Jā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
12 gadus vecai opelastrai, pie tam veel caravan, EGR vaarsta nomainja vien ekonomiskaaku to motoriiti nepataisiis. Varbuut ljoti ljoti minimaali, bet ne jau par 1.5l uz simtu mazaak! Kaapeec ljaudis rietumos peerk caravan? Pareizi, lai vareetu paarvadaat smagumus, kravas. Liidz ar to lielaakas slodzes un gadu gaitaa lielaaks motora izdilums. Ja no rietumiem naacis autinjsh.
Chankaishi rakstīja: Kaapeec ljaudis rietumos peerk caravan? Pareizi, lai vareetu paarvadaat smagumus, kravas. Liidz ar to lielaakas slodzes un gadu gaitaa lielaaks motora izdilums. Ja no rietumiem naacis autinjsh.
atkal stereotipi, ja universālis, tad vadā kravas. Bērnu rati ir krava, vai ne? Mans vācu draugs, piemēram, brauc ar Audi A4 Avant nu jau gadus 6, neesmu viņu redzējis tajā mašīnā vedam cementa maisus vai čuguna radiatorus. Parasti brauc viens vai ar savu ap 50 kg smago sievu. Pats tā ap 90kg.
Un ja sedans lietots kalnainos apvidos un ar to vilktas piekabes, bet ar universālu tikai sporta somas ?
Īstenie kravas auto-Opel Insignia, Audi S4 vai S6 utt.
Dīvainiit tu..
Mans latviešu draugs, šoferis, ar dienesta lexus RX regulāri vadāja cementa maisus uz vasarnīcu.
DekstersFF rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Kaapeec ljaudis rietumos peerk caravan? Pareizi, lai vareetu paarvadaat smagumus, kravas. Liidz ar to lielaakas slodzes un gadu gaitaa lielaaks motora izdilums. Ja no rietumiem naacis autinjsh.
atkal stereotipi, ja universālis, tad vadā kravas. Bērnu rati ir krava, vai ne? Mans vācu draugs, piemēram, brauc ar Audi A4 Avant nu jau gadus 6, neesmu viņu redzējis tajā mašīnā vedam cementa maisus vai čuguna radiatorus. Parasti brauc viens vai ar savu ap 50 kg smago sievu. Pats tā ap 90kg.
Un ja sedans lietots kalnainos apvidos un ar to vilktas piekabes, bet ar universālu tikai sporta somas ?
Īstenie kravas auto-Opel Insignia, Audi S4 vai S6 utt.
Dīvainiit tu..
Tad tu gribi teikt, ka 12 gadiigam 1.6l motoram, nomainot atgaazu atgrieshanas vaarstu, momentaa ieekonomeesies 1.5l uz 100km? Jeb tev vienkaarshi niez un kasiities gribaas? Veikalos ir nopeerkamas taadas mazas rocinjas garaa kaataa - var pakasiit, kur gribaas! Tas motors ir izdilis, un bez kaartiiga remonta pateerinjsh neuzlabosies!
150000 nedomāju ka izdilis motors bagažnieks kā jauns malka vesta nav Vairāk sliecos uz to ka ārā auksts un līdz darbam aizbraucot motors neuzsilst līdz darba temperatūrai, tad kad braucu arpūs Rīgu tad aptuveni patēriņš bija kkur 7 litri, vēl pats īsti nēesmu rēķinājis un par tiem 10 litriem tas viss ir aptuveni!
ā un servisā viņi eļļu ielēja sintētisko varbūt tur ar kkāds sakars ??
Ja tiek braukti mazi gabali tad tas EGR tiek aizmests ciet. Nobloķē to EGR sistēmu un vārstu, lai miers.
Normāli aizdirsts man ta nav tik traki files.inbox.lv/...
baskies rakstīja: 150000 nedomāju ka izdilis motors bagažnieks kā jauns malka vesta nav Vairāk sliecos uz to ka ārā auksts un līdz darbam aizbraucot motors neuzsilst līdz darba temperatūrai, tad kad braucu arpūs Rīgu tad aptuveni patēriņš bija kkur 7 litri, vēl pats īsti nēesmu rēķinājis un par tiem 10 litriem tas viss ir aptuveni!
Varbūt nobraukums nav 150 tūkst.km, bet 370 tūkst.km.
Kanibaals rakstīja: Ja tiek braukti mazi gabali tad tas EGR tiek aizmests ciet. Nobloķē to EGR sistēmu un vārstu, lai miers.
astraclub.ru/...
nu, nejau benzīnniekam...
Глушение, отключение системы ЕГР не приведет к улучшению
динамики, не приведет к уменьшению расхода топлива и т.д. и т.п. Но
эффект плацебо никто не отменял.. я сам попался )).
Tas kopsavilkums no Kanibaala iedotaas saites par EGR vaarstiem, to aizaugshanu ar kaut ko asfaltveidiigu un nepareizu darbiibu. Vispaar - kaadaa staavoklii jaabuut autinja dzineejam, vai kaaada degviela jaalieto, lai taa aizaugtu izpluudes sisteema, kaa tai krievu saitaa fotograafijaas redzams!!
Chankaishi rakstīja: Vispaar - kaadaa staavoklii jaabuut autinja dzineejam, vai kaaada degviela jaalieto, lai taa aizaugtu izpluudes sisteema, kaa tai krievu saitaa fotograafijaas redzams!!
Ļoti vienkārši - nesaderīgam dzinējam un degvielai. EGR (un tāpat arī DPF) ir paredzēti darba ar attiecīgiem ekoloģiskajiem standartiem atbilstošu dīzeļdegvielu, kura ir "ekoloģiski tīrāka" - t.i. satur mazāk eļļojošos piemaisījumus. Lejot šādos autiņos Krievijas standarta dīzeli (ne velti šādas bildes ir tieši no Krievijas) rezultāts ir visnotaļ loģisks. Abas šīs ierīces ir domātas atgāzu tīrības uzlabošanai, nevis motora darbības uzlabošanai.
Servisā točna strādā idioti, nomainīju EGR vārstu bet problēma palika tā pati, draugs teica ka viņam ar tāda problēma bija un pie tā vainīga lamda zonde
RPG ir ručnoj protivotankovij granatomjot
ak rakstīja: RPG ir ručnoj protivotankovij granatomjot
Da da znaju prosta nepravilna napisal
baskies rakstīja: Servisā točna strādā idioti, nomainīju EGR vārstu bet problēma palika tā pati, draugs teica ka viņam ar tāda problēma bija un pie tā vainīga lamda zonde
Nu tad brauc un uzkar kaklā viņiem to vārstu kopā ar servisa rēķinu.
RPG vārsts
Labdien nesen nopirku astriņu opel astra caravan 1.6 2001 gada. aizbraucu uz servisu jo dega ček enginer pateica ka jāmaina EGR vārsts jo stāvot parametri uz 10 bet jastāv uz 2, nomainīju eļļas un siksnas. sākumā it kā viss ok bet liekas ka paliels patēriņš kkur vairāk pa 10litriem uz 100km, nez tas normāli, vārstu vēl neesmu nomainījis,jo nākamnedēl tikai no anglijas atnāks, teica ka patēriņš varot būt par 1,5litru vairāk, varbūt vienkārši tapēc ka arā auksts un līdz darbam man 5 km motors līdz tam neuzsilst kā vajag?