Jānomaina spidometra bloks, neko tas nemaksā, un kartera eļļas skrūves kapara paplāksne. Var arī veco uzsildīt līdz sarkanai un ļaut atdzist, paliks mīksta.
Jānomaina spidometra bloks, neko tas nemaksā, un kartera eļļas skrūves kapara paplāksne. Var arī veco uzsildīt līdz sarkanai un ļaut atdzist, paliks mīksta.
audī tak ir normāli, ka viss tek un nekas nestrādā....
na netek eļļa, tad tas nozīmē, ka jamās tur nemaz vairs nav.... līdzīgi ir ar tosolu, tikai tad vasarā ir grūti vilkt tālus gabalus...
Tikai taads nieks - lai kapara plaaksniite paliktu miiksta, taa jaauzsilda liidz koshi sarkanai kraasai, uz gaazes pliits deglja, piemeeraam, un tad aatri jaaatdzesee, iemetot uudenii. Kapars nav teerauds!
auto55 rakstīja: Manam audi 80 kas sāku braukt nerāda ne spidometrs ne kilometru skaitājs. Braucot uzspiežot pa nullēm to pogu sāk rādīt gan spidometrs gan skaitītājs.
Otra nelaime ir, tā, ka uz kartera skrūves parādās eļļas pilieni ik pa laika (1-3h) intervālā.
Cerams, ka tev paveiksies un pietiks ar kapara plāksnītes sildīšanu. Auto, ar ko pašlaik braucu, parādījās līdzīgi simptomi, bet diemžēl par vainīgo tapa atzīta plaisa karterī, kas ir parādījusies pie skrūves...
Pamēģināju pievilkt, nedaudz pagriezas uz 1/3 apgrieziena. Eļļu itkā, nemanu. Bet kaut kur spiež tosolu un notek uz kartera..Ļoti minimāli.. Atverot vāku tur pie sūkņa tāds mitrāks ir... Būs jābrauc uz servisu lobot lai netek tosols. Varbūt kāds ir labojis ūdens sūkni vai kaut ko līdzīgu kas saistīts ar dzesēšanas sistēmu un var pateikt par izmaksām..
auto55 rakstīja: Varbūt kāds ir labojis ūdens sūkni vai kaut ko līdzīgu kas saistīts ar dzesēšanas sistēmu un var pateikt par izmaksām..
Kādus sūkni liksi? Kur liksi ? Antifrīzu mainīsi ?
Tur arī cenās viss var mainīties ļoti.
Kādu sūkni nezinu, kādu piedāvās. Droši vien servisā labošu. Pieņemsim, ka antifrīzs arī tiks mainīts, pašlaik ir 0.5-1 cm zem minimuma?
auto55
Kādu sūkni nezinu, kādu piedāvās. Droši vien servisā labošu. Pieņemsim, ka antifrīzs arī tiks mainīts, pašlaik ir 0.5-1 cm zem minimuma?
====================
Hmm, ja mitrums ir motora priekšgalā, ļoti iespējams, ka
iestājusies "Vasermaņa reakcija", t.i. "pile pie gala". Man savulaik tā bija ar Volvo - aizvedu nomainīt zobsiksnu, bija laiks, pēc stundas zvana, saka: "pie sūkņa gala karājas pile".
Nu ko, remontēt tur nav, ko, jāmaina. Cika atminu , tas "second brand" sūknis maksāja kaut kādus ~35,-Ls...
"Second brand" tāpēc, ka identisks oriģinālam (arī VALEO), bet nebija virsū Volvo emblēmas un vārda
"Original part" Un bija VALEO kastītē, nevis Volvo
zilbaltajā. "Oriģinālais" "Rūsas Rotorā" maksāja tieši
2.5x vairāk ...
Spidometrs un karteris
Manam audi 80 kas sāku braukt nerāda ne spidometrs ne kilometru skaitājs. Braucot uzspiežot pa nullēm to pogu sāk rādīt gan spidometrs gan skaitītājs.
Otra nelaime ir, tā, ka uz kartera skrūves parādās eļļas pilieni ik pa laika (1-3h) intervālā.