Kulise? Un eļļu kārbā jau arī reizi 20 gados nebūtu par sliktu nomainīt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kulise? Un eļļu kārbā jau arī reizi 20 gados nebūtu par sliktu nomainīt.
šitas ir interesants jautājums - cik bieži jāmaina eļļa manuālajās kārbās? nu nevar būt, ka nekad, jo kāpēc tad visi kaut ko dzirdējuši ka motoreļļa dzinējam jāmaina regulāri, bet lūk, par mehāniskajām ātrumkārbām, ļoti reti ir kāda līdzīga informācija
Ja uzsilstot paliek grūtāk/trāpīt, nu tad jau sanāk ka eļļa kārbā slikti pilda savu uzdevumu.Kamēr tā bieza/auksta,slēgties ir labāk, nekā kad kļūst karsta/šķidra.Priekš kam tur ko mainīt,labāk vnk kko pieliet/klāt.
Bet,vai tieši tas ir tas īstais un vienīgais iemesls- visdrīzāk ka diez vai.Sajūga nolietojums un paša ātrumkloķa novietojums (pieskrūvējuma pozīcija) varētu būt svarīgi.To var pieskrūvēt dažādi,-attiecībā pret to horizontālo garo sviru,kura tālāk iet uz kārbu.Itin īpaši, ja pa to kulisi ir savulaik kāds Lohs skrūvējies.
Pag šāda problēma nesen bija lasīta un tieši saistībā ar to ka pēc uzsilšanas sliktāk slēdzas, kas ir it lā neloģiski. Mēģināšu atcerēties. Bet ja sajūgs mainīts tad jāskatās vai pie reizes neizbeidzās sajūga izspiedējs.
Manuālās kārbas problēmas
Sveiki! Manam 2012.gada opel J 1,3 dīzelim kaut kāda problēma ar kārbu. Kad mazliet uzsilst motors, grūti pārslēgt ātrumus. Sajūta, ka ātruma pārslēgs ķeras un izņemot no ātruma pats neatlec neitrālā pozīcijā. Grūti arī robus sameklēt. Viss sajūgs nesen mainīts, tur diez vai būs problēma. Kas te par problēmu varētu būt? Paldies.