Gribu iepirkt kolekcijai FIAT 126, labā stāvoklī. Varbūt ir kādam piedāvājumi vai kāds paziņa, kas var palīdzēt tādu sagādāt no aizrobežas? jau iepriekš, paldies!
Itālijā cenas sākas no 1.5k EUR un tur arī vairāk mašīnu no septiņdesmitajiem gadiem.
Tālāk jau jautājums par pašu atvešanu- samaksāt kādam, lai tupa atved vienu izvēlētajām mašīnām uz LV un tālāk pašam saprast, ko ar to visu darīt, vai arī uzticēt kādam tās mašīnas izvērtēšanu. Tādu kantoru ir daudz, bet neko konkrētu nevaru ieteikt. Parastie auto vedēji jau nečakarēsies- savāks to auto un piegādās, tas arī viss.
Jā, Ford Model T arī baigais sūds, jo nav gāzes pedāļa. Un vispār visi klasiskie auto ir baigais sūds- neērti un neiet. Labāk paņemt Hyundai i10 kreditā un baudīt dzīvi.
Tieši kak raz biju Skandi uz apkopi, bija laiks apskatīt tos i10, i20. Te viena dāma interesējās par i20, tad nu sākot no i30 ir ņemami tie hyundai. Jā, tas i20 izskatās smuki, bet nu ir tāda klausturfobijas sajūta. Par i10 nerunāsim, tas ir tas pats fiats mūsdienu reālijās.
Es saprotu, kas paņemt tiešām kaut ko interesantu, baudāmu no veciem (klasiskiem) auto, bet ne jau kādu vaz, šitādu fiat. OK, tādu var paņemt, ja pa lēto dabūt tiešām labāk stāvoklī, un tad noliek kā pensijas kapitālu.
Kā te viens ģēnijs iepriekš rakstīja - Fiat 126 ir sūds. Sūds salīdzinājumā ar ko? Ar 2021 gada Hyundai konservu bundžu?
Ja salīdzina Fiat 126 ar tā laika Mini, tad var teikt, ka Mini ir daudz inovatīvāka konstrukcija, bet jebkurā gadījumā šie abi auto iezīmē konkrētu laiku, konstrukciju un stilu eiropas mazauto segmentā un tie ir spilgtākie tā laika modeļi.
Tu tagad pieraksti savus nedarbus citiem. Es tikai padalījās ar savu pieredzi šāda aparāta stūrēšanā. Savukārt Hyundai i20 grib dāmas. Vēl bija Ka, lūk tā ir konservbundža.
Sūds par to "inovatīvo konstrukciju", Minis pat no rūpnīcas tika komplektēts ar motoriem, kamēr tam Fiat 126 priekš motora visdrīzāk pat nav vietas, ja nu vienīgi uz salona rēķina... Vai motora esamība mašīnā ir svarīgs punkts, domā pats...
Un ja par salīdzināšanu iet runa, tad tai laikā Hyundai pat tuvumā nebiju redzējis. Žigulis salīdzinājumā bija raķete. Bija vēl tāda ZAZ vabolīte, tā bija kkur līdzīga šitam Fiatam.
Paceļat roku kurš pats ir personīgi pabraucis ar šādu Fiat? Piekrītu tas ir auto širpotrebs, bet apstākļu spiestam nācās nobraukt kādus 200km ar līdzīgu Fiat Cinquecento. Sen tas bija kaut kur 2000g.?, bet lietas būtību jau tas nemaina, uz Audi 100 fona pat virsū tai apavu kastei negribējās skatīties...Bet pabraucot satiksmē ar šo mazo un vieglas pašmasas auto, beigās pat iepatikās. Jāsaka varbūt maldīgas pašsajūtas jo tiešām maziņš viņš, bet uz ceļa pārvietoties varēja pārliecinoši Kad pavēru dzinēja pārsegu tas motoriņš neko lielāks par motocikla dvēseli nebija Ja tas auto būtu tik nejēdzīgs vai nekam nederīgs, nez vai viņu tik lielā tirāžā ražotu...
Nevar salīdzināt Audi 100 ar Cinquecento. Un Cinquecento salīdzinājumā ar 126 ir moderns auto.
Fiat 126 bija radīts kā maksimāli lēts pilsētas auto, principā jau tāds atjaunots Fiat 500 vien ir (tātad pēckara konstrukcija). Kad poļi sāka ražot arī šo modeli, galvenā doma jau bija ražot auto, kas būtu vēl pieejamāks tautai. Līdz tam jau Polijā tika ražots Fiat 125, jeb analogs pirmajam žigulim.
Tikai kad Fiat Itālijā jau šo modeli aizstāja ar modernāku jau septiņdesmitajos gados, Polijā, kā jau komunistu valstī, 126 modeli turpināja ražot, jo nebija ne vajadzība, ne finanses ražot kaut modernāku. Un brīnumainā kārtā 126 modeli ražoja līdz pat 2000. gadam.
FIAT 126
Gribu iepirkt kolekcijai FIAT 126, labā stāvoklī. Varbūt ir kādam piedāvājumi vai kāds paziņa, kas var palīdzēt tādu sagādāt no aizrobežas? jau iepriekš, paldies!