-pievilkt Рейку un/vai paņemt Kувалду un pārreiz kārtīgi iepsist pa Kрестовину
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
-pievilkt Рейку un/vai paņemt Kувалду un pārreiz kārtīgi iepsist pa Kрестовину
Brīvkustība dabā ir sajūtama, piemēram, braucot bik jestrāk pāri bedrēm kas uzsit konkrēti pa vienu riteni; asi raustot stūri uz abām pusēm arī vajadzētu just.
Nezinu kā tādam lolvo, man saistošajām mašīnām reikām sazobi var regulēt.
Nu tak vienkārši pārbaudīt. Viens groza stūri, otrs skatās/tausta, kur brīvkustība. Nevar vienmēr 100 % ticēt TA. Vai aizbraukt uz servisu - diagnostiku, ja bail rokas sasmērēt. Visticamāk jau, ka draud reikas restaurācija vai nomaiņa. Rēķins parasti simtos EUR.
Ir palaists garām vēl vienkāršākais variants - TA ir pienākums detalizēti izskaidrot vainu un par to saņemt klienta parakstu un uz to vajag uzstāt. Manā pieredzē - mistisks abstrakts bojājums šādā veidā "pazūd", jo TA strādā duraki.
Palielināta brīvkustība stūres mehānismā
Tātad Volvo v70 2004 gada 2,4 D. Gāju skati un lūk draugi ielika 2 punktus par "Palielināta brīvkustība stūres mehānismā." Jautājums tāds vai varētu būt reika beigta? It kā nekas nesulo un stūres pastiprinātāja šķidrums arī nezūd, nekādas gravēšanas griežot stūri arī nav, īsti nesaprotu kur i problēma? Vai varētu būt stūres stienis pie vainas? Un ja tā, tad cik meistars ņem par tā nomaiņu +-? Lai ziņu ar kādu naudu jārēķinās