Diemžēl nekāda.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vēl jau nav Latvijā, bet rudenī būs! Septembra sākumā braucu uz testiem!
Kad Latvija bus Supra?
Rakstot atsauksmi par šo Kia modeli man nāk prātā arī Hyndai nosacīti mazie modeļi. Šogad konkurence kā nevienu gadu un to radījuši 2 hundai un 2 kia modeļi.
Es x ceedu novertētu kā atturīgāko no ši četrinieka.
Un konai jau pazīstama ( esmu rakstījis) tagad hibrīds.
Lai nerakstītu 4 reiz iesaku apsvērt šo auto izveli!
Testa auto bija ar 1,6 litru benzīna 204 zirgu dzinēju. Protams, piepičkāts ar dažādām vajadzīgām un nevajadzīgām ekstrām, tāpēc cena ne visai mīlīga - 30590 eiro... Bija bauda ar šo auto braukt! Manuprāt, laba balstiekārta, kas labi slāpēja mežonīgi nolāpīta asfalta (uz Ādažu lidlauku ir tāds kilometrs apmēram) pampakus. Sanāca negaidīts lidojums uz viena tramplīna, kurš tā nopietni izjūtams, tikai vienā virzienā pa šo celiņu braucot. Un nekas! Piezemējāmies abi ar KIA bez novirzēm no kursa un bez jebkādiem krakšķiem... Korejiešiem labs auto atkal sanācis. Ja būtu attiecīgs budžets sava nākamā auto izvēlei, no attiecīgā krosoveru piedāvājuma testos XCeeed varētu būt mana izvēle. Pieļauju, ka cena varētu būt zemāka, jo tik advancētu versiju man tiešām nevajag.
Papildinājums iepriekš teiktajam. Sameklēju KIA cenu lapā to, ko vēlējos atrast - 1,4 litru (ar 140 ZS) benzīna dzinēja XCeed ar automātisko kārbu par 22 tūkstošiem ar astīti. Pieļauju, ka šī jau ir pavisam reāla izvēle Latvijas jaunu auto tirgū. Tieši tāpēc KIA XCeed varētu būt viens no reālākajiem pretendentiem pat uz galveno titulu.
iAuto testā mazākais no Kia apvidus auto XCeed (+ FOTO) iauto.lv/zinas/testi/32591-iauto-testa-mazakais-no-kia-apvidus-auto-xceed-foto
Manuprāt šī tipa auto ir domāti nekam. Izņemot tirdzniecību.
Nē nu man jau tas dizains ļoti patīk, bet es tikai neredzu lielu jēgu maksāt kādus 5-7 tk. dārgāk, kā par parasto Ceed. Principā mašīna ir domāta vairāk jauniešiem un ceed markas cienītājiem, kas grib iegādāties šī modeļa karstāko versiju.
t.i. Cocaloa ar uzrakstu Laimīgais uz etiķetes, ar cenu 45% dārgāk? Dizains ir, jēgas nav. Ā un tā kokakola būtu ar augstāku fosforskābes saturu. Jēgas nav, bet veselību maitā vairāk (tas pats, kas ar to "visurgājēju" gaisa pretestību).
Nu tik traki jau nonivelēt nevajag. Hyundayam ir tieši tas pats ar N sēriju, kas skaitās uzlādēts. Saliek sporta sēdekļus, kkādas uzlikas, smukāks riteņus un lūdzu tas pats modelis tik par 5-7 tk dārgāks. Te tomēr ir atšķirīgs ārējais izpildījums, ne tikai uzlikas.
Te iet runa par korejiešiem! Gan KIA xceed, gan N sērijā motori ir tie paši, kas parastajos auto. Jā N-sērijā stūre noregulēta ašāk un piekare cietāka, lai labāk pieguļ ceļam. Tikai man galīgi nav vajadzīga tā cietā piekare, lai izdrebinātu zobus uz LV ceļiem. Esmu pārliecināts, ka lielākajai daļai potenciālo pircēju tas nav vajadzīgs, tie modeļi ir šaurai interešu grupai. X ceed gadījums ir bišku cits, jo šeit tu maksā par pilnīgi citu ārējo dizainu, nevis par pribambasiem, kgan arī tie visi ir xceedā.
Hmm. Vakar pastaigājoties savā rajonā manīju pilnīgi jaunu koši sarkanu un vismaz vizuāli dusmīgu Proceed. Teiksim tā, piesaistīja acu skatienu pat aizejot
Xceed - cits modelis vai kā?
Proceed ir feins risinājums. Padārgs, bet ļoti labi aprīkots un patīkams auto. Tas xceed savukārt ir paņemts parasts ceed, tam sabojāts smaguma centrs, ietilpība un degvielas patēriņš un pielikta cena. Es nesaprotu šos autoizstrādājumus
Ok, vainīgs. Nepārzinu KIA jaunos modeļus. Šis, tēmas ietvaros, jau ir SUV. Tas gan neliedz izteikt komplimentu ražotājam tāpat.
Jā, šogad kā jaunumi mazie pilsētas krosoveri birst kā no pārpilnības raga! Šoreiz mans testa auto ir KIA XCEED PHEV(Plug in Hybrid), jeb latviski varētu būt "lādējamais hibrīda elektriskais auto". Jāsaka atklāti, modeļa ārējās formas piesaista uzmanību - no priekšas sportiski agresīvs, aizmugures līnijas "velk"uz kupejas pusi un var atrast zināmas paralēles ar Macan.... Priekšpiedziņas auto aprīkots ar 1,6 GDI benzīna motoru(105Zs), elektromotoru un 6-pakāpju automātisko pārnesu kārbu, kura starp citu "strādā" ļoti patīkami. Interjers izceļas ar kvalitāti, ādas salona apdare ļoti kvalitatīva, kas apvienota ar kvalitatīvu plastiku, kura nerada lētuma sajūtu. Ļoti laba, blīva(tas jūtams aizverot durvis) salona izolācija, pat uz grunts seguma salons ir kluss. Ļoti ērti sportiskie priekšējie sēdekļi, priekšējais panelis un 10" skārienekrāns labi integrējies un ir viegli saprotams, laba ceļa pārskatāmība. Patīkami pārsteidza priekšējā piekare, kura ekselenti strādā gan uz nelīdzena asfalta, gan uz grunts seguma. Aizmugurē sēdošajam ceļgali līdz ar vadītaja atzveltni un galva līdz ar jumta apdari(gan pateicoties panorāmas lūkai). Bagāžas nodalījums nav īpaši liels(neaizmirsīsim, ka tur ir noslēpts akumulators, kurš dzen auto uz priekšu ar elektrību), bet ērts. Braucot elektro režīmā, dinamiku, protams nodrošina benzīna motora "pieslēgšanās". Arī visas drošības sistēmas ir atrodamas, kā līniju asistents, priekšā braucošā distances kontrole, viedā kruīza kontrole, utt. Ražotāja noteikto 1,2 l degvielas patēriņu, gan neizdevās sasniegt(~2,5L), bet braucot eco-režīmā pat izdevās par dažiem % uzlādēt bateriju. Nezinu, vai šādam auto ir nepieciešami 18"riteņi, uzskatu, ka ar 16 vai max 17 būtu gana. Visnotaļ jauks auto, vienīgi cena ir "kosmoss", testa auto maksā 39.990,- euro.
Varbūt kāds matemātikas profesors var aprēķināt pie kāda nobraukuma minētais eksemplārs sāk taupīt īpašnieka € salīdzinot ar analoģisku benzīna auto.
Kaut kā neticas, ka braucot uz benzīna tērē 1,2 vai 2,5 l/100 km pie tam vēl spēj tajā pat laikā vēl pielādēt bateriju.
Principā visi jaunie auto modeļi ir ļoti pievilcīgi Bet paiet neliels laiciņš un atkal jaunie modeļi padara esošo par parastu Tad cenas, kas viespār ir haoss pat viena brenda ietvaros, neiet runa pat citu starpā. Kur nu vel starp klasēm, cits kompaktnieks uzlādēts ar dažādiem sudiem maksā tik pat cik krosovers utt.
Paņem tad to auto izvizinies papriecājies un dzīvo laimīgs tālāk. Man vajag piem minivenu, jo braukt vieglāk dēļ augtākas sēdpozīcijas,velo salieku iekšā nejauktus, saimniecībā daudz kur noder lielus gabarītus aizvest, ceļojumā ekstra gadījumā ir nakšņošanas iespējas, varu kompāniju paķert līdz un hokeja soma nav jāstūķē cimdu nodalījumā, uz kalna var ietaupīt laiku un pārģērbties salonā.
KIA Xceed 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020
Jaunais KIA Xceed 2019 / 2020, kāda pieredze?