Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Turbīnai aizdusa

M77 Reģ.: 06.08.2008
 
1 2 3 4
M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

M77 rakstīja: Galu galā - P0400 kļūda vairs neuzrādās (EGR ir OK), bet ir šī joprojām ir "Present":

P1690 - Malfunction Indication Lamp (MIL) Circuit Open

(04) - Present

Nospiežu "Clear faults", bet tā nepazūd, kaut vai dzinējs pat nedarbojas - tikai aizdedze ieslēgta. Neesmu vēl skatījies, ko tā nozīmē, bet tagad noprotu, ka defektu tieši MIL ķēdē - tāpēc to arī uz spidometra neredzēju, kad bija aktuāla reāla problēma.

nu paga. tu kad pagriez aizdedzi, tev tad MIL lampinja deg panelii vai nedeg? ja nedeg, tad tapec tev ta kluda ari ir "present", jo vinai pie tadas atslegas pozicijas visu laiku ir jadeg. un tapec tu vinu ari nevari nodzeest. nonem instrumentu paneli un paskaties vai lampinja nav izdegusi vai izskruveta, ja tev tik loti tas interese.

Tieši to arī taisos darīt. Droši vien, ka kaut kas darīts ar to lampiņu.

P1690 - Probable cause: Wiring, MIL

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

M77 rakstīja: Vēl bez šīs laiku pa laikam parādās:

P0703 - Brake-Light Switch Circuit Incorrect Signal

(0B) - Not present

Nekad neesmu noķēris to ar statusu "Present", lai gan pabraukāju apkārt diezgan ilgi, ik pa brīdim atjaunodams kļūdu sarakstu. Tā arī nesapratu, sakarā ar ko tā parādās. Bremžu uguņi ir ok.

P0703 Brake-Light Switch Circuit Incorrect Signal Неправильный сигнал цепи выключателя стоп-сигнала

P0703 - Brake switch B - circuit malfunction

Probable cause - Wiring, brake switch, ECM/PCM/TCM

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Rakstu šeit, pie topika par turbīnu, lai neceptu jaunu. Lūdzu jebkādu komentāru, kāpēc tā varēja notikt. Pirms 3 dienām izbeidzās tubīna Aprāva lāpstiņas. Pirms tam nedaudz īdēja, dzinējam eļļa nezūd nemaz, no maiņas līdz maiņai. Tosols tīrs, līmenis visu laiku vienāds. Bet serviss, kurš taisa turbīnu izsaka aizdomas, ka turbīnas krahu varēja izraisīt problēmas ar dzinēja galvu. Turbīna tiks atjaunota tubomotors.lv , bet paliek jautājums, kāpēc Daži čomi saka, ka, ja eļļu regulāri mainot, turbīnas tā vienkāršī nelūztot. Auto Opel Omega 2.2 DTI, Garett turbīna.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Daži čomi saka, ka, ja eļļu regulāri mainot, turbīnas tā vienkāršī nelūztot.

Tas nav pilnīgi 100%

Rūpnīca izgatavotāja diez vai lieto visu turbīnu rengena vai ultroskaņas caurskati. Ir iespējami arī ražotāja defekti, kuri var ar laiku sagraut6 detaļu, vai izveidoties elemetārais noguruma lūzums (no vecuma un ilgas lietošanas).

Informāciju, kas varēja būt vajag iegūt, bet kārties gan nebūtu verts!

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Turbīnai lāpstiņas aprauj tikai tad, kad sabrūk gultnis. Tā tevis piesauktā īdēšana varēja būt signāls, ka gultnis izdilis. Gultņi dilst arī labā , svaigā eļļa darbojoties Ja remontētāji saka, ka vainīga dzinēja galva, tad nav skaidrības, kāpēc tādas aizdomas. Ja nu kāda detaļa, piem. vārsts vai vārsta daļiņa izlidojis caur turbīnu. Tas varētu būt iespējams, īpaši, ja gultņi bija labā stāvoklī. Tātad jāremontē arī dzinēja galva, ja servisvečiem taisnība.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

turbomotors.lv , kas tagad restaurē turbīnu teica, ka aizdomas par galvas problēmu esot radušās, jo turbīnas daļā, kas ir uz izpūtēja pusi, esot kaut kas tā kā kusis vai arī tas notika jau tad, kad beigtie gultņi uzkarsa Es būtu priecīgs, ja tas ir normāls dilums un turbīna vienkārši ir izstrādājusi savu laiku.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: turbomotors.lv

Nopietns kantoris!

\"Mūsu jaunā, dinamisks attīstošās kompānija \"Turbomotors\" saka darbību Latvijas autopakalpojumu tirgū no 2006.gada sākuma.\"

turbomotors.lv/...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Turbīnai lāpstiņas aprauj tikai tad, kad sabrūk gultnis. Tā tevis piesauktā īdēšana varēja būt signāls, ka gultnis izdilis. Gultņi dilst arī labā , svaigā eļļa darbojoties Ja remontētāji saka, ka vainīga dzinēja galva, tad nav skaidrības, kāpēc tādas aizdomas. Ja nu kāda detaļa, piem. vārsts vai vārsta daļiņa izlidojis caur turbīnu. Tas varētu būt iespējams, īpaši, ja gultņi bija labā stāvoklī. Tātad jāremontē arī dzinēja galva, ja servisvečiem taisnība.

Nu tā varētu būt arī kāda atlūza eļļošanas sistēmā starp filtru un gultni. Vai vienkārši, mainot filtru, ir kaut kas iebiris. Un ja tāds brīnums neveiksmīgi nonāk gultnī, ir visnotaļ skaidra gan īdēšana, gan ātra izbeigšanās sakūstot.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Shiirs rakstīja:

M77 rakstīja: Galu galā - P0400 kļūda vairs neuzrādās (EGR ir OK), bet ir šī joprojām ir \"Present\":

P1690 - Malfunction Indication Lamp (MIL) Circuit Open

(04) - Present

Nospiežu \"Clear faults\", bet tā nepazūd, kaut vai dzinējs pat nedarbojas - tikai aizdedze ieslēgta. Neesmu vēl skatījies, ko tā nozīmē, bet tagad noprotu, ka defektu tieši MIL ķēdē - tāpēc to arī uz spidometra neredzēju, kad bija aktuāla reāla problēma.

nu paga. tu kad pagriez aizdedzi, tev tad MIL lampinja deg panelii vai nedeg? ja nedeg, tad tapec tev ta kluda ari ir \"present\", jo vinai pie tadas atslegas pozicijas visu laiku ir jadeg. un tapec tu vinu ari nevari nodzeest. nonem instrumentu paneli un paskaties vai lampinja nav izdegusi vai izskruveta, ja tev tik loti tas interese.

Tieši to arī taisos darīt. Droši vien, ka kaut kas darīts ar to lampiņu.

P1690 - Probable cause: Wiring, MIL

Vārdusakot, A lampiņu spidometrā neatradu.

content6-foto.inbox.lv/...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

A priekš kam tādai būtu jābūt? Tas nav no kaut kāda amūrikāņu manuāļa? Neesmu dzirdējis par kādu mašīnu ar boša elektroniku un divām check engine lampelēm, paziņa žopelists arī kļūdas mirgo ar vienu check engine lampeli

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: A priekš kam tādai būtu jābūt? Tas nav no kaut kāda amūrikāņu manuāļa? Neesmu dzirdējis par kādu mašīnu ar boša elektroniku un divām check engine lampelēm, paziņa žopelists arī kļūdas mirgo ar vienu check engine lampeli

Ņemts no autodatas, arī citos manuāļos tāpat.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

msh rakstīja: A priekš kam tādai būtu jābūt? Tas nav no kaut kāda amūrikāņu manuāļa? Neesmu dzirdējis par kādu mašīnu ar boša elektroniku un divām check engine lampelēm, paziņa žopelists arī kļūdas mirgo ar vienu check engine lampeli

Ņemts no autodatas, arī citos manuāļos tāpat.

a kaa ar parejam lampinjam? visas tev paneli deg un ir tam paredzetajas vietas?

vispar jau ta lampinja ir itka imobilaizeram. ir tavam opelim tada uzparikte?

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti