pabraukt nevar
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sad tad zuda jauda siltam pie 5tā ātruma. Tad pamazaam jau pie visiem citiem aatrumiem un nu jau ir taa, ka no krustojuma gruuti aizbraukt. No riita arii diezgan negribiigi leca. Ieprieks leca uz griezienu. Gaisa masas meeriitaajs tas nav.
Nomaini un nečakarē prātu. Labāk to darīt katru gadu.
Kur ir tāds aukstums?
Brīvgaitā līdz ierobežotājam normāli izgriež?
Nokauts sūknis. Pabraukā vēl ar pusbeigtu dīzeli neko nedarot.
Pamatosi?? Tad vai tad nav jaalec displejaa kluudai??
Atkarīgs no tā, kas par degvielas sistēmu. Kommonreilim droši vien - sūknim noteikti ka nē - sūkņsprauslām hvz.
Ja ir comonreils, tad taas ir suuknsprauslas, kas iet aaraa no ierindas, ja? Skiet, ka man ir CR.
Sūkņsprauslas un kommonreils ir divas dažādas tehnoloģijas. Sūkņsprauslas atbilst nosaukumam - sprauslai padod degvielu un tā to ar sadalenes palīdzību saspiež līdz vajadzīgajam spiedienam lai to padotu cilindrā. Kommonreils tikmēr ir pa benzīnnieka tēmu; motora piedzīts sūknis sapumpē cik tur tos simtus bāru spiedienu maģistrālē, kurai pievienotās sprauslas elektriski padod degvielu cilindros.
Taatad, ja ir comonreil degvielas suuknis beigts, tad tas neremonteejas un vnk jaamaina cits??
Remontējas. Bet ja ir sanācis dadzīvoties tik tālu lai tas nespētu sapumpēt spiedienu, par to jau toč būtu jābūt kļūdai.
Mulsina tas, ka jo vairaak uzsilst motors, jo lielāki mati... Kad auksts, tad darbojas bez maz vai ideāli...
Tos kas kautko jēdz no dīzeļu sūkņiem tas nemaz nemulsina. Tā ir.
Klau, beidz te smirdeet! Pasaki arii kko moz sakariigu un ja sanaak - meegini arii kko pamatot no sevis teiktaa! Visi diemzeel nav taadi diizeldievi kaads esi tu, cik saprotu! Prieks tam ir arii sie forumi izveidoti, lai taadi stulbi cilveeki kaa es vareetu kko uzzinaat vairaak!
Jaunieti, pieturi muti,un pirms īdēšanas papūlies nosaukt auto modeli, gadu un motoru! Ne visiem ir 2l brūnā bumba kur tas sasktāms.
Nafig mainīt to filtru. Viņš taču maksā 5 eiro. Labāk ieekonomēt, bet pa pieciem eiro var nopirkt divas divlitrenes.
Var jau būt, ka auto neapstāsies. Idiņi gadiem lej vatņiku degvielu un nekas. Nu ja arī salūzīs, tad izsauksi bračku ar virvi un aizvilksi uz servisu.
Nestes dīzelis. Jau gadiem! ;)
Bet vispaar, izskataas, ka so komentaaru pats esi rakstiijis arii 2 divlitrenu iespaidaa!
Studenta laikos ar naudu man bija ļoti grūti. Bet pat tad es NEKAD nepirku alu plastmasas tarā, kur nu vēl divlitreni. Pat tad es uzskatīju, ka labāk izdzertt vienu 0,5, bet labu, nekā 2 litrus sūda.
Turklāt, ne tikai par alu. Par balto un brūno, arī. Samazgas dzer alkoholiķi, bomži un gopņiki.
Iespējams arī variants, ka sprauslai pārplūde netur spiedienu. Arī sūkņa pats vārsts netur spiedienu. Jāskatās mehāniski mērot degvielas spiedienus attiecīgās vietās.
Degvielas filtrs?
Kādas pazīmes ir tam, ka dīzelim iet vai jau ir ciet degvielas filtrs?