Toyota slimība:
www.clublexus.com/forums/lighting/502580-xenon-hid-light-keeps-turning-off.html
Visticamāk beigts ir xenona bloks.
Tikpat labi arī abas spuldzes var būt vecas- jo 11 gadus diez vai viņas paredzētas kalpot.Paskaties vakarā, kādā tonī viņas tev deg to īso brīdi- ja ir kaut kāda jocīga violeta vai pārāk zila vai krāsaina gaisma, tad spuldzes jāmaina.Gan jau tur ir vecās d2s vai d1s, tās var experimenta dēl ielikt "citas" lietotas, tas būs lētāk, nekā īsti nezinot iemeslu, jaunas uzreiz ņemt.
Ja mirdzizlādes spuldzes vairs nespīd, problēma ir spuldzēs UN vadības blokā. Šīs spuldzes izdegt nevar, jo nav kam izdegt. Dēļ palielināta attāluma starp spuldzes elektrodiem ir nepieciešams pārāk liels spriegums spuldžu darbībai, un bloka augstsprieguma izolācija to vairs nevar noizolēt. Kā jau minēts, izeja - laicīgi mainīt spuldzes, kad tās sāk mainīt savu sākotnējo spektru (krāsas toni). Ir arī vērts pārbaudīt, vai spuldžu darbības laikā pie bloka ir pietiekams zemspriegums.
Miljoniem lietotāju maina tās spuldzes, bet blokus maina vien pāris procenti.Protams, tas neizslēdz vainu blokā. Tā Spuldze deg ar pilnu jaudu vien pirmās 5 minūtes sava mūža- pēc tam viņa kļūst arvien zilāka kamēr beigās violeta un beigās vispār vairs nedeg. Var salīdzinoši apskatīt, kādas izskatās tās iekšas aiz stikla nedegošai spuldzei un kādas jaunai.Mēsla spuldzei var izkust plastmasas daļ, tā var kļūt nehermētiska un vēl visādi iemesli, lai viņa nedegtu.Normāls cilvēks uzreiz nejauks visu ārā un nemainīs bloku, ja var pa piecīti dabūt citu spuldzi un pārbaudīt kas notiks.
Kur pirkt labas spuldzes, kā atpazīt viltojumu no orģinala?
ņem no kāda zināma zīmola - Osram, Bosch vai pie dīlera, un bēdu nebūs.
Tas (manuprāt) ir viens liels fufelis un demagoģija, ka jebkāds "dileris" ir spējīgs iedot "īstenu oem" spuldzi, kura kvalitātē pārspētu cenuklubā pirktu osramu. Iedomājieties, ja kāds entuziasts spētu atklāt, ka kaut kāds lielveikals vai kāds mūsu pašu vietējais lielais autodetaļu tīkls apzināti tirgo viltojumus. Nafigam viņiem tādu penteri vajag?
Tur jau drīzāk par "dīlera" cenu var nopirkt nedīlerī tos pašus xenona OsramNightbreaker-unlimited +70% vai Philips XtremeVision +50%.Tos jau toč nevilto,vienīgi tas ka tas xPihlips ir 4800k un attiecīgi zilāks.Tuvajai gaismai uz melna asfalta vai uz slapja tas Osrams NB ir piemērotāks..
Tu te gan kļūdies. Esmu izmēģinājis uz sava auto, tāpat radinieks - uz sava. Ja es uzliku oriģinālās xenon spuldzes, pirkdams tās pie dīlera (un bija ļoti laba gaismas atdeve, goda vārds), tad radiniekam gribējās būt visgudrākajam, iegādājoties "identisku" produktu OSRAM - tikai Cenuklubā. Tad informācijai - tā ir zemē nomesta nauda. Mēsli, ne OSRAM. Gaismas atdeve ir viduvēja, gaisma - reāli "a la" halogēnā. Nemūžam ko tādu neieteiktu atkārtot
Ja es ko saku, acīmredzot ka Man ir kāds iemesls vai pamatojums uz to. Un 99% runāju no personīgās pieredzes, ne no grāmatas.Neviens no jums diviem tiem ielicējiem nav konkrētajā gadijumaa izjaucis un salīdzinājis reflektora stāvokli (vai pat uzbūvi, ja auto nav gluži identiski).Pie nokvēpuša reflektora un /vai aizmiglotām lēcām bāz tur kaut pirkstu, nekas nebūs.Neba jūs tur kko aiz nekodarīt mainijāt- tātad ne viss bija labi, ja reiz bija cerība uzlabot.Pie kam, tādiem superauto , kā bmw un audi gaismas nav un nav bijis, līdz pat teju beidzamos gadus trīs četrus varbūt var atzīt kādu uzlabošanos.Es neko netirgoju un nepierādu, vnk to xenona meeslu lietoju jau kopš pagājušā gadsimta un esmu licis un mainījis figzin ko, tā ka tā.Cenuklubu arī nereklamēju, bet 300% varu apgalvot, ka manis pieminētie tie tur divi "plus%" modeļi nemēdz būt viltoti un pārspēs dajebko citu, pie kam abus esmu lietojis personīgi, viens ir pašlaik osrams d3s versijā un Rīgā pirkts, protams ne cenu klubā.
Iepriekšējam CRV rūpnīcā uzstādītie xnenoni nokalpoja 90 tūkst.km, kad viena spuldze sāka nedaudz mirgot. Nomainīju abas. Tolaik Nippon piedāvāja oriģinālās par 110 latiem. Nopirku bixenon.lv (laikam tā saucas), kas atrodas Čaka un Tallinas ielas stūrī, PHILIPS ražojumu par 45 latiem (2 gab.) Līdz pārdošanai nobraucu aptuveni 75 tūkst.km, un xenoni strādāja nevainojami.
Tomēr esmu par oriģinālu mantu. Mazda 5 uzstādīju abas oriģinālās xenon spuldzes pie dīlera. Maksāja kopā ap 160€. Nenožēloju.
Ražotājs spuldzes neražo tā ka tava "oriģinālā manta" pa lielam ir vienkārši oriģināls veids kā 50-100 eiras uzdāvināt trešajai personai. Labākajā gadījumā tās dīlera spuldzes būs OEMa spuldzes ar kādu kvalitātes kontroli vairāk izveiktu.
Tas bixenonLv ļooti Labi zin, kuras no viņu tirgotajām ir oriģinālās pihlips.Vienīgais uz ko pēc kādreizējiem nostāstiem varēja uzrauties- ka kāds tirgo "oriģinālās", kuras izbrāķētas ražotāja tehniskajā kontrolē.Vai filips tirgotu pats personīgi kādam savu brāķa produkciju lai pats zaimotu savu vārdu- nu figzin.Es personīgi nekad neesmu ņēmis lie dīlera un neredzu tam jēgu.Turklāt ja vel ar +% ir dabūjamas - kuras nav viltotas un neviens dīleris tādas nedos. Jo viņšam nav izdevīgi zināt ka tādas ir.
Nu ne jau dīleris ražo tās spuldzes tā kā jebkurai normāla brenda spuldzei ir jāder. Problēma ir cita, ka lai kalpotu tikpat ilgi kā sākumā, tā spuldze būtu jāmaina kopā ar blokiem, kuri arī nav vairs nekādi jaunie. Nav tie bloki tik ilgmūžīgi cik būtu jābūt, jo ir iespiesti mazā korpusā un darbojas skarbā vidē. Tā kā pirms vainot spuldzi jautājums kādā stāvoklī ir bloks.
Kāpēc uzreiz jāmaina bloks, ja nospiedošajā daļa gadījumu ir noprotams, ka te čakarējās spuldze? Ja tas bloks ir strādājošs- kādā veidā tas var ietekmēt spuldzes spektru vai gaismasspēju? Spuldzi pārbaudīt gauži vienkārši- var ielikt citu,var samainīt vietām, var vispār neko negudrot un ielikt jaunu.Ja experiments neizdodas- tātad bloks vainīgs.Kā piekasīgs lietotājs var uzreiz uz sitiena uz aizdomu pamata "pārbaudīt" bloku? Kur vispār pamatojums visu to penteri sākt tieši ar bloka pārbaudi? Nopirkt uzreiz to jaunu? Cik šis maksā, salīdzinot tur ar kkādu štrunta/citu spuldzi? Dabūt "citu" lietotu bloku? Tas būs "labāks"? Izīrēt, kā mums dara uz TA? Aizņemties no Kaimiņa- lai tas jaajas visu vakaru un izjauc savu Sābu pa detaļām šim cēlajam nolūkam? Vai noraut savu un aizvest pārbaudīt pie diilera (kurš protams par baltu velti Klienta labā izdarīs jebko) ,vai pie Fedjas-eļektronščika, kurš "visu zin"?
Tur taču pāris gadus jau darbojas Osrama lapa trust.osram.info/trust/en/the-trust-program/index.jsp - lai kāds nopērk cenuklubā spuldzi un lai pārbauda.Ja izrādīsies ka tas ck krāpjas- tas tak būs kārtējā Sensācija.Autors kļūs stāvus bagāts.Lai redaktors nopērk- savādāk ko te neslavu celt kādam atsevišķam tirgonim, ja fakts nav pierādīts vai pienācīgi smalki un taisnīgi iztirzāts...
xenon
xenon
toyota avenisi 2006g 2.2 d-cat
iesledzu gaismas xenons deg kadu laiku tad atsledzas. ja pagriz sledzi tad xenon atkal iesledzas abam lampam sadi kas varetu but par vainu ?