Man ir poļu Neptun piekabe ar 2,00 metru garu un 1,14 metru platu kravaskasti. Bortu augstums 35 cm, ir ūdensnecaurlaidīgs tents. Tā kā tents pastiepjas, tad iekraut var mantas līdz pusmetram augstumā. Pirku 2015.gada maijā Depo par apmēram 630 EUR. Velku piekabi ar savu Fabia 1,2 benzīns/gāze. Cenšos vairāk par pustonnu nekraut: piekabē ir vesti gan mēsli, gan malka 200+ kilometrus. Piekabi vasaras sezonā lietoju vairākas reizes mēnesī, vēl nekādi defekti nav izlīduši. Protams, ja piekabe piekrauta, tad auto kļūst gauss - jābrauc mierīgi, saudzīgi, bet uz labākajiem ceļu posmiem braucu ap 85 km/h (zinu, ka drusku pārkāpju). Ja piekabe tukša vai tajā iekrauts kaut kas viegls līdz kādiem 50 kg, tad to aizmugurē tikpat kā nejūt, un var braukt tīri žiperīgi - mēdzu braukt arī 90-100 km/h robežās (zinu, ka pārkāpju).
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vieglā auto piekabe
Sveiciens jaunajā gadā!
Ir radusies vajadzība pēc piekabes. Interesē tāda, lai var vilkt ar B kategoriju, pilna masa līdz 1000kg, izmērs 3m x 1.5m, ar papildus bortiem un tentu. Tiks lietota saimniecības vajadzībām, kādu lūžņu kaudzi aizvest, raideri pavizināt, utt. Intensīvam darbam netiks ekspluatēta.
Piedāvājums tirgū milzīgs, bet pieredze ar piekabēm nulle, tāpēc vēršos pie iAuto spečukiem, kādu ņemt?
Kāda starpība starp vienasu un divasu, ekspluatācijā? It kā piedāvājums ir gan vienasu gan divasu...
Vai ņemt ar bremzēm, vai bez? Ir redzētas ar pilnu masu 1000kg un bremzēm, izklausās labi. Autiņam instrukcijā rakstīts, ka bez bremzēm var vilkt līdz 570kg, ... kā zināt cik piekrauts? Tad varbūt labāk ņemt ar bremzēm? Vai arī var par to nesatraukties? Kāda ir pieredze ar labi piekrautu un bez bremzēm?
Kādu tiltu labāk, torisionu vai lāgas?
Un kā ar to kvalitāti, ja tā pa retam lieto, ir jēga saspringt uz kaut ko dārgu, vai pietiks ar poļu brīnumiem?
Nu jautājumu daudz... Būšu pateicīgas par jebkādu pieredzi!
Paldies!