Nissan Qashqai tests, atsauksmes un iespaidi 2022

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Nissan Qashqai autotests no 2022 gada, kāda pieredze?

 
GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
3 0 Atbildēt

Populārais krosovers trešajā paaudzē kļuvis lielāks, solīdāks un mūsdienīgāks. Jaunajam Qashqai ir pieejams tikai viens spēka agregāts – 1,3 litru DiG-T benzīna turbomotors, kas ieguvis daļēja, tā dēvētā mīkstā hibrīda sistēmu. Elektromotors var palīdzēt benzīna dzinējam līdz pat 110 km/h ātrumam, 20 sekundes dodot papildu sešus ņūtonmetrus. Šis spēka agregāts ir pieejams ar divām jaudas iespējām – 140 ZS komplektā ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu un priekšpiedziņu, kā arī 158 ZS komplektā ar jaunu Xtronic automātisko pārnesumkārbu un priekšējo vai visu riteņu piedziņu. Automobiļa sākuma cena ir 23 350 eiro, versija ar automātisko pārnesumkārbu maksā no 29 250 eiro, bet visu riteņu piedziņa iegūstama sākot ar 32 350 eiro.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
3 1 Atbildēt

Tas viss? Neko vairāk neteiksiet? 6 N•m, tur nu gan pārsmieties var

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

AldisZelmenis Reģ.: 12.01.2017
4 1 Atbildēt

Nenoliedzami, ka arī jaunākais Nissan QQ ir pilnveidojies daudzos virzienos. Funkcionāls, ģimenisks un noderīgs katrai dienai. Laba un droša izvēle. Taču tiešie konkurenti izaugsmes tempu un aprīkojumu dziļumu piesolīs vēl iespaidīgāku, turklāt daudzas lietas, kas citiem nāk standartaprīkojumā Nissan QQ vajadzēs piepirkt klāt par atsevišķu samaksu. Tas noteikti samazina Nissan QQ potenciālu, turklāt arī cenas pozicionējums vairs nav pircējiem tik labvēlīgs, kā tas bija pierasts ar aizgājušo modeli. Visbeidzot,iespējams, viena motora stratēģija jeb 1,3 litru DiG-T benzīna turbomotors, varētu būtu nepietiekami, lai jaunākais Nissan QQ spētu noturēt bestsellera pozīcijas.

RobertsJansons Reģ.: 12.01.2017
0 3 Atbildēt

Ticiet vai nē, bet aptuveni pirms 15 gadiem neviens vēl tā īsti nezināja, kas par zvēru ir „pilsētas krosovers”. Viss izmainījās 2007. gadā, kad kompānija Nissan prezentēja automobili ar nosaukumu Qashqai, kurš sevī apvienoja hečbeka kompaktumu un apvidus automobiļa izturību un praktiskumu. Kā jau zināt, šāds auto formāts, laikam ejot, ir kļuvis vairāk nekā populārs, un mūsdienās dažāda paskata un izmēra krosoverus piedāvā teju visi autoražotāji pasaulē!

Vairāk par to šajā video: fb.watch/apajC-E1bF/

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vai lai kļūtu par autožurnālistu ir jāiet speciālā (Dzēsts) skolā?

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Vēl ir arī slēpes ar riteņiem

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Piekrītu augstākminētajam - ar cenu un viena dzinēja politiku Nissan šoreiz ir sarāvis auzās. Turklāt, dizains (gan ekstrerjers, gan interjers) jau šobrīd šķiet nedaudz "oldskūlīgs", salīdzinot ar, piemēram, KIA Sportage. No otras puses - tas varbūt nemaz nav slikti, jo netrūkst cilvēku, kuriem tomēr labāk patīk pierastas līnijas, nevis pārmudrīts priekšas risinājums un pilns salons ar ekrāniem, kā KIA konkurentam.

Ir sanācis nedaudz pabraukt. Kopumā iespaids par auto labs - skaņas izolācija OK, vadāmība, dinamika arī. Salonā viss ērti un ergonomiski izkārtots, bez liekiem vipendroniem un nesaprotamiem risinājumiem. Virtuālā mērinstrumentu paneļa animācija, kaut arī vienkāršāka, tomēr, godīgi sakot, man patīk labāk kā VW. Vienīgi, kas īsajā braucienā tomēr traucēja - spidometra "aplis" ir pārāk tālu aizvirzīts uz labo pusi. Saprotu, ka tas tiek darīts, lai atbrīvotu vietu centrālajām funkcijām, bet līdz ar to stūrējot, tā teikt, pareizi - ar abām rokām uz desmitiem un diviem, ir traucēta spidometra apskate. Bet, nu, head-up displejs (testētajam modelim) šo risina. Tikai displeja kvalitāte un izšķirtspēja varēja būt labāka. Kas attiecas uz dinamiku - kāda mārrutka pēc Nissan atteicās no divsajūgu kārtbas, kas bija iepriekšējā modelī kopš 1.3 dzinēja palaišanas tautās? Tā slēdzās ātrāk un patīkamāk kā šis "jaunais X-tronic" variators.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 1 Atbildēt

samazināt ražošanas izmaksas, lūk, atbilde

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Droši vien, ka tā arī ir. Tikai - vai tiešām tas ietaupījums būs tik milzīgs, ja paņem pārbaudītu, kopā ar Mercedes izstrādātu (ja nekļūdos) kārbu, kas sevi jau ir attaisnojusi gan veiktspējas, gan uzticamības ziņā vs izstrādāt kaut ko no jauna. Turklāt, ja ņemam iz vēstures, Nissanam ar jaunu kārbu ieviešanu dzīvē nemaz tik labi pēdējo 10 gadu laikā veicies nav. Pirmo gadu pirmās paaudzes džūkiem bieži izģērbās CVT kārbas, un sākumā 2. paaudzēs kaškajiem bruka arī pirmie iks-troniki... Tur gan, gods kam gods, Nissan problēmu atzina un arī pēc garantijas beigām kādu laiku beigtās kārbas mainīja pret jaunām, pacientam tikai par darbu bija jāmaksā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti