Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Peugeot Traveller 2016 tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Peugeot Traveller 2016, kāda pieredze?

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Peugeot Travellerim nepatika tas, ka vadītāja durvīm no iekšpuses nav normāla roktura, bet ir tāds, manuprāt, ne tik izturīgs izgrebums tikai.

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
2 0 Atbildēt

Peugeot Traveller 2016 foto

Ivars_Caune Reģ.: 20.03.2014
3 0 Atbildēt

Automobīlis pietiekami ērts un palausīgs. Ja piekare būs pietiekoši izturīga priekš mūsu ceļiem, tad veicam attiecīgo komplektāciju un uz priekšu!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Ļoti pievilcīga alternatīva vācu VW!

Izskatās perfekti, par jauno PEUGEOT salona apdari var teikt milzu komplimentus utt.

Ivara komentāra sakarā varu apgalvot, piekare ir daudz ilgspēlējošāka nekā citiem.

Nesalīdzināmi labāka iegādes cena, absolūti nav kasko riska grupa.

ZigmarsKrumins Reģ.: 02.08.2016
2 0 Atbildēt

Kvalitātīvs produkts, kurš būs spējīgs aizvilināt kādu pircēju no VW transporter/caravelle/multivan pircēju loka.. Kvalitatīvs salons ar visām funkcijām, kas šādam auto jābūt- automātiskās pasazieru durvis , ādas apdare, autonomu salona klimata režīmu. Pie auto iezīmēm jāmin auto jumts, kas ir zemāks, kā iepriekšminētajiem konkurentiem, un no tā arī izriet tas, ka "gaisa"salonā ir pamaz, toties uz prāmjiem zemāka maksa!!

Piekare bija atbilsoša, bet dzinējam balss augstākoss apgiriezienos pārāk griezīga!! Kkā šis pats dzinējs 3008-jā skanēja, gan patīkamāk, gan klusāk!!

Auto ir tā vērts lai izvētētu tā iegādi, ja ir nepieciešams, kkas lielāks par universāli!!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

ZigmarsKrumins rakstīja: Kvalitātīvs produkts, kurš būs spējīgs aizvilināt kādu pircēju no VW transporter/caravelle/multivan pircēju loka.. Kvalitatīvs salons ar visām funkcijām, kas šādam auto jābūt- automātiskās pasazieru durvis , ādas apdare, autonomu salona klimata režīmu. Pie auto iezīmēm jāmin auto jumts, kas ir zemāks, kā iepriekšminētajiem konkurentiem, un no tā arī izriet tas, ka "gaisa"salonā ir pamaz, toties uz prāmjiem zemāka maksa!!

Piekare bija atbilsoša, bet dzinējam balss augstākoss apgiriezienos pārāk griezīga!! Kkā šis pats dzinējs 3008-jā skanēja, gan patīkamāk, gan klusāk!!

Auto ir tā vērts lai izvētētu tā iegādi, ja ir nepieciešams, kkas lielāks par universāli!!

Cena uz prāmja būs tāda pati kā citiem busiem.

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
1 0 Atbildēt

Iznāca sākt braukšanu pa sasnigušiem ceļiem ar saķeres koeficientu tuvu 0.3. Šādu automobili labāk testēt pilnu, ne tikai tāpēc, ka uz sniega tukšam auto pakaļa pastaigā, bet tikai tad var jēdzīgi novērtēt salona ventilāciju un auto dinamiku, kā arī izvēlēties šādu auto un braukt tukšā nav visai saimnieciski. Braucot atbilstoši laika apstākļiem, neko neatbilstošu neizdevās sajust. Noteikti apskatāma iespēja, ja bieži ir vēlme vai vajadzība pārvietoties kuplākā skaitā.

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
1 1 Atbildēt

Ikdienā kopš jau 1993. gada braucu ar VW busiem un salīdzināt Peugeot Traveller neviļus gribas ar šo klases “vecmeistaru” un satraukumam ir pamats!

Līdz šim mazo pasažieru busu tirgus Latvijā bija sadalīts 2 daļās – savā starpā konkurēja Renault Traffic (Opel Vivaro Kombi) un Ford Transit Custom, bet klasi augstāk savā starpā šķēpus krustoja VW Caravella/Multivan ar Mercedes-Benz V klasi (visu riteņu neatkarīgā piekare, automāts).

Nu šo nosacīto Status quo izjauc jaunā trijotne – mūsu testa objekts Peugeot Traveller un tā dvīņu brāļi Citroen SpaceTourer un Toyota Proace Verso – šiem “jauniešiem” ir gan neatkarīgā piekare visiem riteņiem, gan automātiskā pārnesumkārba, gan mazais dzinējs (1,6 l) konkurencei ar Renault/Opel, gan 2,0 l dzinējs sāncensībai ar Ford un VW!

No pieminētās “jauniešu” trijotnes visagresīvāk sevi pieteikusi Toyota, tad Peugeot, bet Citroen cenas pašlaik ir visaugstākās.

Jāsaka, ka vadīt jauno Peugeot Traveller ir patīkami, sajūtas ir līdzīgas kā braucot ar VW T5/T6 – piekare nav mīksta, bet nav arī pārlieku cieta, darba vietas ergonomika ir laba, ar 2.0 litru dzinēju dinamika ir pietiekama un vidējais degvielas patēriņš braucot 2 dienas dažādos apstākļos ap 7 l/100km arī ir ok. Vizuāli vējstikls šķiet daudz mazāks kā ierasts, bet ne vienā brīdī skata leņķis nebija nepietiekams – papildaprīkojumā atradu tādas iespējas kā “Trokšņa samazināšanas slānis vējstiklam” un “Termiski izolēts vējstikls” – gribētu uzzināt, vai tiešām šis papildaprīkojums “strādā”. Lieta pie kā lietošanas noteikti būtu jāpierod ilgākā periodā, lai nevajadzētu katru reizi uz to skatīties – automātiskās kārbas pārslēgs ripas formā.

Oskars_Irbitis Reģ.: 19.12.2013
3 0 Atbildēt

Auto, kurš attaisno savu nosaukumu. Pēc ietilpības un komforta, kā arī pēc saviem ekonomiskajiem rādītājiem auto ir īsti piemērots kādas jautras kompānijas ceļojumam. Tas noteikti nebūs kāds ekstrēmais pasākums, bet mierīgs izbrauciens pa Eiropas labajiem ceļiem. Šo auto varētu izvēlēties braucienam uz kalniem paslēpot. Lai nu kā būtu, bet šim auto tomēr ir tāda komercauto piegarša. Diez vai šo auto izvēlēsies kā ģimenes auto, ja nu vienīgi tiešām liela ģimene. Es ikdienā braucu ar Chrysler Grand Voyager. Sēžoties iekš Traveller, man tomēr pietrūkst Chrysler ērtību un paaugstinātā komforta, kas ir nepieciešams ikdienas automobilim vai ģimenes auto. Bet kā jau teicu, auto ir vairāk piemērots tieši lielākas vai mazākas cilvēku grupas pārvadāšanai pieliekami augstā komfortā un ar visu bagāžu. Peugeot piedāvā Traveler dažādās variācijās – auto ir pieejams trīs dažādos garumos (compact, standard un long). Līdz ar to katrs var atrast sev piemērotāko risinājumu pārvadājamo cilvēku un bagāžas apjomam. Labāk aprīkotiem auto ir iespēja transformēt salonu, uzstādot galdiņu utt. Tad jau auto pārvēršas par pievilcīgāku ceļojumu auto.

Kā jau auto no Francijas, ir ar dažiem “jauninājumiem” attiecībā uz vadības svirām – ir pazudis tradicionālais pārnesumu pārslēga kloķis un ir uzradies grozāms slēdzis. Šāds risinājums aizņem mazāk vietas, bet ir jāpierod. Nav jau šis auto tāds, kuram vajadzētu baisi daudz slēdzelēt pārnesumus un diez vai kādam būs vēlme pēc manuālas pārslēgšanās – auto nav nekāds sporta vāģis vai bezceļu braucamrīks. Citādi, visi kloķi savās vietās un nav ļoti jāiespringst, meklējot kādu pogu.

Auto ir pietiekami dinamisks ari ar veselu baru cilvēku iekšā un nav pirms apdzīšanas ilgi un dikti jādomā par to vadītāji varēs laikus pabeigt manevru – dzinējs un transmisija nesagādā nepatīkamus pārsteigumus ari slogotam auto.

Kas attiecas uz auto ārējo izskatu, tad franču dizaineri ir pārstājuši eksperimentēt un auto ir izdevies viendabīgs ar salīdzinoši agresīvu izskatu. Auto rada pietiekami prestiža auto izskatu un tādējādi spēj piesaistīt ari jaunus pircējus. Ari cenu kategorija ir tāda, kas daudziem liksies gana simpātiska. Apkopojot teikto: diezgan sprigans busiņš ar iespēju pielāgot tieši savām vajadzībām.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Ļoti pievilcīga alternatīva vācu VW!

Izskatās perfekti, par jauno PEUGEOT salona apdari var teikt milzu komplimentus utt.

Ivara komentāra sakarā varu apgalvot, piekare ir daudz ilgspēlējošāka nekā citiem.

Nesalīdzināmi labāka iegādes cena, absolūti nav kasko riska grupa.

Tātad esi nobraucis vismaz 200 tkm?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Nē, tikai FORUM AUTO skatījies.

Mani vizuāli uzrunāja.

Saskare ar jaunu Peugeot man - patlaban. Es izbrāķētu tikai elektroniskās ekstras (ko var nepiepirkt klāt, iegādājoties jaunu auto) un reāli riebīga automātiskā ātrumkārba (var izvēlēties mehāniku). Citādi - ekselenti dīzeļi Hdi, klusi saloni un uzticama piekare.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti