Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Augstspiediena sūknis!

Ovens01 Reģ.: 23.10.2020

Audi a6 2.5 tdi augstspiediena sūkņa elektriskā daļa mainās? Vai jāmaina viss? Burtiem obligāti jāsakrīt?

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par kuru 2.5 TDI ir runa?

Ovens01 Reģ.: 23.10.2020
0 0 Atbildēt

Par v6

Ovens01 Reģ.: 23.10.2020
0 0 Atbildēt

A6 c5 2.5 tdi quattro 132kW/180PS

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tu domā, ka mehāniskā daļa ir mūžīga? Mainot visu,burtiem ir jāsakrīt.Tikai ņem vērā, ka pēc nomaiņas tu diezin vai paša spēkiem to mašīnu iedarbināsi.

Ovens01 Reģ.: 23.10.2020
0 0 Atbildēt

Un kas varētu būt par problēmām?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Uz to nav viennozīmīgas atbildes, bet tā kā meklē atbildi iekš iAuto nevis iekš specializētiem auto forumiem, tad lai kādas arī varētu būt problēmas, tev nevajadzētu tās mēģināt "atrast", bet ja naudas experimentiem daudz ... tad var pat youtube kanālu yztaisīt, un varbūt pat naudu uz tā nopelnīt ..

P.S. tam visam ir viens loģisks skaidrojums, ja pats ar to netiksi galā, tad neviens normāls mehs ar to neņemsies, liks standarta daļas atpakaļ, un sanāk ka būsi pafisis gan laiku, gan naudu ....

Pasaulē eksistē protams daži kantori, kuri ir nodarbojas ar "ķīmiju", bet vai LV uz tādu konkrētu kasti tu ko atradīsi - baigi apšaubu !

Ovens01 Reģ.: 23.10.2020
0 0 Atbildēt

Nu tas audi vnk domāts priekš ziemas izklaidēm! Negribās visu mainīt!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Saistībā ar imobilaizeru,kuru "cita" sūkņa uzlikšanas gadījumā vajag vai nu piekodēt vai nu vadības blokā šo/to pielodēt.El.daļu var mēģunāt mainīt,ja ir kāds kurš atcerās kā to vajadzēja pareizi izveikt.Tās ir padsmit g vecas tēmas.Vēl gan ir jautajums kāpēc ir aizdomas to mainīt.Sliktu sūkni (gan līdz zināmai nolietojuma robežai) tur var pieregulēt at iesmidzes momentu,nedaudz pārbīdot siksnas skriemeli.

Ovens01 Reģ.: 23.10.2020
0 0 Atbildēt

Kādu laiku atpakaļ jau bija regulēts!

Ovens01 Reģ.: 23.10.2020
1 0 Atbildēt

Nomainīt viņu grūti? Jāņem zobsiksna nost?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Pirmais jautājums ir iekš tā - kā noteici, ka kaut kas ir slikti ???

Ovens01 Reģ.: 23.10.2020
0 1 Atbildēt

Pielec noslāpst! Un pēc tam nelec, bija arī diagnostika

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Vai no tevis viss "ar stangām" jāvelk ārā, ko diagnostika uzrāda, ka spiediens pa zemu, jo tiek lieta nost degviela, vai kas ???

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Tikpat labi, tāds simptoms rodas no gaisa degvielas sistēmā/neatgaisotas sistēmas, man kā reiz tāda problēma bij - AKE, 132kW, ne quattro, un sākās no līkrocīgi nomainīta degvielas filtra, uz mata šādi simptomi. Vajadzētu būt caurspīdīgām vietām degvielas šlangos - tur arī var paskatīties ! Beidzās ar to, ka hermetizēja devielas šlangus.

Ja protams rādā diagnostikā kļūdu sūknim (vai arī kāds "mainam pēc kārtas" meistars diagnosticējis).

Es īsti arī nesaprotu jēgu mainīt tikai elektro daļu, ja reiz vairs nav mehāniskās daļas pieregulēšanas iespēju - tā plate rezervē stāv vai kāds pa piecīti dod ? Jo nav jau tā, ka tiem 20+ C piektajiem ir dārgas daļas un visādi šrotīzeri pa visu LV, turklāt tādiem auto ielikt sotaku remontā ir visai pašsaprotama lieta.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti