Dīzels. Ilgi jāgriež.

M77 Reģ.: 06.08.2008

Nu ko, vispārējas aktivitātes uzturēšanai padalīšos ar savu aktuālo "sāpi". Auto - Vectra B 2.0 DTI - pēdējā laikā parādījies "efekts", ka pēc ilgākas stāvēšanas ir problēma ar palaišanu- auto pielec uz ~5 sec, bet nepagūstu ne izbraukt no garāžas kā noslāpst. Pēc tam jāgriež ilgi, kopsummā varētu būt ~1 minūti, līdz pakāpeniski, raustīdamies sāk pielekt un aiziet. Vēlāk piestartēt nav problēmu. Šitā nu ir jau otrā reize un abas reizes auto kādas 2-3 dienas netika lietots.

Aizdomas, ka varētu būt degviela no vadiem satecējusi atpakaļ bākā.. kur šim visticamāk varētu meklēt sūci?

 
M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Vēl viena vieta, kur mēdz piesūkt gaisu ir skrūve sūknī

(diez vai manā gadījumā, jo sūknis pajauns)

Atrasts te-forum.vectra-team.com/...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Tas savienojums pie degvielas filtra ir nedaudz kustīgs, tāpēc silikons tur nepalīdzēs. Vajag noņemt tos gumijas gredzentiņus nost, un pielasīt jebkurā blīvju veikalā, kā piemēram šeit www.smaile-pluss.lv/... . Vēl mēdz būt, ka pašā degv filtra vāciņā ir plaisa, tad gan tikai jauns vāciņš

Tikko biju Smailē-pluss - pēc izmēra 9/13 mm iegādājos 4 gredzenus, samaksāju EUR 1.20 tad jau vakarā redzēs vai derēs, vai ne.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Fūū.. nomainīju tos blīvgredzenus.. no sākuma diezgan ilgi lauzīju galvu, nesaprazdams, kā to paveikt, tagad izveiktu pa 5 min. Elementāri. Intrigai piebildīšu, ka kā "atslēgas instruments" man noderēja Šveices nazītis. Vēlāk ielikšu atskaiti ar bildēm.

Jāsaka, ka neesmu laikam iebraucis kā pareizi sistēmu atgaisot - gan ar minerāleļļas pudelītē iepildītu dīzeli pilināju iekšā noņemtajās caurulītēs, gan filtru piepildīju līdz malām, pat atpakaļgaitas trubiņu atvienoju un ar bumbieri pasūknēju līdz sāka nāk ārā dīzelis, bet vienalga neleca un neleca. Kādas 10 reizes dabūju griezt pa ~15 sek, kamēr sāka pielekt. Tad riktīgi izgāzēju uz 3-4 krpm, lai attīras no gaisa un noliku stāvēt atkal ar purnu uz leju, bākā kādi 10 litri. Rītā redzēs vai būs vaina novērsta vai nē.

M77 Reģ.: 06.08.2008
1 0 Atbildēt

Šodien auto pieleca normāli pēc 15h ilgas stāvēšanas ar purnu uz leju - līdzīgos apstākļos kā pāris dienas iepriekš, kad bija problēma, tā ka šķiet problēma ir atrisināta.

Lai gan, kad pieleca, uzreiz neņēma apgriezienus - uz gāzes pedāli sāka reaģēt tikai pēc kādām sekundēm 5. Pagaidām vēl bāku nepildīšu, paskatīšos, kā būs rīt. Bet varbūt tas ar ko citu saistīts- sākumā, kad piedarbināju, nedarbojās tahometrs, vēlāk tik sāka rādīt.

Bet par instrumentu paneli ir cits stāsts (spidometrs arī jau labu laiku nerāda +vienai pusei nav apgaismojuma), par ko būtu vērts izveidot atsevišķu topiku.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

ar purnu uz augšu, tad redzēs vai ir efekts.

par paneļa gaismām. pašam nebija laika, aizdzinu pie servisa džeka.

starp citu varu iedot konaktus,

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Pārteicos, ar purnu uz augšu bija- tāpat kā pirms pāris dienām, kad bija problēma palaist.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Šodien ap 13:00 pieleca, noslāpa un atkal vecā bēda. Vispār īpatnēji, jo vakar auto bija novietots līdzīgi, šodien varbūt bija pāris stundas ilgāk pastāvējis un bākā bija daži litri mazāk. Tagad ielēju pilnu, sagāja 52 litri.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

hmmm, tu mani apbēdināji. Tad būs jādomā par vizīti uz kādu dīzļkantori, la pārbauda sistēmu uz hermētiskumu.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Īsumā par blīvgredzenu maiņu. Te var redzēt oriģinālos - dzelteni un brūni. Interesanti, kāpēc gan atšķiras krāsas? Varbūt oriģinālie ir ar atšķirīgām īpašībām?

Ar āmuru saplacināju drāts galu un salocīju ķeksi, ar kuru vispirms izvilku dzelteno gredzenu, tad brūno un beigās arī plastmasas starpgredzenu.

Tālāk ar šo rīku izrāvu laukā noslēdzošo gredzenu:

...

Sabāzu atpakaļ jaunos blīvgredzenus un beigās noslēdzošo gredzenu - tur noderēja tas puļķis - atgriezums no kāda stieņa. Pamanīju, ka iegādātās jaunās gumijas (2mm biezumā) bija drusku resnākas par oriģinālām ( ~1.8mm), tāpēc arī degvielas trubiņas pēcāk bija grūtāk dabūt vietā, sapūtu gan tās ar silikonu +trubiņas bija eļļainas (dīzeļainas)

Tā kā šis darbiņš problēmu neatrisināja, tad kā nākamo soli domāju pārbaudīt visu degvielas korpusu kopumā (kā augstākminētajā baltkrievu forumā aprakstīts), vien jāiegādājas kādā šrotā degvielas trubu gali. Pēc tam domāsim tālāk.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Šis topiks ir tāds, kādiem vajadzēja iauto būt vairāk, process, reāls darbs, ar bildēm Jau sāk uzvilkt interesi, kā tad beigās atrisināsies

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Šis topiks ir tāds, kādiem vajadzēja iauto būt vairāk, process, reāls darbs, ar bildēm Jau sāk uzvilkt interesi, kā tad beigās atrisināsies

jo īpaši ka ir vēl kāds kam ir līdzīga sāpe.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Joka pēc biju atvienojis savam pepelacam tās degvielas trubiņas, neko īpašu neieraugot ieliku tās atpakaļ.

Patreiz pepelac bija nostāvējis kādas divas nedēļas pēc šitā joka, pieleca uz sitiena. Bākā kādi litri divdesmit skalojas. Bet pats auto stāv ar purnu uz leju. Pie mājas ir tāds neliels slīpums.

Būs jānoliek uz taisnas virsmas un jāpārbauda kas tas būs.

Bet enīvei, ar interesi gaidu tavu rezultātu.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 1 Atbildēt

Sveiks M77!

skatos kādu laiku klusums. Vai ir kādas sekmes cīņā ar gaisu sistēmā?

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: Sveiks M77!

skatos kādu laiku klusums. Vai ir kādas sekmes cīņā ar gaisu sistēmā?

Būs uzsitis gaisā

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

sirga rakstīja:

bobcat rakstīja: Sveiks M77!

skatos kādu laiku klusums. Vai ir kādas sekmes cīņā ar gaisu sistēmā?

Būs uzsitis gaisā

Ne prātā nenāk, tam auto vēl kāds laiks būs jāripo līdz būs pelnījis doties atpūtā (Tolmetā)

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: Sveiks M77!

skatos kādu laiku klusums. Vai ir kādas sekmes cīņā ar gaisu sistēmā?

Nekā jauna, turu ar purnu uz leju un ir OK, no tālākām darbībām attur tas, ka, pirmkārt, garāža jāsaved kārtībā (atkal tur viss kas pa ziemu sakrājies), otrkārt jātiek skaidrībā, kā tad īsti pareizi ir jāveic atgaisošana, jo pagājušo reizi, kad atvienoju to filtra korpusu, bija kāds laiciņš jāzāģē līdz pieleca, gribētos no tā izvairīties. Nu un plus vēl otram auto šādi tādi sīkumi vispirms būs jāpaskrūvē. Tā ka, ja kāds pavērsiens notiks, tad arī te iekomentēšu.

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 1 Atbildēt

M77 rakstīja:

sirga rakstīja:

bobcat rakstīja: Sveiks M77!

skatos kādu laiku klusums. Vai ir kādas sekmes cīņā ar gaisu sistēmā?

Būs uzsitis gaisā

Ne prātā nenāk, tam auto vēl kāds laiks būs jāripo līdz būs pelnījis doties atpūtā (Tolmetā)

vienmer jau var kadam studentam notirgot

kapec tik ilgi jabrauc-kamer tolmets tik ņem

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

bobcat rakstīja: Sveiks M77!

skatos kādu laiku klusums. Vai ir kādas sekmes cīņā ar gaisu sistēmā?

Nekā jauna, turu ar purnu uz leju un ir OK, no tālākām darbībām attur tas, ka, pirmkārt, garāža jāsaved kārtībā (atkal tur viss kas pa ziemu sakrājies), otrkārt jātiek skaidrībā, kā tad īsti pareizi ir jāveic atgaisošana, jo pagājušo reizi, kad atvienoju to filtra korpusu, bija kāds laiciņš jāzāģē līdz pieleca, gribētos no tā izvairīties. Nu un plus vēl otram auto šādi tādi sīkumi vispirms būs jāpaskrūvē. Tā ka, ja kāds pavērsiens notiks, tad arī te iekomentēšu.

Atgaisošana nav jāveic, ja pareizi izdara filtra noņemšanu un uzlikšanu. Es parasti daru tā: vispirms ar mazo galdnieka spīli aizspiežu "vozvratku", jeb atpakaļgaitas cauruli vietā, kur tā ir no gumijas. Tad ņemu nost uz mainu degvielas filtru, pirms likšanas atpakaļ pieleju pilnu ar degvielu, uzlieku, noņemu spīli, un iedarbinu bez mazākās raustīšanās

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

ak rakstīja:

M77 rakstīja:

bobcat rakstīja: Sveiks M77!

skatos kādu laiku klusums. Vai ir kādas sekmes cīņā ar gaisu sistēmā?

Nekā jauna, turu ar purnu uz leju un ir OK, no tālākām darbībām attur tas, ka, pirmkārt, garāža jāsaved kārtībā (atkal tur viss kas pa ziemu sakrājies), otrkārt jātiek skaidrībā, kā tad īsti pareizi ir jāveic atgaisošana, jo pagājušo reizi, kad atvienoju to filtra korpusu, bija kāds laiciņš jāzāģē līdz pieleca, gribētos no tā izvairīties. Nu un plus vēl otram auto šādi tādi sīkumi vispirms būs jāpaskrūvē. Tā ka, ja kāds pavērsiens notiks, tad arī te iekomentēšu.

Atgaisošana nav jāveic, ja pareizi izdara filtra noņemšanu un uzlikšanu. Es parasti daru tā: vispirms ar mazo galdnieka spīli aizspiežu "vozvratku", jeb atpakaļgaitas cauruli vietā, kur tā ir no gumijas. Tad ņemu nost uz mainu degvielas filtru, pirms likšanas atpakaļ pieleju pilnu ar degvielu, uzlieku, noņemu spīli, un iedarbinu bez mazākās raustīšanās

Nu paldies par padomu, meklēšu spīles..

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

es vienkārši pēc filtra maiņas pieleju filtru ar degvielu un aidā.

ir parādījusies doma aizvest uz kādu dīzeļu remontu servisu, lai pārbauda uz hermētiskumu, jo pašam īsti nav laika un aprīkojuma.

Sne serviss un DīzeļcentrsR prasīja no 30 EUR uz augšu. Abiem servisiem esot bijusi saskarsme un šādi tādi risinājumi.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Uz Dīzeļcentru R nav vērts vest. Man tieši tur pārbaudīja, un pateica, ka sistēma hermētiska. Vēlāk atklājās, ka tieši vienīgā problēma arī bija, ka nav hermētiska. Citur kā ir -nezinu, varbūt kādam ir laba pieredze. Man pašam dīleri atklāja, kur sistēma laiž-tai laikā Adam Auto

Lasītākie raksti

Jaunie raksti