Priekš sevis mitcu izslēgtu no saraksta. Suzuki ir neliela pieredze. Auto uzticams. Bezceļi ir ir nosacīts jēdziens...pļava vai purvs. Salīdzini pats. Patīk vinčoties un hidrotērpā ālēties tad būs jāapgūst mehāniķa iemaņas. Tādas lietas tehniku kauj nost.
Ja pļava, sniega kupena utt, kur līdzbraucēji vēl un slēpes/makšķere vai kas cits, es izvēlētos nissan x-trail 2,2dci 2004 līdz 2005g. Neatkarīgā piekare un nosacīts bloķētājs, salona ietilpība braukšanas komforts. Uzliec labas apvidus 4 riepas un riteņu ķēdes smagākam bezceļam (pietiks ar pāri priekšējiem ratiem) Būsi patīkami pārsteigts ko tas auto var izveikt.
Iesācēja bezceļi – Pajero Pinin vs. Jimny 2021?
Labvakar!
Esmu jaunpienācējs bezceļu tēmai, tāpēc ļoti novērtētu pieredzējušu autovadītāju viedokli. Vēlos iegādāties 4x4 auto, ko izmantot gan ikdienas vajadzībām (māja-darbs-veikals-māja), gan nedēļas nogalēs, izbraucot pie dabas pa meža ceļiem vai piedaloties vieglākos bezceļu piedzīvojumos.
Garajiem gabaliem mums ģimenē ir cits auto, ar ko ikdienā pārvietojas sieva. Jāpiebilst, ka dzīvojam mazpilsētā, un veicamie attālumi ir tiešām nelieli, salīdzinot, piemēram, ar Rīgu. Tā ka arī degvielas ekonomija šajā izvēlē, lai arī laba, droši vien nav pavisam izšķiroša, jo gadā vairāk par 7000-8000 km nenobrauksim.
Ilgi pētot manā cenu kategorijā (līdz 4000 EUR) pieejamos spēkratus, esmu identificējis divus auto, ar kuriem, šķiet, varētu apvienot ikdienu mazā pilsētā un mērenas dubļu/sniega vannas. Tie ir Suzuki Jimny un Mitsubishi Pajero Pinin (jeb iO).
Esmu arī pētījis Lada 21214 (Ņivu), bet noprotu, ka tam rūsa nāk komplektā kā ekstra jau no rūpnīcas, kā arī sadursmē ar mežakuili drīzāk izdzīvotu lops nekā vadītājs. Tāpat, jāatzīst, neesmu pats ģeniālākais mehāniķis un katru dienu krāmēties ar Ladu arī negribējās.
Pašam ir bijusi izdevība pabraukt ar Pinin’u, un, jāsaka, ļoti patika. Jimny krietni retāk redzu uz ceļiem, bet starptautiskie un LV forumi rāda tā varēšanu.
Tas, ko esmu sapratis līdz šim:
Jimny plusi:
Labāka caurgājamība stock komplektācijā
Mazāk kaprīzs dzinējs (ne GDi)
Vairāk modifikāciju iespēju
Lētākas tuning detaļas
Vēl arvien tiek ražots
Pajero Pinin plusi:
Komfortablāks uz asfalta
Piemērotāks manam 1,90m augumam
Var likt nopietnākas riepas uzreiz, bez lifta
Salons patīkamāks (apdare, stūre, audio)
Patīkamāka cena
Viss šis ir tikai no ilgas youtube u.c. interneta dzīļu pētīšanas bez mazas saskarsmes ar šiem auto reālajā dzīvē, kur nu vēl bezceļos. Tāpēc, ja kāds var padalīties ar viedokli vai pieredzi attiecībā uz šiem modeļiem, vai arī nolamāt mani par mudaku, jo jāņem taču pavisam cita mašīna, es mīļuprāt to uzklausītu!
Iesācēja bezceļi – Pajero Pinin vs. Jimny 2021?
Paldies!