Ko labak- parasto atrumkarbu vai robotizeto atrumkarbu. Nesaprotu, varbut iegrabšos ar to robotu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ko labak- parasto atrumkarbu vai robotizeto atrumkarbu. Nesaprotu, varbut iegrabšos ar to robotu.
Es ar visām par pneimo piekari. Ja strādā, tad labākā piekare kas vispār var būt vieglajam auto. Ja nestrādā, tad remonti, protams, tik reižu dārgāki cik reizes komfortablāka ir šī piekare. Par kārbu tas pats - robots un variators manā skatījumā labas kārbas, ja strādā. Variators pat labāks (tikai to liek salīdzinošie maza tilpuma dzinējiem), jo ir ļoti kompakts, viegls un mazākiem zudumiem pārvados. Praktiski neremontējams, maināms sborā.
Vismaz Citroen-C4 Cactusam robotizētā mehānika nav diez ko patīkama...
M5 sporta režīmā robots ar sitieniem pārslēdz robus. Neteiktu ka baigi nepatīkami, bet tam tā ir jābūt, ja gribi būt pirmais.
Nu gan salīdzināji - M5 robotizēto kārbu ar citronam uzstādīto...
bmw automātus ražo francūzijā
kāreiz pēc 11ā gada c5 nāk gan ar hidro gan bez . kopta citroena hidropiekare ir gana uzticama un ļoti baudāma .
hmm, tā arī netiku gudra.
parasts automāts, vai robotizets automats (kā man paskaidroja tā ir mehāniskā kārba ar |smadzenēm|, t. i bez trešā pedāļa). Bet forumos palasiju, ka tomēr robotizeta ir sliktaka, raustās, pati domā un dara kā tīk, nu kā jau ar savām smadzenēm.
Nortel
Par kārbu tas pats - robots un variators manā skatījumā labas kārbas, ja strādā. Variators pat labāks (tikai to liek salīdzinošie maza tilpuma dzinējiem), jo ir ļoti kompakts, viegls un mazākiem zudumiem pārvados. Praktiski neremontējams, maināms sborā.
Subara 2,5 outbekam variators , nav jau tik mazs .
Nepārzinu tirgu , bet subjektīvi sajīta ,ka lielākā daļa auto ražotāju masveidā pāriet uz variatoriem . tojota ,subars , peugeots .micuks ....
Pneimatiska balstiekārta aizmugurē, un kas ir 1. 6e-HDi ??
Jautajums ir vai labak, lai autiņam ir amortizatori un atsperes, kā ierasts, vai pneimospilveni. Nav īsti saprašanas.
ja citroenam lidz 2010 gadam ir viss kā parasti, tad 2011 jau ir šis pneimo. Cik tas ir droši, vai ja noplīsts, kas ir lētak remontejams.
un otrs - labak ir vienkāršs automāts vai robotizēts. kāda atšķirība un noplīšanas gadījumā, kas ir vieglāk un lētāk salabojams.
paldies.