Pārbaudīju, aķim spriegums mazliet virs 5v.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pārbaudīju, aķim spriegums mazliet virs 5v.
Ja pat noņemts nelādējas- ved atpakaļ tiem svimpjiem, kas tev viņu pārdeva.Uztaisi svarīgu ģimi un tēlo ka esi mega dusmīgs, moš nostrādās.Suuds viņš gan varētu būt, bet ir noteikti jāskatās, kas tev ko prasa ēst stāvošam auto un jāmēģina atcerēties kā tu viņu pieslēdzi,tikko kad nopirki- vai specifiskajam auto nevajadzēja tur kko elektroniski piekodēt.Un kapc tu viņu pirki, kas bija ar iepriekšējo- vai tik ne līdzīgi kā ar šo.
"vai specifiskajam auto nevajadzēja tur kko elektroniski piekodēt".
Man vienkāršāk škiet pieslēgt aķim ampērmetru ( multimetru ) virknē, tad jau redzētu uzreiz , kādu strāvu auto patērē stāvot. Un lauzīt galvu tikai tad, ja tā strāva būtu pārāk liela.
Vispirms būt jābūt sajēgai saprast par ko un kapc runa iet sakarā ar "elektronisku piekodēšanu".Šo te tradiciOnālo pirdarjautājumu tad būtu krietni mazākā apjomā.Miskastes konteineram vai mk2 goldfam izmērīt pat ampērMetru nevaig, paņem vnk ar plakano bateriju un pieliek Mēli
Seši simti piecdesmitnieks, būdams audī braucējs, ir lietas kursā, kā aķa maiņa notiek pēdējo ~15 gadu vācu premiumam - kur ne tikai jānomaina aķis, bet arī vēl jāpieslēdzas ar kompi aķa uzlādes kontrolierim un tas jāpiekodē; ja tas netiek izdarīts - kontrolieris uzskata ka tam ir pieslēgts vecs, lielāko daļu ietilpības zaudējis akumulators un lādē atbilstoši, piebeidzot jauno aķi 1-2 gadu laikā. Man ir gadījies redzēt vēl foršāku variantu - 13 gadus veca A6 aķa uzlādes kontrolieris, domādams ka tur atrodas aķis vienā vecumā ar mašīnu, aķi nelādēja nemaz
Tas tā, ieskatam, lai tev rastos sajēga kā tas, iespējams, notiek šī gadsimta mašīnām. Ja tam tavam hujdajam aķa plusa klemme ir pa tiešo savienota ar ģeneratoru - viss kārtībā - ja pa vidu ir kāda kastīte, tad meklē un domā kā rīkoties.
Ok. Atzīstos izglītības trūkumā. Bija grūti iedomāties, ka auto elektronikas progress ir novedis pie situācijas, ka tā nespēj pati novērtēt akumulatora kapacitāti , bet prasa vēl "manuālu" iejaukšanos.
Tas viss, es baidos, ir atkal ekoloģija - tas kontrolieris tur atrodas lai lādētu aķi tikai tik, cik vajag, nevis turpinātu lādēt jau pilnu aķi, kā tas notiek, piemēram, manā golfā. Vēl ir tāda nianse ka ir dažādi aķi - AGM, parastie - vai kādā audī no fabrīķa varēja būt želeja, nezinu - attiecīgi blokam jāievada attiecīgā aķa detaļas kods [un tas atkal nozīmē - ja tev jāpērk jauns aķis vācu premiumam virs piektā gada, ļoti vēlams nopirkt aķi, kam ir BEM kods
Tas ir tas kods, kas jāpiekodē kontrolierim - es neko nezinu par BMW un MB, bet negribētu ticēt ka tiem ir sava aķu sistēma un savi kodi - bet varbūt ir. BEM kodi ir tikai OEM un oriģinālajiem aķiem - respektīvi, pie dīlera nopirktam aķim būs BEM kods, un pasūtot veikalā priekš audī vai VW paredzētu vartas, exide, bosch, vēl pāris ražotāju, aķus, tiem arī būs, bet parastai aftermarketa vartai vai bošam nebūs. Koda ievadīšana pasaka kontrolierim ka ir jauns aķis, un kods pasaka kontrolierim aķa ietilpību un īpašības - to kā tas aķis noveco, kontrolieris pats rēķina pēc kaut kādiem algoritmiem. Ja iekš tik jauna VAGmobīļa vienkārši pohujā iemet jaunu aķi bez kodēšanas, cik lasīts, tāds mēdz pāris gadu laikā nosprāgt - par MB, atkal, ir dzirdēts ka tādam nomainot aķi bez piekodēšanas, lādēšanas kontrolieris to var izvārīt...
Jā, točn,tā ir.Visvieglāk ko tur vajadzēja izdarīt- piereģistrēt ka "jauns" un uz dullo izmainīt kaut vai vienu seriālnumbera simbolu.Tur ir pagarš menū ar aķu marku nosaukumiem- acīmredzot viss tas suuds domā ka viņs ir tik dikti gudrs, ka katram pumpēs iekšā citādu devu strāvas;).Tajā pat laikā nezcik krievu besījās pa to, ka kaut/kādā mazpieejamā un pusneredzamā vietā ir appuvis klemmes pievienojuma vads.Reku te cilvēki runā, ka Bmw esot tipiska vaina un ka laikus nenovēršot var lieli suudi izcelties.Varbūt tam Hundajam arī kas līdzīgs- kaut kur kontakta nav un viņš pienācīgi nepaspēj uzlādēties.Atstāt salonā lampu uz nakti arī nav labi- bet vēl sliktāk, kad neredzi ko esi atstājis vai kaut kur zem apšuvuma kaut kas uz īso sagājis.Piem, sausā laikā ok, tikko mitrums tā sākas pigori.Vai otrādi ;p
Par pirmo daļu - kā kuram uzlādes kontrolierim. Man ir bijusi darīšana ar diviem C6 pirmsfeislifta eksemplāriem - tur diemžēl nebija tevis nosauktā vienkāršā lieta, kur ir vienkārši sērijas numurs/kaut kas tāds - tur ir jāizvēlas ražotājs [pieci vai tris bija piedāvājumā, neatceros], jāieraksta detaļas kods un sērijas numurs, UN vadības blokam, acīmredzot, ir saglabāti kaut kādi sērijas numuru diapazoni katram detaļas numuram, jo kaut kādu sērijas numuru tas, diemžēl, pretī neņem, un ja izmaina sērijas numura kādu ciparu, arī neņem, nācās meklēt internetā koda paraugus. Tiesa gan, neatceros kā es darīju ka vienam pieņēma no interneta paņemtu kodu, un otram, kam neizdevās piekodēt, nožēloju ka nepamēģināju pie noslāpēta motora, varbūt tāpēc neņēma pretī.
Suuds viņš gan varētu būt:
- Varētu būt, jo VARTA pirkta 220.lv.
jāmēģina atcerēties kā tu viņu pieslēdzi:
- kā parasti.
Un kapc tu viņu pirki, kas bija ar iepriekšējo- vai tik ne līdzīgi kā ar šo:
- nē, tas nomira pakāpeniski.
J;a ne tu 1mais ne pd-jais, kam varta izrādās suuds.Kā parasti var atejā Podu pieslēgt, bet ne aķi daudzmaz šīgadsimta mašīnai.Nomira pakāpeniski tev tāpēc, ka tev ir teorētiskas probēmas vai nu ar pašu lādēšanas procesu (vai kādu tā komponentu) vai nu ar strāvas patēriņu miera stāvoklī gulošam auto.Piemēram, papuasu uzstādīta signalizācija, no vecuma/mitruma sajājies elektriskais durvju slēdzis vai vel aptuveni 69 līdzīgi iemeesli.Ja tev nav kārtībā lādēšanas process- tu "pakāpeniski" sajāsi jebkuru jaunu aķi,kaut desmit gab viņus liec, kamēr neatklāsi iemeslu..
Pēc apraksta šķiet, ka aķim iekšējs īsslēgums. 5 dienu laikā normāls aķis nevar izlādēties, ne tuvu. ja protams, nav atstātas ieslēgtas lampas vai kas cits.
Es kādreiz biju slimnīcā un tāpēc pie auto atgriezos pēc vairāk kā mēneša. Un normāli grieza starteri arī pēc šāda laika.
Iespējams, ka viena salona LED spuldze ir bijusi ieslēgta. Bet negribās ticēt, ka tā varētu būt pie vainas. Tomēr, aķis jaudīgs, paredzēts Start & Go sistēmai
Ja 5 volti, tad aķis ir kaputt.
Ja buutu nepiecieshama papildus salaagoshana ar elektroniku, akjis izlaadeetos krietni aatraak kaa pusgada laikaa. Meklee vainu tieshi akjii, un lamaa tirgonjus, protams.
Ciks viņam vecs tas i40? Iepriekšējais aķis tam "nomira pakāpeniski"- varbūt tomēr "sakarā ar kādu iemeslu"? Drusku jocīgi ir šis- otrā dienā atklājas, ka salonā lampa bijusi ieslēgta.Startstopam domātais protams viss ir izturīgāks- tik nez kā ir tieši specifiski hundajam.Vienam otram japānim tas aķis mēdz būt vnk nožēlojama izskata,izcelsmes un ietilpības, ja salīdzināt ar to pašu Vag.
Es īsti neticu, lai tur varta vai xuiarta,ka tikai pats aķis būs vienpersoniski vainīgs.Cita lieta, ja šaubīga aķa kvalitāte, bet kopā ar sistemātisku nepilnīgu uzlādi.
Cits gudrinieks piem uzliek neatbilstoši lielākas ietilpības aķi, tipa lai ar rezervi- bet sanāk, ka to tas esošais suuda ģeņģeris nekad nespēj pielādēt.Kamēr jauns, viņš kādu pusgadu tāds puslādēts vēl kko tur klepo,bet pēc tam "pakāpeniski" nosprāgst.Atstāsi tādam pussprāgušam pat mazāko lampiņu salonā- viņš apsprāgs jau pēc stundas..
Sūds par ģeneratora "nespēju pielādēt"; es šaubos vai tas ir saistošs parametrs - ja tev liekas ka ir, iztēlojies padomju ražojuma traķi - 30A ģenerators un aķis tāds, kuru divatā jānes - un tā situācija nav milzīgi daudz uzlabojusies; desmitgadīgam belarusam gan ir ģenerators uz 60-90 ampēriem, bet aķi nu jau veseli divi - un arī rietumu tehnikai diez vai būs tik laba aķa ietilpības/ģeneratora jaudas attiecība kā vieglajai mašīnai ar lielu aķi un mazu ģeneratoru...
Problēma varētu būt citā apstāklī - īsi gabali pa pilsētu - gribētos cerēt ka tik jaunai mašīnai pārāk zems uzlādes spriegums nevarētu būt problēma.
Es arī pa to, ka tam belarusam vai pat kādam netikjaunam auto viss tas notiek tupi vienkāršāk,pārskatāmāk un saprotamāk.Es neceru, ka Hundajam tur ir 180 vai 220A ģenerators kā vienam otram Vag-am.Un kas viņu zin, uz kurieni iet no aķa tie vadi,cik tie resni un cik tur neaprūsējusi kaut kāda skatam apslēpta specifiska pievienojuma vieta.Kā tiem Bmw- tas viss tur ar laiku top apsūbējis un sāk karsēties- kamēr cilvēkam reiz izdeg puse labi kopta auto.Viņš pat nezin uz ko būt bijis jāpaskatās.Ja pats tīšām neuzprasīsi vai kādu forumu nepalasīsi,tādu suudu reti kurš pat ļaunākajā murgā iedomāsies.
>jaunai mašīnai pārāk zems uzlādes spriegums nevarētu būt problēma.
Tīri elementāri var būt, ja lādēšana ir atkarīga no elektriskās slodzes un kādu iemeslu dēļ sensors nedarbojas. Ja pieslēdz tādam auto vēl papildus kaut ko pa taisno pie aķa, tad nekāds brīnums.
650 rakstīja: Ciks viņam vecs tas i40? Iepriekšējais aķis tam "nomira pakāpeniski"- varbūt tomēr "sakarā ar kādu iemeslu"? Drusku jocīgi ir šis- otrā dienā atklājas, ka salonā lampa bijusi ieslēgta.Startstopam domātais protams viss ir izturīgāks- tik nez kā ir tieši specifiski hundajam.Vienam otram japānim tas aķis mēdz būt vnk nožēlojama izskata,izcelsmes un ietilpības, ja salīdzināt ar to pašu Vag.
Es īsti neticu, lai tur varta vai xuiarta,ka tikai pats aķis būs vienpersoniski vainīgs.Cita lieta, ja šaubīga aķa kvalitāte, bet kopā ar sistemātisku nepilnīgu uzlādi.
Cits gudrinieks piem uzliek neatbilstoši lielākas ietilpības aķi, tipa lai ar rezervi- bet sanāk, ka to tas esošais suuda ģeņģeris nekad nespēj pielādēt.Kamēr jauns, viņš kādu pusgadu tāds puslādēts vēl kko tur klepo,bet pēc tam "pakāpeniski" nosprāgst.Atstāsi tādam pussprāgušam pat mazāko lampiņu salonā- viņš apsprāgs jau pēc stundas..
Tādā gadījumā jabrauc pie elektriķa, lai skatās, kādas strāvas tur cirkulē pie izslēgtas mašīnas, nomināli nevajag būt vairāk par 0.05- 0.1A...pie beigtiem devējiem vai kādiem strāvas parazītiem tukšu aķi var izēst pa pāris dienām mierīgi !
Skatos , ka publika nemaz nepievērš uzmanību 2. loģiskajam dedukcijas punktam Šerloka Holmsa stāstā "Nosprāgušais aķis":
"Uznesu to dzīvoklī, pieslēdzu to pie lādētāja. Bet maita, sit ārā lādētāja drošinātājus? Vai varētu būt, ka aķis pats no sevis nosprādzis?"
Pieminēju jau, ka izskatās pēc iekšēja īsslēguma. Normāli nosprādzis aķis lādētāja drošinātājus laukā nesitīs.
Vai miris auto akumulators?
Šodien konstatēju, ka auto (Hyundai i40) pēc 5dienu stāvēšanas totāli bez strāvas. Akumulators salīdzinoši jauns – pagājušā gada rudenī pirkts VARTA. Uznesu to dzīvoklī, pieslēdzu to pie lādētāja. Bet maita, sit ārā lādētāja drošinātājus? Vai varētu būt, ka aķis pats no sevis nosprādzis?