Ķīnas zvaigzne - BYD E6

viencexperc Reģ.: 13.02.2017

Sveicināti. Te portalā ir daudz informācijas par visādiem Eiropas mēsliem, garlaicīgajiem aziātiem un interesantajiem bet ne kvalitatīvajiem amerikāņiem. Dažreiz šis tas rakstās arī par krievu transportlīdzekļiem ( par auto tos nevar nosaukt), bet ļoti maz tiek rakstīts par Ķīnas "šedevriem".

Šoreiz piedāvāju jums iepazīties par vienu no labākajiem Ķīnas autobūves ražojumiem - BYD E6.

insideevs.com/wp-content/uploads/2013/03/byd-e6-gets-a-charge.jpg

salons:

c1cleantechnicacom-wpengine.netdna-ssl.com/files/2015/10/BYD_e6_interior_stock.jpg

www.google.lv/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.byd.com%2Fla%2Fauto%2Fimages%2Fe6%2Fpreview_video.png&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.byd.com%2Fla%2Fauto%2Fe6.html&docid=ijmHQ8ipmdVdBM&tbnid=vaQGyxNGRnbvXM%3A&vet=1&w=737&h=435&client=firefox-b-ab&bih=971&biw=1920&q=BYD%20E6%202017&ved=0ahUKEwiX98S03szSAhXFFywKHTiPBRQQMwgfKAUwBQ&iact=mrc&uact=8#h=435&imgrc=vaQGyxNGRnbvXM:&vet=1&w=737

www.google.lv/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fimages.cdn.autocar.co.uk%2Fsites%2Fautocar.co.uk%2Ffiles%2Fstyles%2Fgallery_slide%2Fpublic%2Fbyd-e6-rt-6_0.jpg%3Fitok%3DEKpQY88k&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.autocar.co.uk%2Fcar-review%2Fbyd%2Fe6&docid=bXKSvxz8LMTO9M&tbnid=g-pIXF4E4R51rM%3A&vet=1&w=900&h=596&client=firefox-b-ab&bih=971&biw=1920&q=BYD%20E6%202017&ved=0ahUKEwiX98S03szSAhXFFywKHTiPBRQQMwgbKAEwAQ&iact=mrc&uact=8#h=596&imgrc=g-pIXF4E4R51rM:&vet=1&w=900

Tas ir elektrisks kompaktais minivens ( eiropas mērogā - vidējs). Ar vienu uzlādi pietiek nobraukt 300 km ( 187 jūdzes). ( uzlāde 2 stundas)

BYD E6 tika radīts 2010.gadā un pirmie 40 eksemplāri devās testa braucienos - Šenzenas ( 深圳市) pilsētā kā takši. Bet plašāka publika varēja tos iegādāties jau no 2011,gada. ( tika plānots viņus palaist tirdzniecībā 2009.gadā)

Līdz 2016.ajam gadam tika pārdoti 34,862 E6, turklāt, ne tikai Ķīnā. Par takšiem tie tika izmantoti arī Kolumbijā, Beļģijā, ASV, Nīderlandē un Lielbritānijā.

Tā cena ir 35 000 usd. Maksimālais ātrums ir "tikai" 140 km/h. Bet šis limits ir mākslīgi ierobežots, lai sargātu akumulatoru. Ražotājs BYD nodrošina 10 gadu garantiku akumulatoriem.

Automašīna aprīkota ar 6 gaisa spilveniem, ABS, ESP un atpakaļskata kameru.

i0.wp.com/www.carnewschina.com/wp-content/uploads/2012/05/byd-e6-crash-1.jpg?resize=458%2C266

2012.gada 26.maijā viens E6 iekļuva avārijā un aizdegās. Gāja bojā 3 cilvēki - divas sievietes un vadītājs.

Avāriju izraisīja Nissan GT-R, kurš piedalījās nelegālā dragreisā ar BMW. Nissan ar ātrumu 180 km/h ieskrēja divos takšos, viens no kuriem bija E6.

i1.wp.com/www.carnewschina.com/wp-content/uploads/2012/05/byd-e6-crash-4.jpg?resize=458%2C483

Izmekletāju komisija konstatēja, ka cilvēki mira no traumām pirms aizdegšanās.

Oficiālie kraštesti šim auto nebija, bet internetā var aplūkot citu kompānijas BYD ražojumu F6.

www.youtube.com/watch?v=JaURvcKLjog

video var redzēt, ka testu izturēja godam.

Uzreiz jāatzīmē, ka šī kompānija ( BYD) pašreiz ir viena no labākajām un kvalitatīvākajām auto kompānijām Ķīnā.

Kam interesē oficialā majaslapa Eiropā:

bydeurope.com/vehicles/e6/index.php

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Garāks un slīpāks priekšas stikls mašīnu par minimikroautobusu nepadara - bildēs tā ir vienīgā atšķirība no šitā brīnuma pret golfa klases mašīnu.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Kā tu saprati, ne es izdomāju viņu ielikt MPV klasē.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Iespaidīgi.

Interesanti, kad būs Ok Eiropas sertifikāciju.

Visādi citādi, šķiet, mēs smaidām lieki par Ķīnas autobūvi.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Jau labu laiku nesmaidu par Ķīnas autobūvi, Eiropas autobūvei stiprs konkurents.Pa discovery rādīja to ko Ķīnas autobūve ir izdarījusi 2 gados, Eiropai bija nepieciešami 10 gadi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu bet protams - princips tas pats kas ar jeņķu un krievu atombumbu projektu - krievu zinātniekiem ar izspiegotiem datiem, noliktiem uz galda, tā lieta notika stipri ātrāk nekā būtu bijis pašiem.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Lūk ir interesanti ķīniešu koncepti, kuri pagajuso gadu ir izstādīti Pekinas auto šovā:

www.forbes.com/sites/tychodefeijter/2016/05/05/the-top-10-chinese-concept-cars-at-2016-beijing-auto-show/#3ff91afa1a07

( atveras ar otro piegājienu)

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Man kaut kā tie kosmiskie dizaini neiet pie sirds, Toyotai tagad kropļi dzimst.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Cik ir gadījies tikties ar ķīniešiem dažādos kursos, tad visu viņu sapnis ir eiropas auto. Kaut vai 10-gadīgs mersis, be ne pašmāju auto.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Viņiem tāpat kā krieviem, pieklibo kvalitāte. Man interesē pēc cik gadiem to jauno Ķīnas auto var izmest miskastē.

Cita lieta par ko jābrīnās - ir attīstības tempi. Ja padomāsim ar vēsu galvu, tad ja jau D-Koreja varēja pacelties auto jomā, kāpēc lai Ķīna nevarētu? Ķīnai tikai problēma ar apmācību, jo gudrie studenti brauc mācīties uz Rietumiem vai to pašu Japānu. Grūtākais ir viņus dabūt atpakaļ. Tāpēc ķīniešu speciālistu daudz pa visu pasauli. Un Ķīnai viņus vajag nopirkt atpakaļ, ko lielās kompānijas dara.

Tikai krievi tagad visu ir nodzēruši un izpārdevuši ( piemēram, ladu - renaultam), bet Ķīnieši nē.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti