Jaguar XJ6 dzinēja problēmas

Kmalnieks Reģ.: 10.04.2019

Sveiki man ir XJ6 2004 gada 3.0 litru benziina motors. Probēma ka motors met kļūdu pārāk liess degmaisījums. Kā rezultātā auto kompis ik pa laikam met briidinaajumu restricted performance un blokjee apgriezienus kad uzspiegj straujaak gaazi. Otra problēma ir, kas varbūt ir, varbuut nav saistiita ir, ka pie 1500 - 2000 apgriezieniemraustaas dzineejs, tjipa apgriezieni lekaa. Vai ir idejas kur varētu izveikt kvalitatīvu diagnostiku motoram, kas vareetu identificeet probleemu. Jaguar centrs tikai divreiz nopleesa naudu, sarakstiija n iespeejamos ceelonjus, bet atteicaas taalaak diognasticeet, jo ir uzstaadiita papildus gaazes iekārta. P.S. minētā problēma ir arī braucot uz gāzi, vismaz apgriezienu raustiishanaas.

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pie gāzinieka.

Man savā laikā SAABam 9-5 Aero tā pati problēma bija. Atrisināja, nomainot reduktoru. Vai sprauslas... neatceros īsti vairs. Mainīja abus, bet ko tieši sakarā ar lieso maisījumu, točno neatceros.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tas braucot ar gāzi vai benzīnu? Nodzēšot kļūdas un uz benzīna tas pats? Kādas sveces? Spoles kārtībā?

Kas tas par modeli un motora kodu, jo tādu XJ6 2004 ar 3.0 motoru neatrodu.

Kmalnieks Reģ.: 10.04.2019
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Tas braucot ar gāzi vai benzīnu? Nodzēšot kļūdas un uz benzīna tas pats? Kādas sveces? Spoles kārtībā?

Kas tas par modeli un motora kodu, jo tādu XJ6 2004 ar 3.0 motoru neatrodu.

Problēma ir gan uz gāzi gan benziinu, patreiz gaaze vispaar atsleegta liidz atrisināshu probleemu. nomainiiju beziina spiediena dachiku un gaisa padeves dachiku, bet neliidzeeja.

Modelis jā interesants es ar uz sitienu nevarēju atrast, ka taads sarazhots. Skaitu joprojaam nezinu bet nu atrast ka vispār tāds ir razhots atradu:

en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_XJ_(X350)

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ieteiktu nomainīt sveces uz kvalitatīvām, piemēram, šīm www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_extra.php?id=9457 un kā ieteikts LPG pieregulēt atstarpi uz 1mm.

Nenāks par sliktu nomainīt arī gaisa filtru, ja nav zināms kad mainīts un nelikt nekādus K&N draņkus, bet parastu.

Bet bez diagnostikas tā ir zīlēšana, jo ja ir kļūda, ka liess maisījums tad vai nu lambda zonde nestrādā korekti vai arī degmaisījuma attiecība arī pēc kļūdas nodzēšanas ir stipri ārpus lambdas zondes joslas un tāpēc vadības bloks nevar adaptēties. Gaisa masas devējiem(MAF) ir trūkums, ka ja gaiss tiek rauts kaut kur garām tad netiek nomērīts un būs liesais. Kurā brīdī kļūda uzpeld?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tava saite nestrādā, bet apraksts liek domāt par mistiskajām gāzes svecēm. Mhm, vajag arī īpašo gāzes eļļu un citus dārgos un bezjēdzīgos lohotronus, jo brīdī, kad motors darbojas ar gāzi, parastās motoram paredzētās lietas pēkšņi vairs neder...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nē tās ir parastās sveces, bet ar ieteikumu kādu atstarpi likt LPG. To vai der parastās sveces varētu salīdzināt ar tiem kam gāze ir no rūpnīcas.

Šis links:https://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_search.php?type=SPARK%2520PLUGS&manufact=JAGUAR&model=XJ6%2520%252803--%253E09%2529&engine=3.0

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Motori "kam gāze no rūpnīcas" mēdz savos vispārējajos parametros atšķirties no parastajiem motoriem - dēļ tā arī visdrīzāk savādākas sveces, nevis dēļ gāzes.

Vecvils Reģ.: 19.08.2017
0 0 Atbildēt

ieteiktu pārbaudīt arī svečvadus, jo simptomi aizdomīgi līdzīgi tad, kaf braucu ar Mondeo ar gāzi.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Šim drošvien ir spole uz katru sveci, bet spoles var arī tikt caursistas. Jāskatās vispirms vai korpusi veseli. Laicīga sveču maiņa COP sistēmām ir pat kritiskāka, jo atsevišķās spoles ir vārgākas uz nolietotām vai neatbilstošām svecēm. Ja tiešām LPG dzirkstelei vajag lielāku spriegumu tad spoles var to neizturēt. Tā bija bračkas vecajam Lexus, ka kamēr nebija uzlicis gāzi tikmēr mainīja tik spoles un sveces, bet pēc LPG uzlikšanas ar piemērotām svecēm spoles vairs cauri nesita.

murx Reģ.: 15.04.2016
1 0 Atbildēt

Klasisks piemērs, mainu visu, nekas neiet, kļūdas MET (nez, uz kurieni), neviens nekā nesaprot, viss ir slikti. Degvielas spiediena devēja, starp citu, netiešās iesmidzināšanas benzīnniekiem nav. Tātad arī nav īsti saprotams, kas ir mainīts.

1. Ja liess degmaisījums ir braucot ar benzīnu, jāskatās uz gaisa sūcēm, ieplūdes kolektora garuma pārslēdzējiem, jāmēra sprauslu ražība, degvielas spiediens un jāpārbauda gaisa masas mērītāja signāla ticamība. Iespējams arī sadales vārpstu fāzu regulatora darbība.

2. Ja kļūda rodas darbojoties ar gāzi, vajag pareizi ierakstīt programmu. To var izdarīt tikai tad, ja automobilis normāli darbojas ar oriģinālo degvielu, iepriekš nodzēšot adaptācijas.

Domāju, ka tādas darbības var veikt pietiekami daudz uzņēmumu Rīgā. Jautājums, kādēļ tādu nevar atrast....

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Iespējams, ka tāpēc, ka ar jaguāriem neviens negrib ņemties. Manējais toreizējais gāzinieks, kad skatījos S-Type ar šo pašu laikam motoru un arī gāzi, pateica, ka, ja to auto nopirkšu, lai izdzēšu viņa telefona numuru no atmiņas. Par SAABu jau nebija baigi priecīgs, bet par šo vispār...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tavējam tagadējam ar nav līdzīgs motors?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Līdzīgs ir - cik jau nu līdzīgs šim var būt PSA ražojuma sešu katlu traktormotors.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tfu pareizi, XF jau pie mums pārsvarā mīzeļmotori.

Kmalnieks Reģ.: 10.04.2019
0 0 Atbildēt

murx rakstīja: Klasisks piemērs, mainu visu, nekas neiet, kļūdas MET (nez, uz kurieni), neviens nekā nesaprot, viss ir slikti. Degvielas spiediena devēja, starp citu, netiešās iesmidzināšanas benzīnniekiem nav. Tātad arī nav īsti saprotams, kas ir mainīts.

1. Ja liess degmaisījums ir braucot ar benzīnu, jāskatās uz gaisa sūcēm, ieplūdes kolektora garuma pārslēdzējiem, jāmēra sprauslu ražība, degvielas spiediens un jāpārbauda gaisa masas mērītāja signāla ticamība. Iespējams arī sadales vārpstu fāzu regulatora darbība.

2. Ja kļūda rodas darbojoties ar gāzi, vajag pareizi ierakstīt programmu. To var izdarīt tikai tad, ja automobilis normāli darbojas ar oriģinālo degvielu, iepriekš nodzēšot adaptācijas.

Domāju, ka tādas darbības var veikt pietiekami daudz uzņēmumu Rīgā. Jautājums, kādēļ tādu nevar atrast....

Paldies, jā tieši šādas darbības arī meklēju, kas var izveikt, biju vienā servisā kas ar motoriem ņemas, bet viņi saka ka viņa kompja programma neatbalsta jaguar, proti nemaak to visu nomeeriit, ja buutu vaacu mashiina tad cita runa. Gaazenieki ar neko praatiigu nepateica, jo liess maisiijums ir arii uz benziinu, kad tagad gaazes iekaarta vispaar atsleegta.

Paskatījos vēlreiz inchkape pavadzīmē, melns uz balta degvielas spiediena devējs. Līdz ar to info par to ka tāda nav nav precīza. Diezvai nomainīja to kā nav. Par to arī kompis meta ārā kļūdu.

Kmalnieks Reģ.: 10.04.2019
0 0 Atbildēt

Būtu pateicīgs, ja kāds, kas ir ņemies ar Jaguar dzinēju diagnostiku savam auto pie kāda, vai arī zin, kurš ņemas padotu ziņu.

Kmalnieks Reģ.: 10.04.2019
0 0 Atbildēt

patreiz gribu risināt problēmas pa vienai - proti gāze atslēgta, līdz ar to ar to problēmām nevajadzētu būt, jāmeklē cēlonis kāpēc benzīna motors tā uzvedās, ja būtu tikai uz gāzi tad cita runa. Protams neizlēdzu ka kāda gāzes parikte var ietekmēt arī benzīna motora darbību, tāpēc iepējams Jaguar oficiālais dīleris atsakās, kaut ko skatīties, kamēr nav pilnībā demontēta gāzes iekārta. Gāzinieki gan bija citās domās.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pēdējo 30 gadu motora vadībām ir ilgtermiņa adaptācijas, kuras sūdīgas gāzes bloka kalibrācijas dēļ var rezultēties interesantos efektos.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē gāze atslēgta? Vispār vajag nodzēst kļūdas vai adaptāciju un tad pabraukāt.

Nolasīt pamata parametrus var ar jebkuru OBD lasītāju tam nevajag nekādu specifisku diagnostiku.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti