Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Izstāde "Auto 2019" Kīpsalā, kādi iespaidi?

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Kādi iespaidi par šī gada izstādi?

 
Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Gribētos dzirdēt domas, vai ir jēga aizbraukt?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Nav.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Man patika. Biju aizgājis piektdien un aptuveni vienā stundā visu ātri izstaigāju.

Bija paviljons ar retro auto, tad paviljons ar servisu un dažādu preču stendiem (instrumenti, auto ķīmija u.c.).

Man personīgi vairāk interesēja jauno auto paviljons, kur vienu viet var ievērtēt lielāko daļu jaunauto piedāvājumu. Apskatīju jauno Skoda Scala. Inčīgi bija gareniski pārgrieztais Nissan Leaf. Bija stūrītis ar jauno policijas Opel, kur varēja iesēsties.

Jāatzīmē, ka dažiem dīleriem bija atlaides no ikdienas cenām (piem. Mūsa Motors bija labi piedāvājumi Renault). Izstādē neredzēju Kia pārstāvjus, ko labprāt arī būtu paskatījies.

Ārpus paviljona varēja apskatīt pāris armijas auto un Krown lielījās ar vecu mazdu, kurai nebija rūsa Krown sapūstajās vietās....

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Iespaidi diemžēl ne pārāk, izstāde diezgan šķidra. Ja ir būts pirms gada tad ir ļoti līdzīga. Uzmanību gan piesaistīja uz pusēm sagrieztais Leaf un militārās tehnikas izstāde tai gan biļeti nevajag. Iesmēju par Krown apstrādāto un izstādīto Mazdu tā jau sākusi rūsēt arī apstrādātajās vietās pat nekur nebraucot, to laikam nevar izglābt nekas.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Ir viens stends, kurš ir jāizceļ, jo tas ir Lamborghini, turklāt ar labu saturu.

Otru stendu es izceltu Wess ar Toyota, kur ir gan aktuālākie jaunumi, pat Camry, gan plašs piedāvājums.

Vairāk... ja interesē kauta kas specifisks un tas piedalās tad jā, bet šī ir pēdējā laikā švakākā izstāde. No nosacītajām 3 zālēm varu izdalīt tikai Jauno Auto sadaļu kā +- ok

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Lamborghini viens bija no pagājušā gada, bet otrs ir tik pabriesmīga skata ka nedod estētisko baudījumu. Akropolē arī viens lambo kartings ir izstādīts.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Toyota Camry ir viena liela vilšanās. Tik prasts auto par tāāāādu naudu. Teikšu godīgi, Corollai salons likās daudz labāk nostrādāts.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nu, beiiiidz - kā man tagad testēt jauno Camry Horvātijā?

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
1 0 Atbildēt

Par Camry var piekrist... Nu tiešām likās nekas īpašs. Corrolla ar savādāku salonu un pašauru aizmuguri. Mazda 6 šķita daudz pievilcīgāka.

Kasin neņem galvā brauc ar atvērtu prātu būs OK.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Cenas!?!

Pieaugušajiem – 7 EUR

Studentiem, pensionāriem, invalīdiem – 5 €

Skolēniem – 4,00 €

Ģimenes biļete (2 pieaugušie un 2 bērni līdz 18 gadu vecumam) – 15 EUR

Par katru nākamo bērnu – 1,50 EUR

Bērniem līdz 7 gadu vecumam – bez maksas!

Autostāvvieta:

No plkst. 10.00 līdz 15.00 – 6 EUR

No plkst. 15.00 līdz 19.00 – 5 EUR

12., 13. aprīlī 10.00–19.00

14. aprīlī 10.00–17.00

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
0 0 Atbildēt

Biju vakar aizgājis. Man sanāca ap 2h pavadīt jauno auto halle, kas ir bija tas kas saistīja viss vairāk. Exotica daļa, manuprāt, nav mainījusies gadiem. Jā bija daži skaisti eksemplāri, bet pa lielam švaki.

Bet jauno auto halle no otras puses šogad pat likās biezāk pārstāvēta. Biju domājos varbūt Inchcape atvedīs jauno Mazda 3 atrādīt, bet nu nekā. Škoda Scala arī bija viens no intrešu objektiem. Patīkams auto gan no interjera gan eksterjera viedokļa. Camry bija negaidīts pārsteigums, ko aplūkot. Visu visumā man šķita OK pasākums.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 1 Atbildēt

Būšu kā parasti kritisks. Manuorāt tas pasākums ar iikatru gadu degradē. Ir tādā rutīnā ieslīdzis, ka pat izkārtojums gadiem ilgi nemainās.Tas ir necieņa pret skatītāju,ka tik daudzi brendi gadiem ilgi nepoedalās.Bez volvo,audi,mb,bmw,rr,utt,tas manuprāt ir suuds. Zb jau tur tie iemesli, nostājas un iekšējās intrigas, kāpēc. Jā, Tojotas stendu varētu izcelt. Bet man nav skaidrs, kam īsti domāts jaunais pārmudrītais rav4. Perebors dizainā sanācis viennozīmīgi. Auditorija noprotama- lai braukt pa 3šo rindu uz 86 un nelaist nevienu garām.

No citiem "jaunumiem"-ja tas jeep dīleris to čerokee suudu vel ceturto gadu pēc kārtas tajā pat vietā turēs tāpat aizslēgtu, lai tos savus hlamus savā pagalmā nākamreiz izliek.Citi nominanti- s-outbaks,absolūts līderis salona smakas neciešamībā.Lieliskais hundaj-kona, tajā es visātrāk iekāpu/izkāpu.Kā var tādam no ārpuses daudzmaz normālam tādu salonu uztaisīt,tikai ja dziļā dzērumā vai ritīgā komā.Jaunie Seati,pilnīga vilšanās salona koncepcijā,-kas tā pa suuda tendenci,kad ātrumpārslēgs kkur nogremdēts uz grīdas, naturāls ģešovkas iespaids. Kurš līdzīgi izpaužas līdzīgās šnites škoda modeļos, kur izņemot superbu, viss ir skumji. Ārēji tāneko fābija salona iekšpusē vnk nožēlojama, nu kā par to vispār var kaut kādu naudu izdot.. Vw arteons bija izstādīts ar nolaistu durvju stiklu,laikam lai speciāli uzsvērtu,ka tā bezrāmja konzervbundžas sajūtu konstrukcija dabā izskatās vnk nožēlojami.Cerams neviens garāmgājējs tur uz tā asā gala neuzšķērdās. Es nestādos, kurš viņu vispār pirks pa tādu naudu jau pat ja bez tām durvīm.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Vismaz tagad ir Volkswagen un Toyota, agrāk tie nebija vispār un tad pa vienam modelim Latvijas Gada auto stendā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tāpēc jau daudzi tie "lietoto" auto lietotāji jūtas apdalīti.Šitik tradicionāli augstprātīga dažu dīleru attieksme godu nedara.Tā viņi vismaz daudzi apskatītu to, ar ko pēc 3g iespējams ka brauks.Salīdzinātu,izkalkulētu.Kur viņš vēlas kādā vidē savu paša brīvo laiku pavadīt,kam un par ko (!) savu naudu atdot.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 1 Atbildēt

Es gan sajūsminos par Hyundai-Kona. Nē, izstādē nebiju, bet esmu braucis ar tādu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 2 Atbildēt

vakar tiesi viena kona nostajas blakus manam ceedam/2007/ un vareju no arpuses labi samerit. secinajums - viss tas pats tik prieksa lukturi labaki, aizmugure iestuketi tadi interesanti-apali gabariti un pa apaksu nolikts ar plastmas aizsargiem. bet ta jau 10 gados nekur talak nav nekas pavirzijies tai autobuve. protams, gan jau iekspuse vairak ekstru

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

Labākais komentārs te. Malacis.

Kaut kāds skauģis ielika mīnusu. Laikam tā pasākuma organizētājs.

wons Reģ.: 26.07.2017
1 0 Atbildēt

Piekrītu par S.Outback, no Škodas izceltu jauno Scalu, vismaz man patika. Kā Multivan alternatīva interesants šķita Peugoet Traveler. Žēl, ka autobrava mājās bija atstājusi Alfa Romeo.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Atklātsakot, pa to obacku es biju šokēts.Nu kāds nafig shitāds konzervbundža tas var būt kaut/kam konkurents- iedomajies, attaisi piem līdzīgai lohkategorijai adresēto v90xc, tas tak ir apm kā parfimērijas veikals pret gaisa atsvaidzinātāju attejā...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ā vēl lētuma piegaršu atstāja pežo vai Citroen ātrās palīdzības auto ar VC4 logo. Ārēji neko, bet iekšā šaurība un nepraktiskums. Tie pārbūvetāji ietaupījuši kur vien var.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Vispār iespaids no iepriekšējo gadu autoizstādēm - liels gadatirgus Kā tam nav jābūt. Otrs aspekts, nav vairuma ražotāju vispār. Wtf? Lokāls auto prieks, varbūt potenciāliem pircējiem (ne visu marku), varbūt bērnus iepriecināt utt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Tāpēc ka BT1 par stendu kāš pamatīgu naudu. Un acīmredzot mūsējie dīleri neuzskata par jēgpilnu tērēt tādus resursus, paredzot, ka tā atdeve būs visai niecīga. PIeļauju, ka piedalās tie, kuriem daļu stenda subsidē importētājs.

Bet vispār - ir ražotāji, kas liek nikolaju virsū pat Ženēvai... opelis pagājušajā gadā, piemēram.

ro Reģ.: 14.06.2002
2 1 Atbildēt

Joprojām nepatīk exoticas koncepts pa telti..jāiet kā pa lentu drūzmējoties..lai gan leiši bija zālē..kopā pavadījām ap 2 stundām..ja pagājušo gadu jauno auto halle pakjēra,tad šogad jauno auto halle,dalībnieki galīgi garām..citi pārmet par exoticu bet man likās la ir pagājušā gada copy paste,un nejau labā ziņā..lambo aiz lentes..nu vispār varēja nelikt..skoda nothing special..aerton arī jau nav nekāds jaunums..plus kkā pēc audi c7 neredzu neko tādu tajā aparātā..burlaks un melnais type r vienīgie auto kurus vērts jauno suto hallē bija apskatīt...exotica ar amerikāņiem patika..leiši bij ok..tehnika ok..dīvaini ka nebija neviens interesants lieto disku tirgonis..cerēju par vasaras diskiem ko sarunāt a nekā..so plusiņš Ermīnam par exoticu..un nezkāpēc visi iet uz izstādi...un apmeklējuma cipari tik aug..cerams ka ne uz visadu skoda un dacia rēķina..

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Apmeklētāju cipari mazinās:

Auto 2017 - 40 987

Auto 2018 - 38 092

Auto 2019 - ?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

IZZIŅA par pagājušo gadu: Izstādi "Auto 2018" trīs dienu laikā apmeklēja 38 092 interesenti:

33 % - bija speciāli aicināti nozares profesionāļi un biznesa klienti;

22 % - bija ģimenes ar bērniem;

33 % – pieaugušie;

12 % – studenti un pensionāri.

Prognoze: Šogad vajadzētu būt kritumam apmeklētāju skaita ziņā, bet skumjākais, ka kritums būs nākošajā gadā pēc šogad redzētā! Labi, ka vismaz notiek jaunu auto darījumi, kas aktīvākos autodīlerus noturēs dalībnieku vidu!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Mēs piedalījāmies izstādē "Auto 2017".

Trīs dienu laikā “Auto 2017” apmeklēja 40 987 interesenti, kas ir par 20 % vairāk nekā pērn.

26 % apmeklētāju bija speciāli aicināti nozares profesionāļi un biznesa klienti. Vairāk te iauto.lv/zinas/latvija/24891-izstade-auto-2017-sogad-piesaista-40-987-apmeklejumu-foto

ro Reģ.: 14.06.2002
0 0 Atbildēt

Ok,my mistake par cipariem..17gada izstāde gan jauno auto halle,gan exotica ar tehniku ļoti ok pat patika..cipari šogad toch uz leju ies ,jo mandomāt tauta apkārt negāza kā citu gadu..lai būtu interesanti 20gadā,tad jauno auto hallē gribētos redzēt tādas markas kā volvo audi un tml..exoticu atpakaļ hallē un cerams finanšu dievi nostāsies pareizā pusē un ļaus ienest svaigumu..

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Drīz sāksies finanšu krīze un lielie zīmoli savus auto tik uz exportu varēs tirgot Jau tagad auto virs 60K nav viegli pārdot.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pārdomas par izstādēm Latvijā, par tirgus lielumu, par vajadzību te ņemt dalību izstādēs utt. Jā, dalība maksā bargu naudu. Varbūt - neadekvātu naudu. Uzņēmumu mērķis izstādēs ir jaunu potenciālu klientu piesaiste un arī (turīgākajiem, kam brīvāk ar mārketinga naudām) - parādīt sevi Auto tirgus apmērs mums ir smieklīgs. Varbūt tādēļ "lielajiem" nav nekādas intereses?

Velku paralēles ar pārtikas nozari. Riga Food dalība, man, protams totāli neinteresē. Ar visiem lielajiem būtiskajiem klientiem jau strādājam, jaunu principā nav un būt nemaz nevar. Kāda iksa pēc tērēties tādam pasākumam? Attiecīgi, piedalāmies Anuga (Vācija), kur brauc visa pasaule. Līdzīgi ar auto - Ženēvā ir VISI, tur brauc visa pasaule utt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 3 Atbildēt

uz ženēvu NEBRAUC VISA pasaule. Uz turieni brauc cilvēki no Eiropas valstīm, un daži cilvēki no citam valstīm.

Piemēram, 2018. gadā Ženēvas autošovā tikai puse apmeklētāju ( 330 000 bija ne no Šveices). Pasaulē dzīvo vairāki miljardi.

Tajā sūda šovā nebija pat desmitā daļa Šveiciešu.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
2 0 Atbildēt

Man ir līdzīgi ar Tech Industry (vai kā viņa tagad saucās?). Jau gadus 5 nepiedalāmies, jo kāda jēga par salīdzinoši lielu naudu un laiku sasveicināties un pieklājīgi aprunāties par neko ar esošajiem klientiem vai, kā šeit moderni teikt, lohiem, kam to 100 gadus nevajadzēs, stāstīt kas tas ir un ko ar to var izdarīt?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Es savā īsajā prātā "labprāt" atceros dažas senas izstādes skontohallē.Tur bija cita atmosfēra, visi centās- kā jau jebkurā Sākumā.Kam ar laiku neizbēgami seko visādas intrigas.Klients ir apdalīts, šaubu nav.Demagoģija tiek pasniegta tā, it kā vspr nebūtu to citu marku.Es neticu, ka tiem nav iespēju samaksāt par vietu vai laiku.Vainīga ir pašas tās idejas degradācija un "necentība" attieksmē pret potenciālo Klientu.Pie kam, acīmredzot no Abām pusēm, gan rīkotāju gan dalībnieku.Necieņa- tā tas saucas. "Izstāde" mums tur ir katru piekdienu un par jebkādu tēmu, tas acīmredzami ir visus iesaistītos nogurdinājis.Kas var būt tupāk- "izstāde" bez volvo kā masveida drošības un uzticamības simbola ar ievērības cienīgiem daudzmaz ne-seniem modeļiem, bez audi kā normālas braucēj-auditorijas kārojama produkta (iespējams, pēc pāris-3 gadiem nākotnē, izskatot jau kā Lietotu auto) un varbūtējā kaut cik lietojamu elektromobīļu konstruktora,bez bmw kā vadāmības un ātruma etalona un bez mb kā atskaites punkta patiesā salīdzinājumā kas ir /nav ērtības un prestižs, salīdzinājumā ar jēdzienu meesls/pakaļdarinājums.Tur reku toties piedalījās jeeps čerokiee- kas "priekš lohiem" trīs g no vietas tiek "izstādīts" aizslēgtā stāvoklī.Tāteikt, lai nepiebzezd un nepiedrirš šo ne/viņiem/domāto luxus-gabalu.Tāda pieeja "izstādei" daudzko izsaka,attejā viņa/-iem īstā vieta, nevis tur.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
1 0 Atbildēt

Biju ar puikām un viņiem, protams, interesanti. Pašam arī dažas lietas bija iespējams apskatīt un pataustīt tuvāk (tas pie jaunajiem auto). Pārējās divas halles gan likās pilnīgākā garlaicība, jo cik gan daudziem patiesībā tik ļoti intersē skatīties uz n-to turbīnu stendiem un aiz lentes, kā muzejā paieties gar šādiem tādiem automīļu šedevriem. Ārā militārā tehnika arī ok, jo īpaši poļu tankisti, kas ļoti lauzītā angļu mēlē stāsta par lāzeru radariem, kas paredzēti tanka aizsardzībai;)

iAuto Reģ.: 17.07.2001
4 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: uz ženēvu NEBRAUC VISA pasaule. Uz turieni brauc cilvēki no Eiropas valstīm, un daži cilvēki no citam valstīm.

Piemēram, 2018. gadā Ženēvas autošovā tikai puse apmeklētāju ( 330 000 bija ne no Šveices). Pasaulē dzīvo vairāki miljardi.

Tajā sūda šovā nebija pat desmitā daļa Šveiciešu.

Par Ženēvas auto izstādi pateikt... njā... Tu vispār tur esi bijis, lai tā runātu?

Tā izskatās Ženēvas auto izstāde:

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 0 Atbildēt

Paldies Mārim par biļetēm , bija iespēja pa lēto apmeklēt šo pasākumu. Negatīvais pārsteigums bija "pārkings", kur iekšā laišana bija īpaši lēna, lai tiktu pārkingā 350 metrus garš sastrēgums tika pievarēts 45.minūtēs. Braukt maksas pārkingā izvēlējos, jo gribēju ietaupīt laiku . Pašā izstādē, manuprāt, būtiski nekas nav mainījies jau gadiem, kaut kas nācis klāt, kaut kas vairs nav pieejams. Man šādas izstādes patīk apmeklēt, jo vienuviet var ātri novērtēt, aptaustīt, piemērīt daudz un dažādus auto. Primāri tieši no iekšpuses, jo no ārpuses gandrīz visi jau redzēti uz ielas. Protams, būtu daudz patīkamāk ja varētu salīdzināt arī ar MB, BMW, Audi u.c., bet tos tāpat pagaidām neizskatu kā iegādes variantus.

Ir vēl viena lieta, kas mani kaitina apmeklējot izstādi, tie ir neaudzinātie vecāki, kuri nespēj pateikt saviem sīčiem, ka nedrīkst pīpināt . Šogad pasākumu apmeklēju kopā ar savu piecgadnieku, kurš protams, arī iemēģināja visus auto, bet ne reizi viņam nebija vēlme pipināt, jo jau iepriekš esmu izskaidrojis kādos gadījums drīkst un kad nedrīkst pīpināt.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti