Čoma sencis jau 10 gadus brauc ar S-type 3.0 benz
Ir apmierināts...bet nu maz brauc...šoferim jau 75 g.
Čoma sencis jau 10 gadus brauc ar S-type 3.0 benz
Ir apmierināts...bet nu maz brauc...šoferim jau 75 g.
Nekāds spešal tur nav. Vismaz ne šajā modelī un dzinējā. Parasts pārvietošanās līdzeklis. Zinu cilvēku, kurš Range Rover nomainīja pret jaunu Jaguar un tagad brauc ar baudāmo S500 W221. Esot vīlies UK autobūvē.
Par dzinēju:
www.jaguarforum.com/showthread.php?t=49400
Ja par baudu, tad dizianiski man vislabāk patīk XJ40:
Savulaik radiniecei bija TT, bet palika par mazu un gribēja pārdot. Tā kā bija sākusies krīze, interese no pircēju puses bija tuvu 0, bet viens piedāvāja mainīt pret S-Type. Tā kā viņa man prasīja padomu, ātrumā salīdzināju ejošāko rezerves daļu cenas (bremžu diski, uzlikas, filtri utml.) pēc pieejamiem iveikaliem. Jags uzvarēja ar aptuvenu attiecību 1:4, salīdzinot ar OOOO.
Šobrīd varbūt vairs nav tik traka starpība, bet tāpat jābūt biezai tumbočkai, lai tādu uzturētu.
Nu, es tā ātrumā ielīdu eparts.lv, nekā tāda krimināla nav.
Eļļas filtrs - ap 8-10 euro;
Gaisa filrs - ap 15;
Degvielas filtrs - ap 30;
Zobsiksnas komplekts - ap 160;
Bremžu kluči - ap 40.
Stabilizatora atsaite - ap 20
Nav, protams, Astra, Golf vai kaut tas pats Volvo, bet, nu, nav arī nekā tāda traģiska.
Es tomēr izdomāju, ka otru auto gribu tādu, kāds nerēgojas uz katra ielas stūra. Bet, tā kā auto tiks lietots ikdienā, tad nevar gluži korvetti vai S500. begemotu pirkt - vajag kaut ko daudzmaz nerijīgu, labi saglabājušos, ar ne pārāk dārgām uzturēšanas izmaksām. Līdz šim ļoti esmu fanojis par SAABiem, pat 3 gb. ir bijuši, bet, nu, SAAB ir izmirstoša suga. Ja uz brīdi, kad pienāks laiks, neatradīšu nevienu sirdij tīkamu saabu, kā alternatīvas redzu - Alfa Romeo vai Jaguar.
Nu, labi, aizfilozofējos. Bet, ja kādam ir kāda info par S-Type, tieciet velkomēti. Kaut kā patīk man tas auto.
No Jaguar patīk XF modelis, bet žēl ka šie ir pārsvarā dīzeļi, lai gan drošvien uzzinot degvielas patēriņu benzīnam izvēle būtu skaidra.
Ir vienam paziņam ar 3.0L benzīnu ar kompresoru, 340Zs, 2013.g,, aizmugures piedziņa, vidējais patēriņš ap 11-12L, ir apmierināts.
Nekas labs nav dzirdēts par TDV6 dīzeļiem, biturbo v6 dīzelis ar attiecīgi maz vietu motortelpā un daudz figņām, kuras šāda gadagājuma auto varētu mirt bez pieteikšanās.
Ja tiek pie sterila, apkopta aparāta tad vēl varetu riskēt, savādāk būs kā ar Volvo-iedegsies check engine un jau krāmēsi bildes SS tikai pircēju gan būtu ilgi jāgaida
ā nav kvēpu filtra ;)
Jaguar tomēr prasās pēc benzīna, vēlams V8, uzliekot gāzi izmaksas būs līdzīgas kā dīzelim, kurš diezvai brauc zem 8 litriem.
Es jau nesaku ka viss slikti, pārsvarā gan viņi nāk visādās tarataikās Citroen un Peugeot, tā kā šiem auto atlikusī vertība irst pa dienām tad parasti neviens necenšas nevērtīgos autiņos grūst iekšā lielu kāpi lai uzturētu teicamā stāvokli un remontē tikai tad kad nevar piešķilt vai iziet apskati, jo dārgāka remonta gadījumā to auto vieglāk aizvest uz tolmetu. Tādejādi lielais vairums ir gana nolaisti.
Jaguar and Land rover teorētiski varētu būt izņēmums labā ziņā.
Atkal jāpaceļ šitais jautājums... Ja nekas baigi nepamainīsies, pēc 2 dienām kaškajam būs cits īpašnieks, un sāku meklēt jau kaut ko tā vietā. Gribu uz kādu laiku iztikt bez lieliem līzingiem, tāpēc skatos kaut ko lētu un smuku It kā ir piedāvājums paņemt atpakaļ 9-5 SAABu, ko pirms gada pārdevu, bet par 800 euro dārgāk Bet kaut kā joprojām acīs duras šis modelis. Ja sanāks laika, rīt vai parīt aizbraukšu vienu S-Taipu TDV6 apskatīt, tikai... dīleris uz diagnostiku var paņemt ātrākais 18.jūlijā, un i to viņiem neesot iekārtas, ar ko kļūdas nolasīt - esot nosprāgusi un nezinām, kad salabos. Te tev nu bija Jaguar dīlerserviss...
Tātad, varbūt kādam no nesenajiem jaunpienācējiem ir kāda infa par šādu te verķi?
Tūlīt atnāks fans un teiks, ka labāk ņemt fabiju vai džazu.
Labāk Neņem to meeslataipu un pat neprasi kāpēc.
Pievienošos. Kaut vai tāpēc, ka, ja viņš būtu tik labs, nešķiet, ka uz ielām tiem būtu jābūt daudz vairāk?
Labāk, kā īstam komunistam ņemt garlaicīgu lauksaimniecības tehniku ( vw, audi) vai toijotu?
Cilvēks negrib būt kā pelēkā masa. Kas tur slikts?
Prieks lasīt tik argumentētus speciālistu viedokļus
Bet ja tikai retais ar tādu ir braucis, ko citu Tu sagaidi. Tur pašam jāparokas dziļāk, kaut ko jau atradīsi.
Vakar biju apskatīt šito. www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/jaguar/s-type/ibbpd.html Domāju, bildēs smuks, cena augstāka, tirgo privātais, tad jau varbūt būs baudāms. Kas tev deva - abām atslēgām pultis nestrādā (esot slimība, kaut kas jālodē), pārkingi nestrādā, viena ksenonene izdegusi, priekšējais kreisais spārns pūšanas stadijā, rūsa (nedaudz) ir arī uz labā un labajām durvīm. Pie ātruma ap 100 sāk vibrēt stūre, riepas ļoti skaļas (vai kāds gultnis, kas to lai zina), uz ādas sēdekļa aizmugurē kaut kāds dzeltens pleķis, ko nevarot iztīrīt. Un pats galvenais - deg Check Engine. Uz to pārdevēja atbilde, kā parasti - tā taču ir gāze... nez kāpēc man SAABam nekas nedega. Gāja jau it kā labi, neraustījās, bet, nu tomēr... sazvanīju pazīstamu gāzinieku, kuram nosūtīju arī motortelpas bildi, viņš teica, ka turas pa gabalu no tā auto. Tur nav jautājuma, "vai"(motoram ir game over), bet "kad". Teiksim tā, par trīnīti varbūt var ņemt, bet, nu, ne par kapeiku vairāk... Bet auto kā tāds man dikti jau nu patīk.
Karoče, palūdzu paziņam, kurš ved mašīnas no rietumiem, lai sameklē man kaut kur Vācijā/Francijā utt. Ir jau pāris varianti.
Tātad, epopeja iet uz beigām un drīzumā topiks varēs pārtapt par "Jaguar S-Type dzīvē"... pasūtīju caur paziņu, kas pa izsolēm hakerē, no Francijas - 2006.gada, 2.7D, pilnā komplektācija, protams... tumši pelēkā krāsā, gaišais salons. Solīja atvest 2-3 nedēļu laikā.
Kas ta katafalkam notika? Jaguar noteikti būs bez ziemas pakas, kā jau visi tā gala auto. Cik esmu lietojis Francijas/Itālijas tirgus auto, visi vairāk vai mazāk ir bēdu ieleja. Turienes iezemiešiem ir visai vieglprātīga attieksme pret auto.
Katafalku vakar pārdevu (līdz ar ko esmu arī otra auto meklējumos), kaškaju pirms nedēļas arī, esmu bez auto šobrīd.
Uz itāļiem neskatos vispār. Man ir bijuši 2 francijas auto (Toyota Carina, Opel Vectra GTS) - ja nerunājam par jauniem, tad šie bija labākie uzticamākie auto, kas man ir bijuši. Lai nu kā, cik izsekoju vēsturei, pirmā reģistrācija tam auto bija Luksemburgā, pēc tam pie otrā īpašnieka auto pārvācās uz Franciju. Bet, cik runāju ar speciem, kāreiz no Eiropas valstīm, francūži esot jēdzīgākie - reālāki nobraukumi, nav tik liels risks uz nokautām kārbām (nav tādu kalnu kā Šveicē vai Itālijā) un motoriem (nav maksimālo ātrumu kā Vācijā). Otrs, ko man piedāvāja, bija beļģis - tas gan kaut kā neraisīja uzticību, kaut arī ar mazāku noskrējienu un sterilāks.
S-Type
Kungi, ko sakait par feisliftēto S-Type ar 2.7 pižika dīzeli? Kāda 2006., 2007.gada? Kādam vai kāda draugam vai drauga draugam ir bijis? Skatos, piedāvājums nav liels, bet cenas pat ļoti labas, salīdzinot ar vāciešiem vai pat tiem pašiem Volvo/SAABiem, bet pieļauju, ka tāpēc, ka auto nav baigi populārs un arī tirgus nekāds... Toties Jaguar ir kaut kas tāds... nu, spešal...