Skaņa mainās ja sajūgu paspaida? Tanī pusē kārba/spararats/sajūgs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Skaņa mainās ja sajūgu paspaida? Tanī pusē kārba/spararats/sajūgs.
Ja godīgi, sajūgu pat nebiju notestējis. Vispār skaņa ir vienmērīga, bet kad uzspiež gāzi tā klaboņa paātrinās proporcionāli apgriezienu kāpumam, bet šķiet ka paliek klusāka - moš vienkārši dzinēja skaļums noslāpē. Principā visizteiktāk to skaņu jūt tukšgaitā. Pati kārba it kā slēdzas diezgan mīksti un patīkami. Ja neskaita atpakaļgaitu, kurā reizēm pagrūti iespraust kloķi, vai pirmo robu, kas dažreiz noklakšķ, kā ielieku robā - bet tas jau ir standarts apmēram pusei lietotiem auto
Man tas izklausas pēc kaut kā ko motors piedzen, nevis paša motora, teiksim pirmais kas nāk prātā stūres pastiprinātāja suknis! Ellas esi paskatijies vai visur ir norna ?
Pastiprinātājs tur elektrisks.
Varbūt kāda izplūdes kolektora blīve pūš kur nevajag? Moš kkāds ķēdes vai siksnas spriegotājs izstiepies un vārsti lēkā kā grib?
Moš labi izdilis un virzuļi klab(piston slap). Bet vairāk izklausās pēc kāda spriegotāja.
Mana golfa esošajai dvēselei ir šitā izdiluma problēma - skaņas pavisam citas - auksts, sen nedarbināts motors, kam no cilindriem eļļa notecējusi, brītiņu paklab, līdz cilindru virsmas dabū eļļu, tad pieklust - augstākos apgriezienos, mazākā slodzē skaņas līdzīgas kā pie beigtām šālēm, nu un vēl bonusam ir vibrācijas...
Gan jau te būs komplektā, no katra komenta.Kkas starp "visiem tā ir" un "tā jābūt".Senais remonta ieteikums- ,ja neiet auto,vajag vnk krieviski kādā tipa yjandeksā ierakstīt.. m.vk.com/topic-299391_28085334?offset=120
ieej www.focus-club.lv/
pameklē tur pa tēmu vai uzraksti savu jautājumu forumā
Ja tas ir T5 dzinējs, kas biežāk sastopams volvo, tad meklētu labu volvo servisu
Ir tāda lieta,kā servisi.
Es te izdomāju tādu metodi. To skaņu vajag ierakstīt. Tad ar kaut kādu skaņas apstrādes programmu, skatoties pa skaņas frekvencēm, izdalīt atsevišķi tieši to "dīzeļa" skaņu.
Un tad to skaņas atkārtošanās frekvenci, tos sitienus, klaboņu vai ko nu tur salīdzināt ar dzinēja griešanās ātrumu. Teiksim, 1200 RPM ir 20 apgriezieni sekundē. Ja tā dīzeļa skaņa arī ir 20 reizes sekundē, tad kaut kas, kas griežas 20 reizes sekundē, ja, piemēram tur 30, 40 vai 60 reizes sekundē, tad kaut kas, ko tas motors piedzen un tur ir kaut kāda pārnesumu attiecība.
Skaņas apstrādes programmai ir gan iespējas to skaņu paātrināt, palēnināt, apskatīt grafiski un redzēt visus tos skaņas grafikus.
normāls mehs ar stetoskopu to izdara 3 minūtēs.
Un kur tad izziņas un atklājuma prieks?
Kas notiek uzsilstot - uzsilst un sašķidrinās eļļa un sāk labāk eļļot kādu gultni, asi, buksi.
"Kad labi uzsilst, paliek stipri klusāks, bet tāpat mazliet dzirdama tā skaņa."
1200 RPM ir 20 apgriezieni sekundē. Ja tā dīzeļa skaņa arī ir 20 reizes sekundē, tad kaut kas, kas griežas 20 reizes sekundē, ja, piemēram tur 30, 40 vai 60 reizes sekundē, tad kaut kas, ko tas motors piedzen un tur ir kaut kāda pārnesumu attiecība.
Ja nu tā būtu turbīna, tad tur jau to griešanos nodrošina ar motora atgāzēm, tur jau nekāda tāda pārnesuma nav, tā skaņa pēc uzgāzēšanas un gāzes atlaišanas mainīs to savu atkārtošanās frekvenci - tur būs zināma inerce un tas "pārnesuma" cipars nebūs stabils.
Ielej dzinējā Suprotec. Man auģikam skaņa pazuda.
Ieliec kārtīgu muzičķu, un aizmirsti par visām citām skaņām
Nu te jau sāk dzīt velnu daži pilsoņi....
Ko gribēju piebilst, tas tiešām ir volvo saimes motors, tā ka dzinēju droši vari pārbaudīt kādā servisā kas ņemas ar volvo
Piebraucu pie zināma meistara. Notestējām to sajūgu, tomēr kaut kas ar transmisiju - tik nevar jau zināt, vai pati kārba, vai spararats/sajūgs Vismaz izspiežot sajūgu skaņa tiešām pazūd. Bēda vien ir , bet tik un tā labāk nekā dzinēja iekšas.
Nu tāda gada un komplektācijas auto nav no sērijas "ieguldījumus neprasa"
raimondsm rakstīja: Un kur tad izziņas un atklājuma prieks?
Kas notiek uzsilstot - uzsilst un sašķidrinās eļļa un sāk labāk eļļot kādu gultni, asi, buksi.
"Kad labi uzsilst, paliek stipri klusāks, bet tāpat mazliet dzirdama tā skaņa."
1200 RPM ir 20 apgriezieni sekundē. Ja tā dīzeļa skaņa arī ir 20 reizes sekundē, tad kaut kas, kas griežas 20 reizes sekundē, ja, piemēram tur 30, 40 vai 60 reizes sekundē, tad kaut kas, ko tas motors piedzen un tur ir kaut kāda pārnesumu attiecība.
Ja nu tā būtu turbīna, tad tur jau to griešanos nodrošina ar motora atgāzēm, tur jau nekāda tāda pārnesuma nav, tā skaņa pēc uzgāzēšanas un gāzes atlaišanas mainīs to savu atkārtošanās frekvenci - tur būs zināma inerce un tas "pārnesuma" cipars nebūs stabils.
Izziņas un atklājuma priekus vajadzētu atstāt hobijiem. Bet auto, ar ko tomēr piedalāmies koplietošanas satiksmē, vajadzētu remontēt tomēr pie cilvēkiem, kas to lietu pieprot (ja pats tāds neesi).
Tipa, ja neesi automehāniķis, tad ko? Es taču netaisos to auto remontēt, es uzrakstīju, ko domāju par auto skaņu.
Nu ja neesi automehāniķis, tad apdomā, vai dotajam padomam ir arī kāds praktisks segums. Neviens normāls skrūvētājs, kurš reāli kautko arī skrūvē, nefisīsies ar kautkādu skaņu rakstīšanu. Priekš tam ir stetoskops, misiņa stienis un smadzenes. Un lielākajai daļai normālo skrūvētāju, jau klātienē to auto rūcošu redzot, jau daudzmaz ir skaidrs, kur rakt.
Ja paliek hobijistu vāvuļošana par izziņas un atklājuma prieku, tad jā, var dzīt luni, ar kādiem filtriem to ierakstīto skaņu filtrēt... Daudz vērtīgāks bija ieteikums izspiest sajūga pedāli...
Skaņas apstrādes tehnika, skaņas grafiks daudz ko atklāj daudz labāk. Tam ir praktisks segums.
Nevajag nosaukt vienu no attīstītākajām tehnikas nozarēm nosaukt par vāvuļošanu.
Pats interesantākais, ka kamēr "labu vēlošie" komentētāji izsakās un savā starpā sakasās, tamēr pats tas jautājuma Uzdevējs nav pat atradis par vajadzīgu ar savu klātbūtni šito sarunu uzturēt.Ja arī beigās pastāstīs, tad iespējamais iemeesls visdrīzāk būs vai nu nepiepumpēta riepa vai vnk kapotam blīve nomukusi un skaņa nāk cauri.
Es vispār nesaprotu, par ko te aizgāja saruna. Lūdzu beidziet gvelzt sviestu. Es nācu pēc padoma, a jūs te sākāt savā starpā strīdēties ne par ko. Vaina ir kaut kur transmisijā - to jau pārbaudīju. Rakstīju šo tematu "Ford" sadaļā ar mērķi, ka kādam būs bijusi identiska problēmu vai dabūt info, kurš ir labs serviss šādām lietām - tas arī viss. Paldies un aizveram šo tēmu, jo saprotams, ka te nav neviens, kam ir bijis šāds fords, ne arī zin kur vest
Princese uz zirņa. Sviestu padzinām, bet arī padomi tev tika doti pilnīgi pietiekoši un par tēmu.
Varbūt es kļūdos, bet kā var būt vaina transmisijā, ja skaņa ir stāvošam auto? Vai kārbas primārā vārpsta grabētu tik nežēlīgi?
FOCUS ST 2.5 Turbo - skan kā dīzelis
Labdien,
Nopirku Ford Focus ST 2009 gada, pēc nedēļas sāku pamanīt, ka auksts motors nelabi skan - kā dīzelis. Kad labi uzsilst, paliek stipri klusāks, bet tāpat mazliet dzirdama tā skaņa. Liekas tāda kā vibrējoša klaboņa. Aizverot kapotu, skaņu labi dzird cauri priekšējai vadītāja puses riteņa arkai. Eļļu tikko mainīju, bet bez izmaiņām. Pievienoju video no youtube ar skaņu. Varbūt kādam ir pieredze? Varbūt kāds zin kādu labu speciālistu, kam ir pieredze konkrēti ar šiem dzinējiem - 2.5 I5 turbo ? negribas uz to ford centru vest - ir dzirdētas atsauksmes, ka sabojā dzinēju šādam pašam focusam. Var jau būt ka man ir paranoja un tā ir normāla dzinēja skaņa 11 gadus vecam auto? Bet vismaz radinieks, kuram bija šāds jauns, teica ka tā nekad neskanēja