manam bijušajam zvēram ar šo pašu 2.0 DTI bija atkal iznīcis kloķenes demferskriemelis, tas čivināja uz nebēdu līdz sadalījās frakcijās. Jaunais ovneris nopirka lietotu skriemeli par 20 EUR un brauc laimīgs
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Rievsiksnas slīdēšana
Opel Vectra B 2.0 DTI, Iesakiet, kā diagnosticēt - braucot brīžiem dzirdama čīktēšana no agregātu siksnas (šodien it īpaši bieži - dēļ lietainā laika domājams vieglāk izslīd, vakar, savukārt, ne reizi), paralēli jūtams, ka motors tiek nedaudz bremzēts - beidzoties čīkstoņai, jūtams neliels rāviens. Plus vēl čīkstoņas laikā bieži jūtama stūres pastiprinātāja nedarbība.
Nevaru saprast, ko domāt - vai stūres past. sūknis kaut kā iet uz beigām, vai kas cits to siksnu bremzē?
Bet ja būtu, kā man gadījās pirms gada, kad ķīlēja spriegotāja rullis, tad tajos brīžos instrumentu panelī iedegās arī sarkanā akumulatora nelādēšanas lampiņa. Tagad jādomā, ka siksna tomēr pilnībā neapstājas, bet gar kādu skriemeli izslīd.
Noņēmu siksnu, pačamdīju skriemeļus - it kā visi griežas, nekādas jūtamas luftes nemanīju. Spriegotājrullis ar visu demferi ir pirms gada uzlikts jauns, ģenerātors pirms pāris gadiem restaurēts (ieskaitot gultņu nomaiņu), kloķenes skriemelis mainīts reizē ar blīvslēgu. Plauktā stāv jauns SKF ūdenssūknis, bija doma, ka to arī derētu uzlikt jaunu, auto jau virs 300 tkm.
Man te ieteica uzlikt īso siksnu (kas nāk auto bez kondicioniera) un tādejādi pārliecināties, ka pie vainas nav kondicioniera kompresors.
Izskatās tas viss šādi: