Volvo v50 - palīgā!

marta1 Reģ.: 02.02.2021

Sveiki!

Palīdziet, lūdzu, izmisušai sievietei pie Volvo stūres.

Volvo V50, 2008. gads, 1.6D 81Kw.

Rakstu šeit, jo man aptrūkušies citi varianti - cīnos ar Volvo jau kopš vasaras un pati vairs netieku galā, nav arī kam paprasīt. Būšu ļoti, ļoti pateicīga par jebkādiem ieteikumiem.

Vasaras vidū no zila gaisa mašīnu nevarēju pielaist - kad tas beidzot izdevās, nobloķējās stūre, panelī iedegās visas iespējamās lampiņas un pēc tam izdzisa viss panelis pilnībā. Vairs neatceros, ko man toreiz servisā nr. 1 laboja, bet uz brīdi tas it kā palīdzēja. Pēc pāris nedēļām braucu starp pilsētām un atkal panelī iedegās visas lampiņas, nobloķējās stūre līdz mašīna pavisam izslēdzās. Saucu evakuatoru, kura vadītājs ļoti laipni piedāvāja arī mašīnu salabot. Tajā brīdī baigi neinteresējos, kas tas par čali - ka tik mašīna ripo atkal. Salaboja ģeneratoru un atkal pāris nedēļas viss strādāja līdz Volvo sāka ik pa laikam braucot noraustīties. Tā raustīšanās bija līdzīga tai, kad nepareizā ātrumā ieliek (?). Grūti paskaidrot, bet noraustās burtiski uz vienu sekundi un pēc tam atkal viss kārtībā. Vedu uz citu servisu - taisīja diagnostiku un neko neatrada - teica, lai turpinu braukt, līdz paliek sliktāk, jo tā raustīšanās pārāk īsa, lai parādītos datorā. Vēl man ieteica izraut kaut kādu vadu no ģeneratoras. Tas man likās dīvaini, bet nu labi. Braucu atkal pāris nedēļas, līdz vienu mirkli auto pietrūka jaudas - spiedu pedāli, bet ātrāk par 80 km/h uz priekšu netiku. Izslēdzu mašīnu, iedarbināju no jauna un viss ok. Atkal serviss, atkal pieslēdz pie datora un atkal neko neatrod. Tā Volvo turpināja ik pa laikam uz mirkli noraustīties - tas notika pilnīgi random laikos, neatkarīgi no tā vai spiež gāzi vai nē. Vai brauc uz 30 vai 120. Nu jau pienāk ziema, ar auto braucu reti, jo vienkārši bail. Izbraucu līkumu un, spiežot gāzi, Volvo pavisam izslēdzas. Piedarbinu no jauna un atkal viss ok (nē, neieliku nepareizajā ātrumā ). Vedu uz citu servisu - tur pārbauda visu pēc kārtas, nomaina akumulatoru, eļļas un gaisa filtru. Pabraucu nedēļu un tā mazā noraustīšanās turpinās. Vedu uz citu servisu, arī tur čaļi kasa galvu un saka, ka nekas tai mašīnai nekaiš. Tā nu es ar bailēm turpinu braukt - mašīna ik pa laikam noraustās līdz vakar tā atkal izdomāja ceļa vidū izslēgties. Piedarbināju un aizbraucu mājās tā it kā nekas nebūtu bijis.

Tagad vairs nezinu, ko darīt. Mašīnai vērtība nav nekāda lielā, pēdējā gada laikā caur 6 dažādiem servisiem un dažādam problēmām atstāti kādi 2k. Gribētu pārdot, jo nu pašai vienkārši bail braukt, bet negribu kādam iesmērēt... Tad nu lūdzu jūsu padomu - varbūt ir kāds serviss Rīgā, kas nelabos visu pēc kārtas labošanas pēc, kas neapčakarēs nezinošu meiteni un kas tiešām varētu man beidzot palīdzēt saprast, kur ir vaina? Vai varētu būt tā, ka tas evakuatora čalis kaut kā nemākulīgi ģeneratoru nomainījis? Novērtēšu jebkādas idejas/padomus. Paldies!

 
aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Viennozīmīgi diagnostiku vajag veikt. Bet ne jau internetā.

marta1 Reģ.: 02.02.2021
3 0 Atbildēt

Protams, ka ne internetā. Diagnostika veikta reizes 6 kopš vasaras - problēmu neatrod.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

pārdot un nopirkt dacia - 5g garantija dīlerservisā

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Nu tas sākuma stāsts tiešām izklausās pēc nosprāguša ģeneratora, kurš tad arī ir nomainīts. Tās turpmākās problēmas visdrīzāk nav saistītas ar to (droši zināt gan nevar). Tas brīdis, kad pazūd jauda un nevar pabraukt ātrāk par 80, nozīmē, ka mašīna kāda iemesla pēc ir iegājusi avārijas režīmā. Vismaz tai brīdī pilnīgi noteikti kompī kādai informācijai vajadzētu parādīties.

marta1 Reģ.: 02.02.2021
0 0 Atbildēt

Paldies par atbildi! Noteikti vēlreiz braukšu uz diagnostiku - tikai neesmu pārliecināta par servisa izvēli.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja ar datora pieslegšanu auto vadibas blokam neko neatrod, tad arī šoreiz var neatrast. Sākotnēja problēma, es piekritu, tiešām izklausas ir bijusi ģeneratorā.

Iespējams nepieciešams jautāt vai servisam ir iespēja gaitā pārbaudit ar kompi.

Bet citādi gandrīz vai izklausas pēc imobilaizera/signalizācijas raditam problemam, iespējams ka pati signalizācija jau izrauta, bet kaut kur palikušas "sekas" no tas siģenes.

Bet nu ka jau te saka - tā tāda zīlēšana kafijas biezumos. Varbut vienkārši pardot kādam kam pašam tik ķimireties ar pilnu info par gļukiem un miers. Reizem krāmēšanās ar to kasti neatsver tai veltito laiku...

Es gan esmu no tiem kam patik ķēpāties, tik no partikušas dzīves ir paliels slinkums to darīt.

marta1 Reģ.: 02.02.2021
0 0 Atbildēt

Liels paldies par atbildi!

Jā, tā zīlēšana kafijas biezumos man ir krietni apnikusi... tiešām labprāt pārdotu kādam, kurš gribētu un spētu pats atrast problēmu. Tik nezinu, kā lai pārdod mašīnu, neapkrāpjot ne sevi, ne pircēju.

Ja nu kāds ir gatavs uzņemties šādu projektu, tad droši dodiet ziņu!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Remap.lv !! -ar šo "motoru" viennozīmīgi uz turieni, ja negribi turpināt čakarēties ar un ap dažādiem lohiem,ķeneriem un/vai atklātā textā idiotiem !

Tel +371 20033765 vai +371 29861891/SMS tur nekur nesaņem/

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

Ne gluži līdzīgs stāsts, bet problēmas ar to pašu motoru. Sākot ar sprauslu mainīšanu beidzot ar bākas tīrīšanu un vēl visādiem gemorojiem.

Liekas, ka tas ir beidzies.

Vēl viena figņa, kas šiem modeļiem ir raksturīga priekšējām durvīm ir lietus ūdens drenāžas caurule vai kā to sauc. Mēdz aizaugt un ūdens sāk pilēt uz kaut kāda elektriskā bloka un rezultātā uz spidometra parādās izgaismota eglīte (dažādu krāsu lapiņas iedegas vienlaicīgi).

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Šim te modelim, ja nemaldos, ir releja kastīte priekšā zem blakussēdētāja tepiķīša. Ja kontakti sāk čakarēties, tad arī izlec visādas elektroniskas problēmas. Jāpameklē internetā angliski par šo.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja jau aizejam uz problēmu minēšanu - es liktu uz vienu no 2 lietām - kloķvārpstas apgriezienu sensors vai degvielas padeves spiediena regulators ar problēmām/vaļīgs/nav laba kontakta.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Tad jau to it kā tahometrā vajadzētu redzēt, ja kloķvāpstas sensors gļuko, jeb tahometram cits devējs ?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Kad motors "nomirst" diezin vai ko vispār daudz redzesi . Man kadreiz uz 1,6 benz Avenša bija gļukains, kā zem 2000 apgriezieniem silts - viss nosprāgst un nav piedarbināms kamer atdziest. Tadu glukainu no Madonas atbraucu ar pitstopiem visos punktos kur nācas piebremzet, nakama diena gan vairs nekadi nebija iedarbināms ...

Tahometrs krita ta kā normali butu jākrīt pie noslapuša motora, tad nu varetu pieļaut ka tā info pienāca ...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Interesanti, ko Marta saprot ar "nobloķējas stūre".

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Gan jau ka to brīdi kad stūres pastūzis vairs nestrādā un to ir grūti pagriezt, citādi tam "piedzīvojumam" būtu cits fināls IMHO.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Iespējams.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti