Par kuru 2.5 TDI ir runa?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par kuru 2.5 TDI ir runa?
A6 c5 2.5 tdi quattro 132kW/180PS
Tu domā, ka mehāniskā daļa ir mūžīga? Mainot visu,burtiem ir jāsakrīt.Tikai ņem vērā, ka pēc nomaiņas tu diezin vai paša spēkiem to mašīnu iedarbināsi.
Un kas varētu būt par problēmām?
Uz to nav viennozīmīgas atbildes, bet tā kā meklē atbildi iekš iAuto nevis iekš specializētiem auto forumiem, tad lai kādas arī varētu būt problēmas, tev nevajadzētu tās mēģināt "atrast", bet ja naudas experimentiem daudz ... tad var pat youtube kanālu yztaisīt, un varbūt pat naudu uz tā nopelnīt ..
P.S. tam visam ir viens loģisks skaidrojums, ja pats ar to netiksi galā, tad neviens normāls mehs ar to neņemsies, liks standarta daļas atpakaļ, un sanāk ka būsi pafisis gan laiku, gan naudu ....
Pasaulē eksistē protams daži kantori, kuri ir nodarbojas ar "ķīmiju", bet vai LV uz tādu konkrētu kasti tu ko atradīsi - baigi apšaubu !
Nu tas audi vnk domāts priekš ziemas izklaidēm! Negribās visu mainīt!
Saistībā ar imobilaizeru,kuru "cita" sūkņa uzlikšanas gadījumā vajag vai nu piekodēt vai nu vadības blokā šo/to pielodēt.El.daļu var mēģunāt mainīt,ja ir kāds kurš atcerās kā to vajadzēja pareizi izveikt.Tās ir padsmit g vecas tēmas.Vēl gan ir jautajums kāpēc ir aizdomas to mainīt.Sliktu sūkni (gan līdz zināmai nolietojuma robežai) tur var pieregulēt at iesmidzes momentu,nedaudz pārbīdot siksnas skriemeli.
Nomainīt viņu grūti? Jāņem zobsiksna nost?
Pirmais jautājums ir iekš tā - kā noteici, ka kaut kas ir slikti ???
Pielec noslāpst! Un pēc tam nelec, bija arī diagnostika
Vai no tevis viss "ar stangām" jāvelk ārā, ko diagnostika uzrāda, ka spiediens pa zemu, jo tiek lieta nost degviela, vai kas ???
Tikpat labi, tāds simptoms rodas no gaisa degvielas sistēmā/neatgaisotas sistēmas, man kā reiz tāda problēma bij - AKE, 132kW, ne quattro, un sākās no līkrocīgi nomainīta degvielas filtra, uz mata šādi simptomi. Vajadzētu būt caurspīdīgām vietām degvielas šlangos - tur arī var paskatīties ! Beidzās ar to, ka hermetizēja devielas šlangus.
Ja protams rādā diagnostikā kļūdu sūknim (vai arī kāds "mainam pēc kārtas" meistars diagnosticējis).
Es īsti arī nesaprotu jēgu mainīt tikai elektro daļu, ja reiz vairs nav mehāniskās daļas pieregulēšanas iespēju - tā plate rezervē stāv vai kāds pa piecīti dod ? Jo nav jau tā, ka tiem 20+ C piektajiem ir dārgas daļas un visādi šrotīzeri pa visu LV, turklāt tādiem auto ielikt sotaku remontā ir visai pašsaprotama lieta.
Augstspiediena sūknis!
Audi a6 2.5 tdi augstspiediena sūkņa elektriskā daļa mainās? Vai jāmaina viss? Burtiem obligāti jāsakrīt?