Jāremontē, bet citreiz ir ekonomiski izdevīgāk uzlikt citu, lietotu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jāremontē, bet citreiz ir ekonomiski izdevīgāk uzlikt citu, lietotu.
ir vēlviens motors, kam kārba bija vesela. motoru esmu mainījis ar zinoša drauga palīdzību, bet vai kārbu tik viegli samainīt?
Kārbu nav grūti samainīt, bet ir ko paķēpāties (bieži japāņiem grūti tikt pie visām skrūvēm, ja motoru neceļo ārā), ja pacēlāja un atbilstošu domkratu nav. Tehniski ja tev ir otrs komplekts ņem un jauc nost kārbu, skaties kas un kur jaakrīve nost, tikai pirms sadali pavisam samēri vai var izjaukt no mototelpas neceļot motoru ārā.
Un vēl pačekot vai kārbas vispār ir vienādas/saderīgas, ar to mazums ...
Mazda 323 2003 2.0tdi esmu pašrocīgi kārbu mainījis. Bez motora celšanas ārā. Pusrāmi gan vajadzēja atlaist, abas priekšējās skrūves. Eļļu arī izlaidu ārā pirms atdalīšanas, lai var bez bēdu pagrozīt kā vajag un neuzliet sev uz vēdera pa pusass caurumu. Citādi tik skrūvēšanas vaina, dienas darbs.
pabraucot vakar piefiksēju, ka tā ārā lekšana notiek tieši pēc diezgan straujas bremzēšanas. vārētu varbūt būt, dēļ tā, ka viena motora balsta bukse pabeigta?
Var būt, motors ievērojami kustās, "noimitējas" ātrumpārslēga kustības, un izlec no tā ātruma.
Jā, tas ka brīvkustību rezultātā tiek pavilkta vai pabīdīta pārslēgšanas sviru mehānika. Bet drīzāk gan ir iespēja, ka noņemot slodzi no sazobes, tie nodilušie zobi ātrumkārbā iziet no saķeres. Vispār dažu modeļu japāņu auto ir raksturīgi paaugstinātā pārnesuma zobratu nobeigšanās dēļ kārbas uzbūves specifikas.
lec ārā no 5.tā ātruma
mazda 323 1999. gada 2.0 tdi
pēkšņi sāk lekt ārā no piektā ātruma. kas varētu būt pa vainu? jāmaina vai jāremontē kārba, vai varbūt cerība, ka kāds sīkums?