Turbīnas vaina. Pūš to eļļu motorā un visur citur.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Turbīnas vaina. Pūš to eļļu motorā un visur citur.
Šim auto turbīna ir jāmaina katrreiz kopā ar eļļu.
Nezinu, kā šim, bet v40 ar d3 2013 arī ēd eļļu aptuveni 1 - 1,5 litrs starp eļļas maiņām. Nobrauktums šobrīd ap 80t. Kaut kāds stulbums, jo atliek kādi 3 tūkstoši līdz maiņai un tad jāmeklē eļļa ko pieliet.
Nu man līdz nomaiņai sanāk pieliet 2-2.5l,bet ja turbīna iet uz galu vai tad nebūtu jābūt kādam izmaiņām uz slikto pusi? Vienkārši jautāju, jo uzskatu sevi par analfabētu motoru pasaulē.
Turbīnas stāvokli pārbauda noņemot ieplūdes trubu un pačamdot brīvkustību turbīnas asītei...
Zin tā gaisa truba cik maniju tāda, ka no turbo tyr eļļa nemaz nevar nonākt, tāpēc kur tu to esi rāvis HZ, joka pēc kādu bildi varētu iemest kurā vietā to eļlu atradi, kaut uz jebkādas netā atrastas bildes bāzes.
Man bija doma par PCV bojājumu, bet ar diezin vai ja sapratu par kuru trubu runā ...
Nu nezināju kā savādāk pievienot.
D2 ir pēdējās paaudzes PSA DV6 motors, ja starp eļļas maiņām jāpielej 2-2,5 litri tad droši vari mainīt tikai filtru jo eļļas maiņai nepieciešami drusku zem 4litriem.
Patēriņš ir stipri par lielu, dūmus var neredzēt ar vietā esošu dpf, turbīna ir viegli pieejama un pārbaudāma ar msh ieteikto metodi. Bet tāpat tur ir jābūt kapiem lai būtu šāds patēriņš. L
Visi motori ēd eļļu, dīzeļa gadījumā līmeņa kritums tiek aizvietots ar degvielu kas netiek sadedzināta dpf reģenerācijas laikā tādēļ parasti pieliet neprasās.
Nav teikts ka kapi, var vienkārši būt izcili tizla virzulu gredzenu partija, vai braukšanas stils + motora temperatūra tāda, ka šamie "modernie" mazas berzes gredzeni sūdīgi blīvē.
Bet sāktu es ar visādu vakuumu/spiedienu izmantojošie vai regulējošiem modernajiem loriņiem, nav gan nekad dzirdēts tieši par šiem motoriem, bet gana daudziem ir plaisu diafragmās utml. dēļ jama ir nepareizi spiedieni bloka apakšā, vai dažiem pat vispār tupa rauj eļļu iekšā gar to pašu cauro diafragmu PCV sistēmā ...
Es sāktu ar pcv vārstu, nezinu kā šim bet iepriekšējām versijām viņš nāca vārstu vākā, kurš tāpat gan jau ir sakaltis un sācis sulot. Detaļai vajadzētu simtniekā ierakstīties.
Milzīgs eļļas patēriņš nenāk par labu arī DPF un arī neko nedarot patēriņa sakarā ieteiktu strikti pieturēties pie ražotāja specenes eļļas izvēlē.
Tātad un, ja tā nav turbīna? Jo kad pirms gada konstatēju, ka ēd eļļu - kad nopirku, zvanīju uz vienu volvo servisu kur man pateica, ka tas vienkārši tā esot priekš šī modeļa, ja nebūtu mainījis akulomātoru tad nemaz nezinātu, ka trubā ir eļļa, jo nekādas citādas problēmas nau.
Eļļas vaciņš lēkā?
Tātad, atskrūvējot eļļas vāciņu vakuma nav, vāciņš nedaudz lēkā un minimāli dūmus sit ārā, turbīnai viss kārtībā. Sāku domāt,ka varbūt eļļa nepareiza vienkārši ir 0w20 bet nu pēc volvo pieejamas info. itkā jābūt 0w30
Cik zs? Ja 115 tad psa motors un 5w30, Ja 120 tad tas ir deforsēts paša Volvo divlitrīgs dīzelis kam jālej 0w20.
Žēl ka nav tas, ko liek padomāt tā burtu kombinācija - lolvo Kuļmašīna Četri ar diviem nozāģētiem cilindriem Kad pirmo reizi, pa šoseju braucot, ieraudzīju ka tie ķīniešu asprāši ir palaiduši tautās šādu komisku ciparu kombināciju, ļoti garšīgi izrēcos iztēlojoties kā tam vajadzētu izskatīties
120 zirgi, nu eļļa tad man ir īstā.Būs jāaizbrauc līdz servisam jāpaklausās ko saka, kas par kaiti.
volvo v40 D2 2015 gads
Tātad, auto volvo v40 D2 2015gads jau lietoju gadu un 2 mēnesi, kopš iegādes brīža ēd konstanti eļļu 0.5l prasa pieliet ik pēc 2000-2500km,nomainot akumulātoru pirms nedēļas ieraudzīju tādu kā eļļas minī peļķiti trubā kas aiziet no gaisa filtra uz motora pusi. Auto eļļa un filtri tiek mainīta regulāri laikā posmā no 10-12 tukstosi iegādājos ar nobraukumu 176tuk,tagat ir 206tukst.Nekas nedūmo nekas neraustās nau palielinājis degvielas patēriņš.