Krown?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Krown?
Jā. Tāpat kā 2015, tā arī tagad 2019-tajā.Toreiz Rīgā, tagad Jelgavā. Tagad vēl neizteiksmīgāk nekā 2015. Ka tikai mazāk savu darbu un laiku ieguldīt... Apstrādes laiks kopā ar mazgāšanu smieklīgi īss, pēc tam skata pēc ''marinē procesu''. Kad galīgi apnika man gaidīt (ar auto nekas netiek darīts), eju meklēju un meklēju kādu - tad nu tikai izmoka, ka viss darīts. Pēc dienām piecām, veicot eļļas maiņu, uz tā saucamā piekares un motora apakšrāmja nu ne piliena ''itkā visur lienošā'' T-40 tā arī nekonstatēju! Arī radiatori nav apstrādāti, nekas no tiem netecēja. Vienīgi labi, ka aizmug.tilta sija (tur kur nenosegta ar aizsargu) kārtīgi pilēja (vien atkal necik nenomazgāta - visa vienās smiltīs (solīja sāļus nomazgāt pie viena)). Mācība - nav jēgas no Krown apstrādes, ja iepriekš pats nemazgāsi auto un nenoņemsi nost visus plastmasas aizsargus, moldingus u.tml.
Faktus studijā ! pagaidām baumu un apmelojuma izplatīšana !
Krown Zemgale,manu auto apstrādāja 1.5 stundu,neredzu jēgu ilgākam darbam. Klientu telpā,viss process ir redzams kā uz delnas ! No apakšas visas plastmasas bija atskrūvētas,apakša no mazgāta un apstrādāta ! Visas slēgtās telpas izpūstas,aiztaisītas.
Par darbu esmu ļoti apmierināts un iesaku!
Jebkurš interesents šo procesu var skatīt no klientu uzgaidāmās telpas,un izdarīt pats secinājumus.
Nevis lasīt nepamatotus(bez faktiem) uzbraucienus,apmelojumus !
P.S. sms saimniekam par šo apmelojuma kampaņu aizsūtīju !
Šogad autoizstādē apgāju apkārt tai Krown Mazda 6 kas it kā apstrādāta. Pat nekur ar to nebraucot jau abas, apstrādātā un neapstrādātā, puse izskatās vienādi.
Mazdu nekas nespēj glābt! ????
Jūs nedaudz jauciet ieziemotāju ar pretrūsas apstrādi. Krown ir eļļotājs, kurš uz laiku uzliek slānīti. Iekonservē jau esošo rūsu, lai jūsu lauktehnika pa ziemu nerūsē. Ja grib normali, tad jājauc visa apakša nost. Visas rūsas vietas jāslīpē ārā. Pēc tam ar brunox veidīgajiem, sķidrajām gumijām, lakām, krāsām un spec pārklājumiem. Un tas jums nebūs ne tuvu 100€, bet 500€ un uz augšu. Man pat liekas, ja pats paņemtu apakšu rūpīgi nomazgātu, attaukotu un ar laku nopūstu, būtu lielāks efekts kā ar ieziemotājiem.
"Pēc tam ar brunox veidīgajiem" - pēc pieredzes tas epoxy brunox ir sūds uz puļķīša. Un vispār jau rūsa ir nevis jāslīpē, bet jāsmilšo, cita lieta, kur tev remonta, nevis restaurācijas, līmenī to darīs...
Ja zinātu par metāla rūsas porām, tad nerunatu muļķības par sliktu brunoxu un smilšošanu. Autiņam pārsvarā visi 1m attālumā redzamie rūsas perēkļi nav virspusēja korozija, bet dziļa ar porām. Pie lielāka rūsas pleķa parasti caurrūsējis. Kaut arī pirmaja momenta uz aci pēc slīpēšanas neredzams. Krasas burbuļi ir izņēmums. Un tad nav brīnums, ka uz neizņemtas korozijas porām brunox liekas sūds. Varbūt pirmsapstrādes meistars ir sūds un negrib metināmus caurumus taisīt?
Kā tu esi iedomajies automašīnas apakšu nosmilšot, lai pec tam smilts netraucētu turpmākiem posmiem? Ja pat mēs iedomājamies, ka no tā būtu kada jēga. Ar smilšošanu poras nevar izsņemt. Tā ir virspusēja apstrade.
Jā, es par rūsas porām zinu ļoti labi - jo smiltis es sāku izmantot pirms 6 gadiem, un pēdējo trīsarpus gadu laikā, kopš man ir mans golfs, NEVIENS virsbūves metināšanas darbs nav noritējis bez smilšošanas vismaz no vienas puses, un neviena lietotā piekares un bremžu detaļa nav tikusi uzlikta bez smilšošanas un krāsošānas. Tad nu man atliek pabrīnīties kā tev smiltis pēc apakšas smilšošanas kaut kam var traucēt - vienīgā ķēpīgā vieta ir smilšot salonā grīdu - pagājušovasar vajadzēja vienu lielāku pleķīti nosmilšot, ja radīsies vēlreiz tāda vajadzība - raušu visu salonu laukā, a to smiltis sapūš visās malās...
Attiecībā par epoxy brunox - tas draņķis skaitās pretkorozijas līdzeklis, un kas tur vēl ne - es to draņķi lietoju laikos kad vēl smiltis nepazinu, jēga no viņa ir tikpat liela kā no baloniņu krāsas. Pat ja viņš uz tīras virsmas dod vairāk labuma, jebkura normāla grunts vai krāsa spēj to pašu...
ursis rakstīja: Faktus studijā ! pagaidām baumu un apmelojuma izplatīšana !
Krown Zemgale,manu auto apstrādāja 1.5 stundu,neredzu jēgu ilgākam darbam. Klientu telpā,viss process ir redzams kā uz delnas ! No apakšas visas plastmasas bija atskrūvētas,apakša no mazgāta un apstrādāta ! Visas slēgtās telpas izpūstas,aiztaisītas.
Par darbu esmu ļoti apmierināts un iesaku!
Jebkurš interesents šo procesu var skatīt no klientu uzgaidāmās telpas,un izdarīt pats secinājumus.
Nevis lasīt nepamatotus(bez faktiem) uzbraucienus,apmelojumus !
P.S. sms saimniekam par šo apmelojuma kampaņu aizsūtīju !
kāds auto un kāda cena?
Tad jau vajag kā senos laikos - karstā dienā apakšu ar autolu, kādu atrabotku + piķi apstrādāt un pa granti izbraukt.
Izcenojums internetā.No karājas no auto tipa un lieluma.
Ja jau par rūsu panesās, ko darīt ar nelielām virsbūves švīkām līdz metālam (ir neliela virspusēja rūsa)? Piekrāsot ar touch up krāsu? Uzziest kādu iekonservētāju un krāsu pa virsu? Pieļauju, ka krāsošanas kantoros neņemsies ar tādiem sīkumiem.
mefisto rakstīja: Ja jau par rūsu panesās, ko darīt ar nelielām virsbūves švīkām līdz metālam (ir neliela virspusēja rūsa)? Piekrāsot ar touch up krāsu? Uzziest kādu iekonservētāju un krāsu pa virsu? Pieļauju, ka krāsošanas kantoros neņemsies ar tādiem sīkumiem.
Pamēģināt ar cinkoru(cinka elektrolīzes aparāts) pāriet pāri un tad piekrāsot ar touch up zīmuli.
Autodroma izslavētā pretrūsas apstrāde.
Joprojām paviršs darbs. Kāda Jums pieredze?