pasmaidi, GB12, un brauc tālāk, un dzīve skaistāka kļūs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pasmaidi, GB12, un brauc tālāk, un dzīve skaistāka kļūs.
smaidīgais, nevarētu jau teikt, ka baigi cepjos, tikai uzrakstīju novērojumus. patiesībā, jau mazliet ar ironiju tam visam pieeju. un, protams, ar tādu kā atbildi tiem, kas bļauj, ka tikai pie mums viss ir pīīīīī...
GB12 rakstīja: smaidīgais, nevarētu jau teikt, ka baigi cepjos, tikai uzrakstīju novērojumus. patiesībā, jau mazliet ar ironiju tam visam pieeju. un, protams, ar tādu kā atbildi tiem, kas bļauj, ka tikai pie mums viss ir pīīīīī...
Nu tā tāda latviešu mentalitāte - VISSIRSLIKTI! "Labi ir tur, kur mūsu nav... bet par saprātīgu samaksu varam aizbraukt un visu sačakarēt arī citur (piem. Īrijā)".
Bet vispār jau visur ir savas nacionālās autobraukšanas īpatnības. Fūres uz bāņiem griež priekšā un apsteidz ar +2km/h gadrīz visur. Toties Austriešiem vispārēji ir pieņemts uz bāņa neskatīties spoguļos - jebkurš pārkārtojas apsteigšanai, kad ienāk prātā, neskatoties uz to vai un cik ātri kreisajā joslā kāds tuvojas. Itāļiem pagriezienu rādītāji darbojas... dekoratīvā režīmā - neesmu vēl sapratis, kad un kāpēc viņi tos lieto, bet noteikti ne pēc mūsu izpratnes par pagrieziena brīdinājuma signāliem. Vāciešiem, savukārt ļoti nepatīk vienmērīga braukšana - ieslēdzot kruīzkontroli, vienmēr uz ceļa būs kāds, kas vairākas reizes apsteigs un atpaliks.
Varētu vēl daudz ko turpināt šajā sarakstā, bet kopsavilkums ir tieši tāds, ka šeit ar satiksmi kopumā nav nemaz tik slikti, lai arī ir daudz lietas, ko ajadzētu turpināt uzlabot.
Autoram piekrītu. Leišos sanāk redzēt visādus gājienus. Kad pagājušā gada vasarā braucu no Anglijas, tad Pasvalys tuvumā viens cilvēks ar SantaFe izvilkās no lauku celiņa priekšā, lēnām uzņēma tikai kādus 60 km/h un iekārtojās tieši platās joslas kreisajā pozīcijā tā, ka man vairs nebija droši apdzīt. Pēc dažiem kilometriem šis gan nogriezās pa kreisi uz Pasvalys.
Nav leišos... Bet par "audzinātājiem"
www.youtube.com/watch?v=9HZXIbdslSs
Un ne tik garlaicīgi, kā kārtējais parastais ceļa nogriezējs.
Agresīvi apdzīt var ne tikai ar BMW:www.youtube.com/...
Hallo bāze! (iAuto) Kāpēc viens links aktivizējas bet otrs ne? Prasās laikam kāds uzlabojums sistēmā
Машина зверь - шофер олень
aansis rakstīja: Hallo bāze! (iAuto) Kāpēc viens links aktivizējas bet otrs ne? Prasās laikam kāds uzlabojums sistēmā
Nu jau varu pat pateikt, kāds
aansis rakstīja: Nav leišos... Bet par "audzinātājiem"
www.youtube.com/watch?v=9HZXIbdslSs
Un ne tik garlaicīgi, kā kārtējais parastais ceļa nogriezējs.
es kaut kā nevarēju saskatīt, ko šamējais tur izmeta
aansis rakstīja: Hallo bāze! (iAuto) Kāpēc viens links aktivizējas bet otrs ne? Prasās laikam kāds uzlabojums sistēmā
Rakstiju jau- links darbojas tikai, ja jaunajā līnijā tam priekšā ir kāds simbols.
aansis rakstīja: Nav leišos... Bet par "audzinātājiem"
www.youtube.com/watch?v=9HZXIbdslSs
Un ne tik garlaicīgi, kā kārtējais parastais ceļa nogriezējs.
Ja jau akmens bij tik liels, varēja jau izvairīties no tā pret kaļinu... Un tas "kamņekidala" pats būtu daudz priecīgāks...
Briti arī nav dzirdējuši par to, kas ir pagrieziena rādītāji. Un parkojas kur pagadās, jo izņemot Londonu, nekur citur par to īpaši nesoda.
nu nav tik traki, braļukas vienkārši nestreso - ja izlīdi priekšā no mazāk svarīga ceļa, tad šie vienkārši piebremzē, netaurē un visādi ideotiski neizdarās. Pie mums jau visi gudri un nekļūdīgi ..
GB12 laikam nekad nav bijis uz Daugavpils vai Liepājas šosejas, kā arī pa Rīgu nebrauc.
did33 rakstīja: nu nav tik traki, braļukas vienkārši nestreso - ja izlīdi priekšā no mazāk svarīga ceļa, tad šie vienkārši piebremzē, netaurē un visādi ideotiski neizdarās. Pie mums jau visi gudri un nekļūdīgi ..
Kādā sapņu pasaulē dzīvo? Ne reizi vien ir sanācis redzēt LT fūri, kas krustojumā apbrauc saliņu (viņiem tur tādas sabūvētas, cīnoties ar krustojumos apdzinējiem) pa pretējo joslu, jo kāds no sānceļa izgriežas priekšā. Fūres (profesionālie šoferi) ir, manuprāt labs indikators par attiecīgās valsts braukšanas kultūru. No manas pieredzes LT numuri ir pirmajā vietā ar dīvainiem manevriem, pēc tam seko PL un tad jau trešajā vietā varētu likt virkni dienvideiropas un LV/EE braucējus. Par to kā gan savā zemā, gan citur Eiropā izpildās vieglie auto ar LT numuriem, varētu daudz pastāstīt.
juriz rakstīja: GB12 laikam nekad nav bijis uz Daugavpils vai Liepājas šosejas, kā arī pa Rīgu nebrauc.
GB12 pa Rīgu ikdienā brauc apm. 50 km. Šad tad sanāk arī pa D-pils, Liepājas un vismaz 1-2 reizes mēnesī pa Ventspils šoseju
Cik man sanāk pabraukt pa liepājas - klaipēdas šosejas aizrobežu daļu, kā arī pa šoseju kas savieno palangu ar kretingu, galvenais, kas krīt acīs, ir divas lietas - sēņošana un neregulāra tuvo gaismu lietošana, lai arī viņiem pēc būtības noteikumi ir tādi pat kā mums. Mans lietuvas brālēns arī šo dabas parādību cēloņus neizprot. Viskaitinošākā, protams, ir sēņošana - apdzīt nākas diezgan bieži.
Leiši brauc vēl tizlāk
Šodien pēc Kauņas brauciena šī pārliecība manī sāk nostiprināties arvien vairāk.
Pirmkārt, turpceļā vismaz 3 reizes pie diezgan brīvas satiksmes nācās saskarties ar situāciju, ka, gatavojoties apdzīt vairākas mašīnas, samie vai nu neskatās spoguļos, nepārliecinoties, ka kāds jau ir uzsācis apdzīšanu, bet vienkārši nogriež ceļu. Nu, labi, izlīda priekšā, kam negadās, bet, nu, neizskatās, ka šamie gribētu kļūdu labot un ātrāk apdzīt, lai arī aizmugurē braucošais, tobiš - es to varētu daudzmaz droši izdarīt. Bet nē, jāsagaida, kad kāds brauc pretī jau pietiekami tuvu un tad tikai beidz apdzīšanu.
Otrkārt, viens tāds iepriekšējā minēts pīīīīīīīī ar vecos trolejbusoktāviju nogriež ceļu, lai pirmais apdzītu smago, protams, uz gāzes došanu īpaši neiespringst, bet, kad atgriežas savā joslā, brīdī, kad es eju garām arī šim un atrodos blakus, tas pēkšņi izdomā, ka viņam jāsāk steigties un man tajā joslā nemaz nav, ko darīt, tas nekas, ka pretī nāk fūru rinda.
Treškārt, uz Kauņas-Klaipēdas ceļa viens brīnumbērns ar apm. divdesmitgadīgu MAN samosvalu pēkšņi izdomā, tāpar nogriežot ceļu un liekot mest pa bremzēm, nobloķēt kreiso joslu, ar 92 km/h apdzīt kādas 6 citas mašīnas, kuras pa pirmo brauc uz 89.
Kaut kā Latvijā viena brauciena laikā tik daudz tizlus gājienus vēl nav gadījies pieredzēt manas autovadītāja karjeras laikā.