Tie stāsti nāk no passaatu un daciju faniem
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tie stāsti nāk no passaatu un daciju faniem
ņem ciet to alfu un krāj savu pieredzi pats, nevis, ko viena tante teica
Tak beidziet, šis ir mans trīs gadus vecs topiks, ko bots atkal pacēlis!
kāpēc tik šausmīgi personiski ņem pie sirds par šī topika pacelšanu? tieši labi! alfas ir feinas mašīnas un nepelnīti piemirstas, īstie fani zin alfu īsto vērtību un alfas vajag popularizēt.
kā zini ka tas ir bots, kas pacēla topiku? kā to bots var izdarīt?
Nezinu, vai tas ir bots vai cilvēks. Topiki netiek pacelti, bet pārkopēti, pieliekot galā 2021, un tas te notiek masveidā. Ja interesē par Alfām, vari tak sameklēt oriģinālo, tur normāla diskusija bija.
Nav īsti par tavu noskatīto auto.
2018.g. Stelvio 280 benzīns. Ņēmu jaunu. 54kKm nobraukti. Servisu veicu tikai pie oficiālajiem dīleriem.
Par problēmām: 1.gadā kad mēģināju no vadītāja puses vienlaicīgi aizvērt visus logus, tad viens nogļukoja un nevērās ciet ar “vienu pieskārienu”. Vajadzēja 2 vai 3 reizes mēģināt un tad aizvērās. Pie nākošā servisa apmeklējuma uztaisīja software update un viss strādā kā vajag.
Pagājušajā ziemā no rīta auto elektroniski bija “nosprādzis”. Nereaģēja ne uz vienu pogu. Manuāli atvēru durvis, kapotu. Piebrauca Alfa Romeo roadside serviss. Pielika pie “elektrības” un viss uzreiz aizgāja. Dīleris teica, ka akumulatora klemmes esot bijušas vaļā. Tas laikam rūpnīcas defekts, jo neviens nav līdis pie akumulatora.
Līdz šim vienīgās problēmas.
Pagaidām auto vēl nav apnicis.
kā ar degvielas patēriņu ziemā? Ka braukt garos gabalus?
ņemot jaunu luksusa mizu patēriņš ir diezgan vienalga
Vidējais patēriņš 10,5l. Nebraucu ar domu uzstādīt kādus labus ekonomikas rādītājus. Baigi neizjūtu starpību starp ziemu un vasaru patēriņa ziņā.
Garos gabalus bez problēmām. Garākais brauciens bijis 20h. Priekš manis ļoti laba sēdpozīcija un ne mugura, ka gurni sāpēja. Ar citiem auto ir bijis, ka mugura vai gurni sāp no tā, ka nevar kārtīgi noregulēt sēdpozīciju.
Janeks90 rakstīja:
...
Pagājušajā ziemā no rīta auto elektroniski bija “nosprādzis”. Nereaģēja ne uz vienu pogu. Manuāli atvēru durvis, kapotu. Piebrauca Alfa Romeo roadside serviss. Pielika pie “elektrības” un viss uzreiz aizgāja. Dīleris teica, ka akumulatora klemmes esot bijušas vaļā. Tas laikam rūpnīcas defekts, jo neviens nav līdis pie akumulatora.
Līdz šim vienīgās problēmas.
Pagaidām auto vēl nav apnicis.
Tas var nebūt rūpnīcas defekts, man ar šajā ziemā vecajai FR-V bija vaļīga klemme, kaut pa vasaru viss likās labi esam, no sākuma domāju ka tas iemesls mana ģeneratora gļukiem, bet pievilku, un nākamajā dienā gluki tāpat bija - mainīju ģeneratoru. Tik tas ka nekur nenosprāga, un mierīgi visu izbraukāju, jo salonā lētais ķīniešu Bluetooth uz FM raidītājs rāda arī "borta" spriegumu ...
Vēl pagājušziem vienam Volvo ar zviedru numuriem ar tādu joku palīdzēju uz ielas atrisināt, tas ar bija pilnīgi "mēms" palicis krustojuma vidū, un salonā latviešu meiča un maziņš bēbis, vadītājs - zviedrs tik rokas plātīt mācēja ...
Alfa Romeo - vai ir tik traki kā runā 2021?
Iekrita acīs un sirdī šāds agregāts: Alfa Romeo 147 Limited Edition 1.6i Twin Spark 16v (2010g. )
Alfa Romeo - vai ir tik traki kā runā 2021?
Dzirdētas jau par šo marku briesmu lietas, ka tur lūzt viss pēc kārtas, braucot stūre nokrīt utt... Varbūt kāds, kam bijusi vai ir saskare ar šo marku, varētu padalīties, vai tiešām viss ir tik slikti? Man tikai vienam paziņam Alfa bijusi, tā tiešām vairāk stāvēja salūzusi nekā brauca, bet nu viņam ar visiem autiņiem tā, līdz ar to nav īsti rādītājs