Tehnisko neiziet un pārbaudē uz ceļa var arī palikt bez tehniskās apskates uzlīmes.
Please note: These products are not ECE-approved and must not be used on public roads in any exterior application. Use on public roads will invalidate both the operating license and insurance coverage.
Alfai lukturi ir pareizi noregulēti - jāsāk ar to/uz tukša ceļa ar augstuma regulatora slēdzi paeksperimentēt.
Man ir h4 philips LED. Ar kvēlspuldzi bija katastrofa, led ir 2x vairāk gaismas un rezultāts so-so. Vienkārši manam auto neatradu normālus aftermarket lukturus, kas ir ar 2xh7, būtu pircis tādus.
Specifiska problēma - Led var nespēt nokausēt sniegu/ledu no luktura, jo pārāk maz siltuma ražo. Tuvajos halogēnu un tālajos LED - dažādas krāsu temperatūras, acīm var būt grūti.
Priecājies ka H4 - vismaz var pielikt papildniekus un dabūt dubultīgus tālos, nevis kā tur tajos marazmos ar divām viena kvēldiega spuldzēm.
Vispār jau jāsāk ar normālu lukturu ielikšanu, nevis diodēm. Un jāturpina ar resniem vadiem un relejiem, pieņemot ka mašīnas elektrosistēma relejus atļauj - ja neatļauj, tad tikai resnus vadus.
Malacis, ja jau pat apskati iziet nevari, tad tu noteikti esi viens no tiem pedolāčiem kam pretī braucot mana roka atrodas uz kloķa, bet es pats svārstos, palutināt ar tālajiem vai nē. Ķieģeli vai kefīra paku vēl neesi stiklā dabūjis?
Interesanti ka tu biji tas kam miglas lieto pāķi un tas esot kaut kas nepieņemams un nepieļaujams - kā redzams galīgā dirsā esošos lukturos lietot augstākas gaismas atdeves nesertificētas spuldzes kas neveido normālu staru ir pavisam cits līmenis...
Marazms un aizvēsture, un neder ne tuvajām ne tālajām? Atbrauc ar bixenonu vulgaris, piebrauc blakus manam golfam pa tumsu, un tad atkārto to frāzi vēlreiz Bišķi ir tomēr starpība, vai lukturi apgaismo ceļu tālumā, vai tikai koku galotnes. Tā lukturu kombinācija ko VAG izrakstīja saviem modeļiem krutākajās komplektācijās astoņdesmitajos gados [H4 + H3 vai H1 papildus tālais] priekš braukšanas pa ceļu tika pārspēta tikai tad, kad iznāca adaptīvie diožu lukturi, ksenons, biksenons un divas viena kvēldiega spuldzes diezgan jūtami atpaliek - jo tur labākajā gadījumā tālās gaismas jauda ir puse no tās, kas man ir, sliktākajā gadījumā - tālās gaismas nemaz nav, nu kā, teiksim, C6 A6 pirmsfeislifta lukturos.
Es nedzīvoju ilūzijās bet realitātē, esmu pietiekami atskatījies citu mašīnu tālos, gan sēžot pie stūres, gan apdzenot, brīžos kad apdzītais izslēdz savus piecu sveču tālos un es ieslēdzu savus prožektorus
Attiecībā par kaut kādām H4 "sveču gaismām" - tā kā tu, kā redzams, normālu halogēnspuldžu konfigurāciju neesi redzējis, tikai divu viena kvēldiega spuldžu parodijas, tad es tev pastāstīšu ko tu vēl nees sapratis - redzi, OEM papildniekiem kas nāk kopā ar H4 pamatlukturiem, tādiem kā manam golfam, vai manam audī [kura pilnajos lukturos ir tādas pašas spuldzes kā golfam, un pieredze ar kuriem lika man golfam uzlikt papildniekus kā vienu no pirmajiem uzlabojumiem], tas nosaukums "papildnieki" latviešu valodā ir pārāk vispārīgs un tādus kā tu maldinošs - angliskais nosaukums ir precīzāks - "spot light" - jā, mana golfa papildus tālo kūlis ir ar nesalīdzināmi šaurāku leņķi nekā lielo lukturu tālajiem.
Bet Tu taču saproti ka tās Tavas mega gaismas ir pārākas tikai ar to ka tām ir divreiz lielāka gaismasspēja dēļ vairāk spuldzēm un tam nav pilnīgi nekāda sakara ar pašu lukturu labumu/sliktumu.
Jebkuram H4 lukturim piekabinot divus normālus "spot light" rezultāts būs tāds pats.
Nevis vienkārši vairāk spuldzēm, bet tāpēc ka tālo staru dod četras spuldzes - tepat apjūsmotajā viena kvēldiega spuldžu variantā tam vajadzētu sešas spuldzes, lasīt - ar tāpat lielākiem divu spuldžu lukturiem vajadzētu vēl papildniekus...
Par ko viņiem būtu jākaunās? Normāls budžeta variants; es nedomāju ka H4 spuldzes jebkad pārskatāmā nākotnē izzudīs, nu vienīgi no noteiktām nišām.
Pateikt ka H4 ir novecojusi jo H7 ir lielāka gaismas atdeve ir tas pats kas pateikt ka golfs ir novecojis jo fofāgens ir izlaidis kadiju kam lielāks grabažnieks nekā golfam H7 ir lielāka gaismasspēja tāpēc ka tā ir viena kvēldiega spuldze kurā neatrodas staru ierobežojošs širmis, jo lukturī, kurā šī spuldze atrodas, staru ierobežo luktura konstrukcija, ne spuldze - savādāk parasta spuldze ar tādām pat tehnoloģijām. Pēc tavas loģikas H4 bija novecojusi brīdī kad pirmās spuldzes sāka ripot no konveijera.
Saliek resnus vadus un, ja mašīnas konstrukcija atļauj, relejus, un H4 dod vairāk gaismas nekā H7. Nerunājot nemaz par to ka ir mašīnas kurās elektrības daļa atļauj lielus ieguvumus - nu, teiksim, Rumāņu autobūves flagmanis...
H4 spuldzēm tālo gaismu nedod abi kvēldiegi, ieslēdzot tālos, tuvais kvēldiegs tiek izslēgts. Nez ko tu tur esi saķīmiķojis, nav jau brīnums ka vajag resnākus vadus.
Kurš runā par to ka abi kvēldiegi degtu vienlaicīgi?
Resnākus vadus vajag tāpēc ka es esmu lietotājs, nevis autoražotājs - man nav žēl iztērēt desmit eiras par gaišākiem lukturiem, jo vairāk tāpēc ka tā ir investīcija, nevis regulārs tēriņš [kā tas ir ar NaktsLauzējiem] - ražotāja atvēlētais pusotrs kvadrāts ir kompromiss starp to lai spuldzes vispār spīdētu un ietaupītiem feniņiem uz vadiem - vienreiz bija aprēķins par manu audī ka tālajai gaismai labajam lukturim tajā 1,5 kvadrātu vadā, tīri lukturu buntā paliek veseli 1,2v - nu un vēl protams slēdžos un paneļa buntā, un vēl vadā līdz drošinātāju kastei - un beigās ir dzeltenas spuldzes un nehuja neko nevar saskatīt, jo uz spuldzēm labākajā gadījumā ir 12v, ja ne mazāk - a man ir kaut kas tuvu ideālajiem 13,8v...
Jā, bet tās maksā dārgāk, un tu tos NaktsLauzējus lieto tikai tāpēc, ka tavas mašīnas ražotājs ir iepisis kapeiku uz vadiem gigantiskos apjomos. Ja tu ieliktu resnākus vadus un relejus, tu to pašu gaismas atdevi dabūtu no parastām benzīntanka Narvām + gaismas slēdzis, pieņemot ka tas nav mainījies kopš vecā logana laikiem, darbotos ar garantiju ka tā puņķainā konstrukcija neizkusīs.
Tikmēr ja es ieliktu NaktsLauzējus, man tie visdrīzāk regulāri sprāgtu nost - vismaz 10 gadus atpakaļ par šito sūdzējās viens stiliņa čalis - kurš lietoja NaktsLauzējus iekš A200, kur noteikti bija gan vadi, gan releji kā arī visu to elektrosistēmu darbināja divi 120A ģeneratori lai ziemas laikā nobarotu visu ko viņš tur bija salicis - jo, acīmredzot, vismaz tā laika NaktsLauzēji bija elementāras pārkvēles spuldzes mašīnām kurām ar lukturu barošanas ķēdi vissirslikti - es šaubos ka šis aspekts būtu mainījies.
Es ieteiktu nomainīt miglas lukturus ar normālu, nu labi sertificētu ledu lukturiem, nevis lampiņām. Pieņemama cena un atdeve pasākumam. Pašam arī izveicama manipulācija. Tikai lai draiveris būtu labāk ārpusē vai atbilstoša dzesēsana citādi tas led ātri var beigties?
msh rakstīja: Es nedzīvoju ilūzijās bet realitātē, esmu pietiekami atskatījies citu mašīnu tālos, gan sēžot pie stūres, gan apdzenot, brīžos kad apdzītais izslēdz savus piecu sveču tālos un es ieslēdzu savus prožektorus
Attiecībā par kaut kādām H4 "sveču gaismām" - tā kā tu, kā redzams, normālu halogēnspuldžu konfigurāciju neesi redzējis, tikai divu viena kvēldiega spuldžu parodijas, tad es tev pastāstīšu ko tu vēl nees sapratis - redzi, OEM papildniekiem kas nāk kopā ar H4 pamatlukturiem, tādiem kā manam golfam, vai manam audī [kura pilnajos lukturos ir tādas pašas spuldzes kā golfam, un pieredze ar kuriem lika man golfam uzlikt papildniekus kā vienu no pirmajiem uzlabojumiem], tas nosaukums "papildnieki" latviešu valodā ir pārāk vispārīgs un tādus kā tu maldinošs - angliskais nosaukums ir precīzāks - "spot light" - jā, mana golfa papildus tālo kūlis ir ar nesalīdzināmi šaurāku leņķi nekā lielo lukturu tālajiem.
Mk2 nepārspējamā raķete ar nepārspējamiem prožektoriem
159 Alfas tuvās gaismas un LED
Iznāca pa nakti braukt, lielās kā tuvās gaismas ar halogēna spuldzēm galīgi pa knapu.Vai var likt LED un vai ir jēga?Ja var,kādas labāk?