Savus auto vienmēr esmu remontējis pie saviem cilvēkiem, ņemot atlīdzību naudā. Vienmēr izbraucu plusos.
Darba auto tikai pie dīlera, arī pēc garantijas beigām. Nekādu problēmu. Auto Īle pēc luktura maiņas aizmirsa gaismas noregulēt, apskatē ielika 1 par nenoregulētu miglas lukturi.
Tajās retajās reizēs, kad ir bijis nepieciešams veikt remontu pēc negadījuma, vienmēr remonts peč mana pieprasījuma veikts Nippon Auto. Problēmu šajā sakarā nav bijis. OCTA un KASKO apdrošinu jau daudzus gadus BTA.
Pēdējos gados - izvēlējies esmu tikai kvalitatīvu remonta servisu - GLAZŪRA AG, Zolitūdē. Ļoti labi sataisa
Pirms nu jau padsmit gadiem izvēlējos arī citus (lētākus) kantorus, pieredze bija slikta, piemēram, ar servisu VEĢU AUTO. Kas "nepamanīja" cietušo bremžu cilindru, un varēju iebraukt ne tur, kur vajadzētu.
P.S. Galvenais rezumējums tam - izvēlos tikai labus servisus gan no savas, gan citu pieredzes. Pēdējos gados visi apdrošinātāji tam ir piekrituši bez diskusijām.
Veģu auto ir drausmīgs kantoris. Noteikti neiesaku to izvēlēties.
Nesen vienam klientam bija bēdīga pieredze ar RM Autocentru - atrodas Ozolniekos laikam. Uzņēmās darbus, ko nevarēja izdarīt, šo to sačarēja, vainu neatzina, jo ķipa neesot to vietu vispār aiztikuši (beigās nācās atzīties, ka aiztika gan), pēc tam pārmeta klientam, ka tas viņus vispār izvējies kā remonta veicējus Kvalitāte 0, attieksme arī pilnīgā pī.
Vai esi apmierināts ar apdrošinātāja veikto auto remontu?
Dalāmies pieredzē ar konkrētiem piemēriem.