Pneimatiska balstiekārta aizmugurē, un kas ir 1. 6e-HDi ??

EsGi Reģ.: 19.02.2016

Jautajums ir vai labak, lai autiņam ir amortizatori un atsperes, kā ierasts, vai pneimospilveni. Nav īsti saprašanas.

ja citroenam lidz 2010 gadam ir viss kā parasti, tad 2011 jau ir šis pneimo. Cik tas ir droši, vai ja noplīsts, kas ir lētak remontejams.

un otrs - labak ir vienkāršs automāts vai robotizēts. kāda atšķirība un noplīšanas gadījumā, kas ir vieglāk un lētāk salabojams.

paldies.

 
EsGi Reģ.: 19.02.2016
0 0 Atbildēt

Ko labak- parasto atrumkarbu vai robotizeto atrumkarbu. Nesaprotu, varbut iegrabšos ar to robotu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Es ar visām par pneimo piekari. Ja strādā, tad labākā piekare kas vispār var būt vieglajam auto. Ja nestrādā, tad remonti, protams, tik reižu dārgāki cik reizes komfortablāka ir šī piekare. Par kārbu tas pats - robots un variators manā skatījumā labas kārbas, ja strādā. Variators pat labāks (tikai to liek salīdzinošie maza tilpuma dzinējiem), jo ir ļoti kompakts, viegls un mazākiem zudumiem pārvados. Praktiski neremontējams, maināms sborā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Vismaz Citroen-C4 Cactusam robotizētā mehānika nav diez ko patīkama...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

M5 sporta režīmā robots ar sitieniem pārslēdz robus. Neteiktu ka baigi nepatīkami, bet tam tā ir jābūt, ja gribi būt pirmais.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu gan salīdzināji - M5 robotizēto kārbu ar citronam uzstādīto...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Darbības princips praktiski vienāds, kāpēc lai nesalīdzinātu. Protams, katra projektēta savai slodzei. BET, izmantojot po naznačeņije, M5 robots salūzīs daudz ātrāk.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

bmw automātus ražo francūzijā

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

kāreiz pēc 11ā gada c5 nāk gan ar hidro gan bez . kopta citroena hidropiekare ir gana uzticama un ļoti baudāma .

EsGi Reģ.: 19.02.2016
0 0 Atbildēt

hmm, tā arī netiku gudra.

parasts automāts, vai robotizets automats (kā man paskaidroja tā ir mehāniskā kārba ar |smadzenēm|, t. i bez trešā pedāļa). Bet forumos palasiju, ka tomēr robotizeta ir sliktaka, raustās, pati domā un dara kā tīk, nu kā jau ar savām smadzenēm.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Nortel

Par kārbu tas pats - robots un variators manā skatījumā labas kārbas, ja strādā. Variators pat labāks (tikai to liek salīdzinošie maza tilpuma dzinējiem), jo ir ļoti kompakts, viegls un mazākiem zudumiem pārvados. Praktiski neremontējams, maināms sborā.

Subara 2,5 outbekam variators , nav jau tik mazs .

Nepārzinu tirgu , bet subjektīvi sajīta ,ka lielākā daļa auto ražotāju masveidā pāriet uz variatoriem . tojota ,subars , peugeots .micuks ....

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Mauriņtraktori arī pāriet uz variātõriem

Nupat iegādajos , baigi niez uzzināt kā būs

Iepriekšējie bij ar hidrostatisko , nozaga blēēēē

Pirms pirkt , izbrauzējos pa netu , atsauksmes ļoti pretrunīgas ....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti