patikams auto, gaumigi pieticigs salons, labs paatrinajums
parsteidza durvju rokturi: jauzspiezj vienaa puse un aiz otras puses jaavelk lai durvis attiaisu, japierod.
patikams auto, gaumigi pieticigs salons, labs paatrinajums
parsteidza durvju rokturi: jauzspiezj vienaa puse un aiz otras puses jaavelk lai durvis attiaisu, japierod.
Auto uzreiz paņem ar savu kosmisko dizainu. Durvju rokturi reāli neērti ... ar iepirkumu maisiņu rokās to neatvērt. Salons pieticīgs, bet kvalitatīvs ... un tausti daudz labāks nekā Audi.
Brauc ļoti labi ... laba elektro spēka piedziņas ķede, kas dod ļoti patīkamu auto dinamiku!
Cena no 49900 euro!!! Džīzas, par kompaktklases auto!!!
Tēlaini izsakoties, sapnis par jaunu auto vai tikpat labi - māju aizpeld tālēs zilajās, ikreiz, kad mazliet pietuvojies tam...
Tāpēc var saprast, ka vairums cilvēku satrakojas un ņem kredītus, jo tā ir vismaz īslaicīgā iespēja.
GB12 rakstīja: Cena no 49900 euro!!! Džīzas, par kompaktklases auto!!!
Nu, pāri par 4,6 metri - tas noteikti nav kompaktklases auto, bet jā, cipari vispār ir palikuši baisi. Inflācija neiet garām arī autoindustrijai..
Pilnvērtīgs jauns modelis ar diezgan futūrisku(bet acij tīkamu) eksterjeru. Salīdzinoši mazā priekšējo un aizmugurējo riteņu pārkare papildina jau tā patīkamo gaitu. Stūrēšana gan nedaudz nervoza un pārāk jūtīga. Runājot par interjeru, jau pirms dažiem gadiem veiktās kvalitatīvās izmaiņas ražotājs attīsta tālāk. Pie trūkumiem jāmin 2 lietas – ražotājs „piemirsis” par aizmugurējā loga tīramo slotiņu!!!! un ļoooti nepraktiski durvju atvēršanas rokturi, īpaši, ja rokas aizņemtas atvērt gandrīz neiespējami un mūsu sala/atkušņu laika, tās nebūs iespējams atvērt... Un arī cena šoreiz „uzšauta” diezgan augsta.
Aizrauj jau no pirmā skata ar nākotnes dizainu, kura saknes meklējamas pagātnē. Liekas Pony bija Hyundai modelis, kam līdzinās Ioniq 5 kantainā virsbūve. Un atkal jau viens auto, kas patīkami pārsteidz ar dizainu un negaidīti lieliem gabarītiem; bildēs izskatās, ka tas ir kaut kāds mazās klases hečbeks, bet patiesībā Ioniq 5 velk uz krosoveru, ar ko var arī mežā iebraukt. Salona plašums kā limuzīnā (sevišķi jau aizmugurē), gaita ļoti stabila un komfortabla, apgriešanās rādiuss pēc sajūtām neliels, jo vienas ass piedziņas versijā automobili dzen aizmugurējie riteņi, elektriskā sniedzamība - vairāk nekā pietiekama un 800V elektrosistēma nozīmē, ka uzlādēt var vienā acumirklī. Jā, Ioniq 5 uzrunā, bet ir arī viens milzīgs trūkums, ko momentā pamanīs ikviens - aizmugurējo logu sliktos apstākļos ļoti ātri aizsit ar sniegu, dubļiem, putekļiem un notīrīt viņu nevar, jo dizainā nav paredzēta slotiņa. Jārēķinās vienīgi, ka Ioniq 5 nav lēts; tas maksā no gandrīz 50 000 eiro
Veidojot šo auto, Hyundai dizaineri un inženieri acīmredzami bija nolēmuši neslēpt tā tehnisko potenciālu zem jau pazīstama un ražošanā esoša modeļa veidola. Šī auto dizains ir neredzēts un svaigs. Asas, šķautņainas līnijas, interesanta dizaina lukturi un dažādi it kā šķietami sīkumiņi ir padarījuši tā tēlu sasodīti sportisku un, varētu pat teikt, iekārojamu, bet kas ir pats patīkamākais, runājot par šo auto, - tā tehniskā jaunrade neapstājas pie sadaļas ‘dizains’.
Zem IONIQ 5 virsbūves slēpjas moderna elektro spēka sistēma, kura barojas no 800 voltu akumulatora bloka. Tam pateicoties, IONIQ 5 uzlāde ir visnotaļ ātra, un ar vienu uzlādi tas spēj veikt nedaudz zem 500km garas distances. Turklāt, ja pārvietosieties tikai pilsētvidē, nobraukuma diapazons var palielināties līdz pat 686 km.
vairāk šājā video:
Hyundai Ioniq5 elektroauto tests, atsauksmes un iespaidi 2022
Jaunais Hyundai Ioniq5 autotests no 2022 gada, kāda pieredze?