Ak, jā - nē, turbīna nav igauņu!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ak, jā - nē, turbīna nav igauņu!
M77 rakstīja: Ak, jā - nē, turbīna nav igauņu!
Tad varbūt pats esi igaunis un lēni spied gāzes pedāli?
DekstersFF rakstīja:
M77 rakstīja: Ak, jā - nē, turbīna nav igauņu!
Tad varbūt pats esi igaunis un lēni spied gāzes pedāli?
Ha ha ha, vai ku smieklīgi!
Pamatīgi aizaudzis ieplūdes kolektors,to var redzēt tikai tad,ja tas noņemts nost.
Uudensputns rakstīja: Pamatīgi aizaudzis ieplūdes kolektors,to var redzēt tikai tad,ja tas noņemts nost.
Paskatīšos arī šo, lai gan pirms 3 gadiem tas tika kārtīgi iztīrīts, leju it kā normālu degvielu (Nestes), tāpēc sāku domāt vai drīzāk nav katalizators sabrucis vai kas tāds.
Mana Omega ar 2.2 DTI dara līdzīgi, arī ir pauze, un tad rāviens. Kolektoru neesmu nekad tīrījis, turbīna dzen eļļu, bet nedaudz, turbīnas vārsts kustas brīvi, un strādā, domāju, ka varbūt tā ir vienkārši turbobedre Jau zb meklēt Kaut kas man teica, ka esot slodzes regulators, bet es nezinu, kur atrodas, vai Opelim vispār tāds ir. Teicējs bija bembists, tam esot
Manam bembikam ir tieshi taa pat! Apdzenot uzspiezh gaazi, iestaajaas taada kaa bedre, tik peec juutama mirklja, gan diez vai 2 sekundes, mazaak, paraadaas iistais uzraaviens. Diezgan nepatiikams variants, viss it kaa kaartiibaa, bet taa nu tas ir Taa bijis vienmeer, ja tev tas saacies nesen, varbuut arii ir kaada vaina.
Nu, ja tas būs dēļ gaisa filtra, tad es tajā šaraškina kantorī vairs filtrus nepirkšu (filtrs mainīts pirms pusgada, aizvakar vēl izskatījās tīrs).
Jāpaprovē cita ražotāja filtru.
Chankaishi rakstīja: ja tev tas saacies nesen, varbuut arii ir kaada vaina.
Ar šo auto braucu jau septīto gadu un nobraucis esmu 125 tkm, šāds (d)efekts parādījās pēdējā gada laikā.
Dīzeļvektras 10 gadīgas ir īstās mašīnas, kurām vajag sporta filtrus
Nu, filtru izslēgt no varbūtības, laikam, ir pats vienkāršākais. Izņem filtru ārā pavisam, pabrauc nedaudz, un uzreiz redzēsi.
Par filtru - tā arī tiks izmēģināts.
Turpat tajā angļu forumā vēl minēts par gaisa masas mērītāja defektu: "mine started getting slower and slower until it became undriveable turned out to be the MASS AIRFLOW METER "
taaneko rakstīja:
M77 rakstīja:
Ko vada otri divi ventīļi, kas ir blakus akumulatoram? Par vienu skaidrs - EGR, ko otrs?
Pareizi raksti- viens ir EGR, otra nozīmi 4 gados tā arī neizdevās atšifrēt.
Iekopēju šo no iepriekšējā topika - tātad, tas otrs vada ieplūdes kolektora \"tauriņvārstus\" (butterfly valves):
Bildes atrastas šajos forumos:
Es gan ieplūdes kolektoru neesmu ņēmis nost. Bet EGR gan apskatīju (jo vieglāk izņemt ) , un viņš bija pavisam tīrs tāpat, un kustējās viegli. Bet gaisa masa mērītāju es jau Tavā otraja topikā pieminēju, to jebkurš normāls diagnosts noteiks, ir jānočeko, ko tas MAFs mēra. Uz aci, vai forumā to neatrisināsi. Man pie beigta MAFa slēdzās iekšā avārijas režīms un check engine dega.
ak rakstīja: ..gaisa masa mērītāju es jau Tavā otraja topikā pieminēju, to jebkurš normāls diagnosts noteiks, ir jānočeko, ko tas MAFs mēra. Uz aci, vai forumā to neatrisināsi. Man pie beigta MAFa slēdzās iekšā avārijas režīms un check engine dega.
Taisnība, bet tai angļu forumā minēts, ka auto ar laiku kļuva arvien lēnīgāks, līdz vienudien vispār nebraucams, un par "check engine" nebija minēts, tad jāsaprot, ka MAFam nav tikai 2 stāvokļi - darbojas/nedarbojas, bet vēl n-tie starpstāvokļi, kuros var arī "check engine" nedegt un kļūdu kompī nerādīt - kā tas ir manā gadījumā, bet domāju tomēr, ka te nav darīšana ar MAFu, jo simptomi ir savādāki - pēc sekundes vai divu aiztures auto tomēr sāk intensīvāk paātrināties.
Tā vispār ir. Pirms man to diagnosticēja, kādu laiku jau braucu ar pusbeigtu, bet nezināju. Uzraksti, kad atkodīsi, kāpēc tā aizture sanāk
Ko jūs sakat par MAFa tīrīšanu?
Te gan par skorpi, bet princips līdzīgs: www.fordscorpio.co.uk/...
Sanāk tā - ar laiku tas MAFa platīna diegs apdeg un kompis domā, ka auto saņem vairāk gaisa nekā patiesībā, attiecīgi padod vairāk degvielas iekšā. Tā kā gaisa nepietiek visas degvielas sadedzināšanai, tad ar sodrējiem noklājas EGR un ieplūdes kolektors, lūk šādi:
M77 rakstīja: Ko jūs sakat par MAFa tīrīšanu?
www.youtube.com/...
Slinkums skatīties kas tur ir, bet ja karbuļu tīrāmais, tad parasta prakse.
Priekš kam vispār tai kuļmašīnai ir tie vārsti ieplūdē - lai būtu par pāris mezgliem vairāk kam noplīst?
msh rakstīja: Priekš kam vispār tai kuļmašīnai ir tie vārsti ieplūdē - lai būtu par pāris mezgliem vairāk kam noplīst?
Tā izskatās. Ka 90.-tajos gados aizsākās ēra, kad, projektējot auto, tika domāts par mezglu sarežģīšanu, t.i. papildus ienākumu nodrošināšanu dīlerservisam.
Nopirki autiņu, nobrauci garantijas km, tālāk jājies pats, kamēr apgūsti visus auto stiķus un niķus, vai arī piķo dīlerim par vajadzīgu un nevajadzīgu mezglu nomaiņu, jo pie mums ir grūti atrast pat ne lētu servisu, kur speciālisti spētu 100% precīzi nodiagnosticēt un uzņemsies atbildību, ka maināmais mezgls arī atrisinās problēmu.
ak rakstīja: Tā vispār ir. Pirms man to diagnosticēja, kādu laiku jau braucu ar pusbeigtu, bet nezināju. Uzraksti, kad atkodīsi, kāpēc tā aizture sanāk
Visticamāk dēļ aizsērējušiem elektromagnētiskajiem vakuuma vadības solenoīdiem, sk. te: forum.dieselirk.ru/...
kā iztīrīt: forum.vectra-team.com/...
Chankaishi rakstīja: Manam bembikam ir tieshi taa pat! Apdzenot uzspiezh gaazi, iestaajaas taada kaa bedre, tik peec juutama mirklja, gan diez vai 2 sekundes, mazaak, paraadaas iistais uzraaviens. Diezgan nepatiikams variants, viss it kaa kaartiibaa, bet taa nu tas ir Taa bijis vienmeer, ja tev tas saacies nesen, varbuut arii ir kaada vaina.
Re kur bembim arī tie filtriņi jāpatīra: e46club.ru/...
Šis ir labais - www.bba-reman.com/... - pārbaudītas un iztīrītas visas sistēmas, līdz beigās atklākās, ka samainītas vietām vakuuma caurulītes EGR un ieplūdes \"tauriņvārstam\"!!!
Problēmas apraksts:
First I would like to say I have been looking for a while for a forum that I can get involved with, after a lot of looking, I have decided to join you guys as you all seem helpful & knowledeable!
Its an 04 engine Y20DTH
I have a customers Vectra with a P0400 error, scanner says it is EGR, have checked all hoses, cleaned all the pipes out, EGR motor seems to be working ok as do the solenoids. Cleaned all the pipes and vacuum checked them all.
Tested the airflow meter all voltages OK and the scope pattern seems perfect.
Basically the problem is the engine speed drops and there is no reponse from the accellerator pedal, stop the engine and it restarts and all is fine until it does it agan.
I have noticed that when standing still and slowly pushing the pedal that as the revs get to about 2400 that there seems to be hesitation and then it goes throught it and seems OK.
Any Ideas?
Thanks
Eric
Un risinājums:
Well after a lot of frustration upon starting the car today to move it into the workshop, the engine speed just dropped as soon as you tried to accelerate and would hunt and splutter for a few seconds and do this over and over, noticed that the throttle control flap was closing when this happened.
A bit of work with the wiring diagram and a meter revealed that the outlet pipes from the two solenoids by the battery were on the wrong solenoids. A check with the local vauxhall dealers confirmed our assumption.
Changed the pipes over, problem solved BigGrin BigGrin
If only the car had been playing up like that before, so we could actually see the problem.
Moral of the story, never assume that things are connected correctly, just because thats how they were when you started.[\\c]
M77 rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Manam bembikam ir tieshi taa pat! Apdzenot uzspiezh gaazi, iestaajaas taada kaa bedre, tik peec juutama mirklja, gan diez vai 2 sekundes, mazaak, paraadaas iistais uzraaviens. Diezgan nepatiikams variants, viss it kaa kaartiibaa, bet taa nu tas ir Taa bijis vienmeer, ja tev tas saacies nesen, varbuut arii ir kaada vaina.
Re kur bembim arī tie filtriņi jāpatīra: e46club.ru/...
Tas it kā nedaudz cits - tipa mazinoties slodzei, turbīna nesamazina spiedienu, iet tālāk pēc inerces. Arī tai angļu saitā problēma izklausās nopietnāka. Domāju tomēr, ka manā variantā ir tas pats parastais dīzeļa variants - strauji palielinot degvielas daudzumu, gaisa ieplūdes palielināšanās aizkavējās. Tas ir nepatīkami tikai situācijās, kad strauji jāapdzen, nedaudz uzsit pa nerviem, ne vairāk
Turbīnai aizdusa