Pirms iegādes veicu pilno diagnostiku Honda Civic (hečbeks) 2.2 ctdi, 2011.gads. un vienīgā lieta, kas mani īsti neapmierināja ir komentārs "iespējams eļļa sulo no dzinēja kloķvārpstas pr. blīvslēga".
Gribēju uzjautāt zinātājiem, varbūt kāds zin kādi ir biežākie iemesli tam, lai attiecīgi varu izvērtēt, vai ir vispār vērts investēt autiņā, to pirkt un remontēt (servisā ļoti nekonkrēti un virspusēji pasniedza ka ir tāda vaina, bet cik tas varētu maksāt vai kādi ir sliktākie scenāriji - tā arī nepateica, tāpēc meklēju atbildes internetā).
Tak paņem.un piezvanīt uz SAN motors - ja vēl neesi to darījis, man vienmēr jedzigi ir pastastījuši, bet citādi man ir 2,2ctdi FRV Honda, un 300K uz pulksteņa, nekur nekas netek, izņemot no no šrota ņemta stūres pastūža, tur gan eļļu spiež.
Es tikko pašapmācījos un iebraucu ka tā ir blīvei līdzīga detaļa, kas ar laiku novalkājas.. īsāk sakot noteikti apzvanīšu vietējos ar kaut cik labām atsauksmēm. Varbūt nav nemaz tik traki kā likās.
Dīvaini arī tas, ka man pateica, ka ir brīvkustība stūrei (pastiprinātājam), bet diagnostikas izrakstā nekas par to nav minēts. Cenu pateica 300 - 400 eur. Un vispār berģu Honda Wess vairāk ievāca manu informāciju reklāmu sūtīšanai, nekā reāli kaut ko izvērtēja - gala slēdziens - auto ir ņemams par to cenu.
Pie tādiem defektiem droši ka nobraukums ir paliels, bet ja virsbūve labā stāvoklī un cena laba - kāpēc gan ne.
Ir gan vien lieta ar to 2,2 dīzeli, manā skatījumā viņš ir izdevies pārāk smags pat manai FR-V, moš uz CR-V vēl OK.
Bet tas 1,6 dīzelis kas Hondai aizvieto to 2.2 dīzēli - tas gan viņiem super izdevies un manai CR-V vienkārši ideāls, un arī mazākiem auto kā Civic noteikti ir baigi labs.
Es skatījos tos 1.6 tam pašam gadam/modeli ar tādu pašu virsbūvi, bet viņam tā jauda vairs nebija tāda kā otram. Bet piekritīšu par kvalitāti, visur dzirdu tikai labas atsauksmes par šo motoru.
Tas pats 1,6 dīzelis stāv uz manas Honda CR-V awd , ar jaudu un griezi 1:1 ka tam 2,2 dīzelim. Tā kā ja labi pameklēt droši ka ir nedargs veids kā pacelt to jaudu ;)
Ja būtu jāveic zobsiksnas maiņa tad nebūtu liela problēma, pie viena nomainītu. Tāpat mainīt, ja nedara pats būs padārgi. Tās blīves Hondām švakas, izkalst ne ta dēļ karstuma ne ta dēļ eļļas un laiž garām. Ja maina tad vērts paņemt dārgāku nevis MVQ, bet FPM materiāla. Ja pil tad tehnisko neiziet.
Kanibaals rakstīja: Ja būtu jāveic zobsiksnas maiņa tad nebūtu liela problēma, pie viena nomainītu. Tāpat mainīt, ja nedara pats būs padārgi. Tās blīves Hondām švakas, izkalst ne ta dēļ karstuma ne ta dēļ eļļas un laiž garām. Ja maina tad vērts paņemt dārgāku nevis MVQ, bet FPM materiāla. Ja pil tad tehnisko neiziet.
Pie "sulošanas" TA ir pilnīgi vienalga, kamēr nesāk piles veidoties - redzamās vietās un/vai tecēt no pannas un arī to, ja vēlas, var novērst motoru nomazgājot pirms tam (ja protams nav caurums...bet tā ir cita lieta).
Palietota dīzeļa eļļas sulošana/šmuce ar eļļu diemžel ir lieta ar ko jārēķinās lielākoties un, jo lielāks motors, jo vaiāk tā ir.
Nu tu gan te pīlītes sapūti, ja cilvēks auto uztur, nekur nekas nepil, ja attiecas kā pagadās un remontē tāpat - tad arī benzīna mazmotors strādās ar eļļu nevis degvielu.
Nav jau nekādas pīlītes - desmit un vairākgadīgai mašīnai eļļa mēdz sūkties pa visām spraugām, un tas nav nekāds baigais defekts. Protams, ja mašīna tiek pedantiski uzturēta, tad šādas lietas netiek pieļautas, bet cik liels procents to dara?
Tieši tā. Vienīgā uzturēšana , kas te palīdz, ir blīvslēgu nomaiņa. Citādi vari uzturēt, cik vien labi gribēdams, tie blīvslēgi tomēr entropijas rezultātā sadilst ar laiku un sāk laist garām..
Man Honda FR-V 2,2 cdti jau 10+ gadi un 300 K - nekas nekur nepil uzņemot no šrota ņemtam pastuzim, 1999 USA Ford Ranger 3 litri, tur gan galvas blīve pa pīlēm, bet arī tika saslabots un nekas nepil, un neesmu nekāds pārliekais pedants un ārpus reglamenta īsti neko darījis neesmu.
Un arī iepriekšējiem japīšiem ar 300K zināmiem nobraukumiem, nevienam tādas lietas nav bijušas ...
Ar to sulošanu beigās sapratu ir tā, ka otrā pusē tā arī bija, bet dēļ vēja piles aizpūstas, tātad nevis vnk suloja, bet pilēja.
Beigās tomēr paņēmu 2010.g. tādu pašu Civic, kur remonts + riepu maiņa kopā 220eur tikai sastādīja. Tā kā šī Honda ir diezgan "cieta" braukšanai, tad attiecīgi aizmugurē ritošajā daļā sailentbloki bija padiluši un vienā pusē bija plaisa, bet citādi ļoti labā stāvokli.
Pirms-pirkšanas diagnostika - iespējams eļļa sulo no dzinēja kloķvārpstas pr. blīvslēga
Sveiki.
Pirms iegādes veicu pilno diagnostiku Honda Civic (hečbeks) 2.2 ctdi, 2011.gads. un vienīgā lieta, kas mani īsti neapmierināja ir komentārs "iespējams eļļa sulo no dzinēja kloķvārpstas pr. blīvslēga".
Gribēju uzjautāt zinātājiem, varbūt kāds zin kādi ir biežākie iemesli tam, lai attiecīgi varu izvērtēt, vai ir vispār vērts investēt autiņā, to pirkt un remontēt (servisā ļoti nekonkrēti un virspusēji pasniedza ka ir tāda vaina, bet cik tas varētu maksāt vai kādi ir sliktākie scenāriji - tā arī nepateica, tāpēc meklēju atbildes internetā).