur tā blīve jāmaina:

Pēc sadalenes noņemšanas ir jāatskrūvē tie melnie, iegarenie elementi, kas paredzēti, lai pievadītu uz šprici degvielu no augstspiediena sūkņa, un novadītu atlikumu atpakaļ uz noplūdes caurulītēm (leak-off pipes):

content23-foto.inbox.lv/...

Kad tie noņemti, centrā redzamas pašas šprices, tur arī jānomaina blīve:

content23-foto.inbox.lv/...

Salīdzinājumam - viena nenoņemta:

content23-foto.inbox.lv/...

Bildes atrastas te: www.vauxhallownersnetwork.co.uk/...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Nu šis ir labojams. Pietiek ar tranzistora maiņu, bet jā lētāk par 100Ls neviens klāt neķersies.

He, he, izrādās tur apakšā nāvīgs bizness! forum.dieselirk.ru/...

sk figwam komentu:

Давайте поговорим откровенно. Пытаясь войти в положение владельцев автомобилей с упомянутыми насосами (не проживающими в мегеполисах представил их незавидную ситуацию - сложно найти возможность качественно отремонтировать насос, а если она есть но специалист далеко – подтвердить неисправность электронной части насоса чтобы не гнать машину или снимать насос и везти его зря. С начала появления данного типа насосов и по сегодняшний день бесполезно искать технологию ремонта, очевидно одна из причин – слишком тяжело она далась человеку осилившему её, так же возможно это плод стараний не одного человека, в моём случае например – дизелист плюс электронщик. Оптимисты (вроде Actros 1832) услышав что там нужно заменить всего один транзистор засучив рукава берутся за дело даже не предполагая что можно безвозвратно испортить насос либо изуродовать базу – по некоторым оценкам время ремонта неудачно ремонтированного кем то насоса раз в пять превышает если б начать с нуля, дополнительные расходы опять же ложатся на плечи владельца автомобиля. Замена транзистора – уникальная операция (с выносными не удалось получить положительных результатов но и она всего лишь часть всего КОМПЛЕКСА мероприятий включающих в себя данный ремонт начиная от диагностики и заканчивая правильной установкой насоса на автомобиль, некачественный например монтаж транзистора может закончится быстрым его сгоранием, так же следует заметить что блок управления контролирует работу *ключа* по величине протекающего по нему тока и проделанный вами ремонт может не принять загоранием чека.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Учитывая настойчивое желание пользователей поближе познакомиться с технологией было принято решение поменять ситуацию с *знаем но не скажем* на *знаем и продадим* считая это вполне цивилизованным подходом. В разделе продажа/покупка/ обмен forum.dieselirk.ru/... (не зарегистрированным пользователям просмотр невозможен размещено обьявление о продаже данной технологии, есть надежда что человек КУПИВШИЙ информацию не будет её распространять, думаю коллеги занимающиеся подобным ремонтом не будут на меня в обиде, впрочем так же ничто не мешает им заняться таким же бизнесом. Предложить продавать технологию также подтолкнуло отсутствие возвратов ( тьфу- тьфу. Желающий получает тщательно подготовленный текстовый документ включающий так же рисунки и схемы, обсуждение некоторых ключевых вопросов предполагается по телефону, скайпу, эл.почте.

M77 Reģ.: 06.08.2008
1 0 Atbildēt

В технологии описан не только сам процесс ремонта электронной части но и доступная компьютерная диагностика насоса, проверка некоторых элементов насосас целью максимально исключить другие возможные неисправности насоса. Также описана простейшая проверка насоса на (можно примитивном стенде без использования бошевского EPS-815 которая подтверждает – насос можно ставить на автомобиль. Мастер непосредственно выполняющий работу должен быть примерно на уровне среднего телемастера, дизелист должен ставить задачу и принимать работу. Сумма за услугу относительно невелика – 100$, если примерно сравнить с Латвией ( в нашем городе – ремонт снятого с автомобиля насоса 250 - 300$, со снятием и установкой около 500$, также в 500$ примерно обойдется покупка б/у насоса. Купив технологию и взяв с клиента , полагаю, несколько большую сумму, можно не только осилить технологию но уже на первом же ремонте насоса пусть и немного но заработать как электронщику так и дизелисту. Вот и всё, что думал то и написал, не возражаю если модераторы усмотрят в моем сообщении рекламу услуги и удалят его.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

master_disel pieredze

Если есть вопросы лично у тебя - задавай, смогу - отвечу в личку, а то в нете и так куча лишней информации, по VP, CR, и т.д. Многие поймут меня со временем... Недавно один грамотный, в интернете прочитал, как и где подмотки ставят на машины(директор автопарка, так на утро человек 30 без работы осталось - вот тебе и форум. А на его вопросы отвечал тот кто устанавливал подмотки, сам того не подозревая. Ему потом и весь доход и обломался, а вы говорите - не хотят ответить.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Un te - kāpēc man nosprāga tranzistors - saistībā ar slikto iedarbināšanos - bieži vien nācās ilgi griezt ar starteri (30-40 sek) un vienreiz tas, acīmredzami, bija par ilgu.

Кончаются транзисторы по причине нарушения нормального теплоотвода вследствие завоздушивания системы. Возможен также брак(дефект монтажа: в силовой электронике такое недопустимо. Ну, а коль уж сгорел - надо менять

Вряд-ли только из-за этого, ведь он находится на корпусе аппаратуры, и не важно есть, там солярка или нет, корпус всё ровно нагреть невозможно, а вот если есть осциллограф, то можно увидеть, что при вращение стартером форма импульсом, совсем отличается от формы при работе, т.е. импульсы значительно продолжительнее, а значит и транзистор сильнее перегревается, и не успевает отдавать тепло, не зависимо есть солярка в аппаратуре или нет. Так-же умирает, от того, что на наших дорогах не маленькие ямы, а на таких ямах, есть шанс отлететь транзистору от корпуса - лично видел.

+ заклинивший клапан, и так далее и тому подобнее.

Таких причин море.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

ak rakstīja: Tikko biju nopircis Omegu, 2.2 dīzeli. Otrajā dienā no rīta pieleca labi, bet mēģinot braukt pēc 2 stundām šitā pati vaina. Atrisināja Adam Auto, kaut kādi blīvslēgi bija jāmaina pie sprauslām un ieplūdes kolektora. Pēc tās reizes lec vienmēr

Nevis kaut kādi, bet sprauslas blīvslēgs,

Bosch No 2 430 223 003 - SEAL RING - 4 gab.

Ieplūdes kolektora blīves by default.

Te šī procedūra smuki aprakstīta: vectra-club.ru/...

Vispār šajā forumā daudz noderīgas informācijas: vectra-club.ru/...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

westboy rakstīja: Sveiki! Problēmas ir ar Opel Signum 2003. gada 2.2 DTI

Varbūt kādam arī tā ir gadījies? Kad auto pēc braukšanas kādas divas, trīs stundas pastāv, tad negribīgi iedarbinās, iedarbinās pēc ilgas (apm. 30 sekunžu) griešanas ar baltu dūmu mākoni aizmugurē.

Par nelekšanas problēmu citos forumos:

forum.dieselirk.ru/...

astraclub.by/...

forum.opelclub-by.com/...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Nu šis ir labojams. Pietiek ar tranzistora maiņu, bet jā lētāk par 100Ls neviens klāt neķersies.

Par tranzistora maiņu:

forum.dieselirk.ru/...

forum.dieselirk.ru/...

vectra-club.ru/...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Bulgāriski par to pašu- www.offroad-bulgaria.com/...

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Nu Tu gan te esi ieskrējies ar informācijas meklēšanu

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti