Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Audi a4 2.7 vai 3.0tdi quattro iegāde.

Amatnieks Reģ.: 22.11.2019

Labs vakars auto spečukiem!

Ko saka par šo auto?Gribās kaut ko jaudīgāku un ar lielāku caurgājamību.Allroad būtu labākais variants kā copmanim,bet esmu dzirdējis slikta par tiem 2.5 motorīšiem.

Neesmu nekāds spečuks,bet kā ir 2.7 vai 3.0? labumi,trūkumi,plusi un mīnusi.

2005-2007 gads.

 
osscar Reģ.: 27.08.2002
3 1 Atbildēt

allroad nav tas labākais variants - viņam viss būs dārgāk kā a6. A6 ir naudas kapsēta jebkurā gadījumā uz naudu - un nāk tie tikai ar automātu un pneimo piekari.

ja esi plezīra copmanis kurš brauc tikai uz asfaltētām bāzēm - derēs jebkas un a6 allroad tāds arī ir - tas nav nopietns meža auto. ok pilnpiedziņu vajag - jo 1 rata piedziņa pat laivu ielaižot ierokas smiltīs. Es esmu aktīvs copmanis un patīk braukt pa apšaubāmiem ceļiem/mežiem.

Man ir 2 benzīna auto. esmu apmierināts - tie ir vienkārši, tiem ir pastāvīga pilnpiedziņa. prasti uzbūvē. Ir visas copmanim nepieciešamās ekstras, klīrenss, reliņi ( var kasti uzlikt,kajaku uzlikt) , āda ( viegli tīrāms var ar dubāliniem zābakiem kāpt), āķis ir - var piekabē motoreni vilkt etc. Bendžas + ir aukstumā pēc copes ātri silst un nav jādrebinās. Riepas man ir rupjas - visssezonas AT tipa. Mani auto - subaru forester un santa fe vecā.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Nosauc luudzu- kas "viss" tīeši konkrēti nosaukto gadu a6 allroadam būs dārgāks nekā līdzīgam a6 parastajam.Kas? Kā reāli vari "pamatot" sevis teikto, ka "tie" nāk "tikai ar automātu" ???

ps- bet "jautājums" jau vispār bija par a4...

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 1 Atbildēt

Pneimo piekare varētu būt dārgāka. Virsbūves elementi grūtāk pieejami un dārgāki. Pilnpiedziņa ir vai nav.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
6 2 Atbildēt

Jebkurā variantā tie būs veci nojāti hlami.

osscar Reģ.: 27.08.2002
1 1 Atbildēt

ui sorry, nepareizi izlasīju - allroad. A4 būs labāks variants, bet viņam nav klīrenss, ka copmaņiem parasti ir svarīgi.

Amatnieks Reģ.: 22.11.2019
0 0 Atbildēt

Paldies,par info.bet kā ar tiem 2.7 vai 3.0 dīzeļdzinējiem?ir ok?

650 Reģ.: 25.01.2017
3 2 Atbildēt

Tas topošais interesents, kurš tikai šodien ir uzsācis par to interesēties,visdrīzāk ka viņu nopirks ar nenosakāmu pusmiljona noskrējienu- visticamāk ka komplektā "ar" savu resursu sen iztērējušām motora ķēdēm un lejošām sprauslām un beidzamo dzīvību velkošu (vai neesošu) Dpf-u un izdegušiem lukturiem "bez" gaismas.Tas šodien ir jau krietni vecs auto, tāpēc nezinatājam iebraukt auzas ir bezmaz garantēti.Ja nu vienīgi meklēt ārzemēs- par neadekvāti augstu cenu.

aicis244 Reģ.: 09.01.2020
3 0 Atbildēt

Motors ir viens un tas pats vai 2.7 vai arī 3.0 d,tikai jaudas atšķiras. Man māsai ir A6 2005 gada 3.0d,brauc ar to mašīnu no 2008 gada,tātad jau 12 gadus un draudzenes brālim ir 2008 gada 2.7d pagaidām brauc ar viņu jau 6 gadus.Ne no viena neesmu dzirdējis,ka ar motoriem būtu bijušas problēmas.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Optimisms vai tīra veiksme. Pazīstams čalis pirms gada uzkāpa tam grābeklim, nopērkot septītā gada C6 3.0 - šad un tad kaut kādus ķiņķēziņus šis var ņemties šrotos meklēt. Bet ja vēl sāktu liet sūdīgu degvielu iekšā - tad varētu arī iedzīvoties kapitālajā remontā vai motora maiņā - šitāds variants ir šur tur lasīts - CR sprauslas izbeidzoties paliek vaļējā stāvoklī, gāžot iekšā degvielu - viens stiliņa biedrs Q7 iepriekšējā īpašnieka ekonomijas dēļ varēja likt 4 jaunus virzuļus, jo dzimtie beigto sprauslu dēļ bija izkusuši...

650 Reģ.: 25.01.2017
5 2 Atbildēt

Viņam (a4) klīrenss kāreiz ir, bet tas nāk no 09g un viņš tāpat jau būs vecs un piekusis.Nevienam a4 allroadam nav pneimopiekare (kas pēc būtības ir Mīnuss).Pneimo problēmas bija galvenokārt 1mās paaudzes c5 allroadiem (99-05gg), sakarā at TO, ka amortizatora vājās vietas atklāti pakļautas dubļu un sāls klāt/tikšanai.Jau 2trās paaudzes pneimo (05-11gg) šī šaize tika novērsta (viss priekšējais amortizators atrodas iekšā apvalkā), bet 3šās paaudzes (no 2012g) ir vēl citādāks un pa normālu ceļu braucot teju praktiski nenokaujams.Pa bedrēm un pa sliktu ceļu tas nav domāts ikdienā lietot.Ideja ir "pie vajadzības" pacelt klīrensu un spēt sliktā vietā vnk iebraukt/izbraukt.Uzvedībā uz asfalta tā pneimopiekare ir vienkārši lieliska.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 0 Atbildēt

Kāda tieši starpība ir 3.0 un 2.7 no lamātā 2.5tdi....manuprāt tautas folklora un mulķības...Gan 3.0, gan arī 2.7 tdi ir V veida, t.i. nekas vienkāršāks vai lētāks, turklāt 3.0 ir ļoti līdzīgs tam pašam 2.5kam tikai dārgāks apkalpošanā, savukārt 2.7 ir ļoti komplicēts motors, tā kā neko labāku, sevišķi, ja ir plānots taupīt naudu es tur neredzu. Vispār to 2.5 lamāšana ir iekš tam, ka LV pilna ar auto nojājējiem, ūdens tosola vietā braucējiem un eļļas kapeik..sējiem, lūk rezultāts !

Par pašu allroad - no skata simpātisks, bet tā uzturēšana....tomēr nav priekš manis. kaut vai pneimas...

Vispār ar allroad var labi redzēt, kas ar VAGu notikās 90to otrā pusē - naudu vajadzēja sākt plēst, jo vēl C4 bija 2/3 cm augstāks klīrenss kā C5, kad pēkšņi parādījās vēl allroads.

Labāki esot A4 allroadi.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tas 3.0/2.7 v6 ir radikāli citas konstrukcijas motors,nekā iepriekšējais v6 2.5Tdi.Ar radikāli citām tipiskajām vainām.Tas 2.5 ir ar siknu,bet tie citi jau ar ķēdi.

Nav brīnums,ka "māsa" brauc 12g,tik jautājums ar cik kkm un kādu vēsturi viņa to trīsgadīgu ieguva. Un CIK viņa ir nobraukusi.Un vēl ir radikāls jautājumas vai tas ir auto ar Dpf vai bez (kā atsevišķi pirmie 05g eksemplāri).

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti