To kurš mazāk nodzīts.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
To kurš mazāk nodzīts.
Kurā gadsimtā ražoja v70?
Es jau domāju kad tādu vairs neražo mūsu gadsimtā,mans kasjaks,mans atvainojas!Kurš gads padomā?
2006 gads .
Nopietni??? Tas ir pisec,tas tak lūznis.
Neņem ezi galvā, viņš ir debīls.
Izskatās, ka te nevienam nav bijušas nekādas problēmas ar Volvo dzinējiem, tāpēc nevienam nav īsti ko teikt.
Es ņemtu jaudīgāko, bet nu tie ir mani putni...
P.S. Ezis nav debīls vienmēr, bet brīvdienās noteikti, jo brīvdienās viņš ir pālī.
Un pats brauc ar citroenu un ne to veiksmīgāko modeli
Atkarīgs ko uzskata par problēmām, ir bijuši pie rokas tādi, ka panelī "kā jaungada eglīte", bet citādi ļoti OK braucams ...
Ja motors negrab un "nezvana", tad palielam var gadiem braukt un par visu "poh"
Tiem gadiem ja nav jau mainīti tad būs rokeri jau beigti-diagnosticējas vienkārši-ja dzirdams pur pur pur gaisa filtra kastē tad viss skaidrs.
Kopumā kā jau rakstīju 17 gadus vecai mizai jāskatās faktiskais stāvoklis jo dzīvu atrast būs stipri sarežģīti, ieciklējoties uz konkrētu motoru tas paliek vēl sarežģītāk.
darklight rakstīja: Neņem ezi galvā, viņš ir debīls.
Izskatās, ka te nevienam nav bijušas nekādas problēmas ar Volvo dzinējiem, tāpēc nevienam nav īsti ko teikt.
Es ņemtu jaudīgāko, bet nu tie ir mani putni...
P.S. Ezis nav debīls vienmēr, bet brīvdienās noteikti, jo brīvdienās viņš ir pālī.
Varbūt es esmu pālī bet lūžņus nepērku,kaut gan kādam citam 2014.gads arī skaitās lūznis.
WALA rakstīja: Atkarīgs ko uzskata par problēmām, ir bijuši pie rokas tādi, ka panelī "kā jaungada eglīte", bet citādi ļoti OK braucams ...
Ja motors negrab un "nezvana", tad palielam var gadiem braukt un par visu "poh"
Zini,man pēc benzīnieka viņš vienmēr liekas skaļš,nevaru pierast pie dīzeļa.Toties degvielas ekonomija,tas ir pisec,viņam laikam garšo gaiss.Ziemā pa pilsētu vidējais patēriņš 4,6l.Autiņam bāka kaut kādi 47 litri,50 token nav.Vasarā ar bāku varu nobraukt 1200 km,ja es brauktu tikai pa šoseju tad visi 1400 km,ziema 1000 ar kapeikam,viena bāka mēnesim.Atradu infu par manu auto internetā,auto pašmasa bez vadītāja 1070 kg,laikam no folijas ražots.
Runājot par Jaungada eglīti,es tādu esmu redzējis Škoda Octavia 2008 gada,tāpēc nepiesieniet to citronam.
feciic rakstīja: Tiem gadiem ja nav jau mainīti tad būs rokeri jau beigti-diagnosticējas vienkārši-ja dzirdams pur pur pur gaisa filtra kastē tad viss skaidrs.
Kopumā kā jau rakstīju 17 gadus vecai mizai jāskatās faktiskais stāvoklis jo dzīvu atrast būs stipri sarežģīti, ieciklējoties uz konkrētu motoru tas paliek vēl sarežģītāk.
Tie ir vārsti, kas tais pur/pur.Vaig pacelt vārstu vāku- rokerus tad varēs vnk salasīt saujā un mierīgi braukt tāļāk.Attiecīgajam vārstam var iepsist pa galvu ar Āmuru, tad tas aizkrītīs ciet un pur/purs mitēsies.
Sveiki! Skatos uz V70 dīzeli ap 2008-10 gadu un esmu dzirdējis, ka dzinēji ar gaišajiem alumīnija krāsas dekoratīvajiem motora pārsegiem esot problemātiski un uz tiem labāk neskatīties. Labais variants esot ar melnajiem vākiem. Vai taisnība un kur kasjaks?
Un otrs jautājums - vai ir vērts ņemt automātu? Vai pie 300k noskrējiena nav liels risks uz kapitāliem remontiem?
Paldies!
Par otro: jā, risks ir. Man zināmam XC90 pie 250K kārba vispār tika mainīta. Bet, vai tas ir to vērts, to jālemj tev pašam.
Par 2,4 konkrēti no 15min
Kaut pastalās, bet latvietim vajag to nodzīto Volvo! Diemžēl labums būs jau nosmelts, tev paliks remonti un asaras
Nu jau divi gadi ar p3 08' 2.5t. Remonti bija tikai nomainot pakaļas nivomatus pret parastiem amjiem un atsperēm. Vairāk nekas. Ļoti labs auto.
feciic rakstīja: Draugam vecā vabole nu jau piecus gadus stāv garāžā, zini, vispār, nu tā ka vispār nekas nav bijis jāremontē.
Gan jau vabole nebrauc sotaku katru darbadienu...))
Vabole vispār nebrauc, vienkārši šie “braucu divus/trīs/desmit gadus” bez piesaistes faktiskajam nolietojumam-kilometriem ir pilnīgi neinformatīvs lielums. Es klasiski braucu 25-30k gadā, kāds cits saripina knapi 10 un stāsta cik labs auto kaut nobraukums atšķiras 3 reizes tā paša gada vai 6 reizes divu gadu periodā.
feciic rakstīja: Vabole vispār nebrauc, vienkārši šie “braucu divus/trīs/desmit gadus” bez piesaistes faktiskajam nolietojumam-kilometriem ir pilnīgi neinformatīvs lielums. Es klasiski braucu 25-30k gadā, kāds cits saripina knapi 10 un stāsta cik labs auto kaut nobraukums atšķiras 3 reizes tā paša gada vai 6 reizes divu gadu periodā.
Visas parastās mūsdienu kaites, kā elektrība rūsa un citi brīnumi nav piesaistīti nobraukumam
Lielākā daļa no auto detaļām tomēr ir pakļautas nolietojumam, kurš rodas tinot kilometrus. Vienāda vecuma auto rūsas daudzums būs vairāk atkarīgs no lietošanas apstākļiem un lietotāja rūpēm par auto bet 500k noskrējis auto garantēti prasīs vairāk uzmanības un līdekļus kā 100 vai 150k nobraucis.
Mūsdienās tā vairs ļoti bieži nav taisnība.
Mums darba BMW 218 Sports Tourer ar ~ 60Kkm nobraukumu, turbīnas vadības blīvējums (gumija) sagāja .irsā. un turbīnas vadības bloku piepūta pilnu ar motoreļļu. Tāpat mūsdienu stulbums ar eļļas dzēsēšanu kura realizēta motoram pieskrūvējamā siltummainī (nereti apvienots ar eļļas filtru), kurā pienāk dzeses šķidrums no radiatora:
Un tamlīdzīgu stulbu risinājumu ir kalniem, lai arī pēc definīcjas lielākā daļa jauno motoru būtu ilgspēlējoši, visas šitās plastikāta detaļas, 35'000 starpliku kas laika gaitā sacietē utml. padara visādas ar nobraukumu nesaistītas problēmas par praktiski galveno "sāpi" ...
Kāds ir braucis ar Volvo bifuel (CNG)? 2010-2014.g.
Lei bendžu un brauc tik
WALA rakstīja: Mūsdienās tā vairs ļoti bieži nav taisnība.
Mums darba BMW 218 Sports Tourer ar ~ 60Kkm nobraukumu, turbīnas vadības blīvējums (gumija) sagāja .irsā. un turbīnas vadības bloku piepūta pilnu ar motoreļļu. Tāpat mūsdienu stulbums ar eļļas dzēsēšanu kura realizēta motoram pieskrūvējamā siltummainī (nereti apvienots ar eļļas filtru), kurā pienāk dzeses šķidrums no radiatora:
Un tamlīdzīgu stulbu risinājumu ir kalniem, lai arī pēc definīcjas lielākā daļa jauno motoru būtu ilgspēlējoši, visas šitās plastikāta detaļas, 35'000 starpliku kas laika gaitā sacietē utml. padara visādas ar nobraukumu nesaistītas problēmas par praktiski galveno "sāpi" ...
Kas tieši nav taisnība? Ja pie 60k sadalās tad pie 300 būs jau trešo reizi jaunas blīves saliktas?
Ja pie 60K sadalās kaut vai tikai tās daļas ko aprakstīju, tad pie 300K jau būs jāliek 5. motors iekšā ( kas neizklausās reālistiski, jo 5. motora vērtība, un varbūt pat jau 3. , stipri pārspļaus auto vērtību). Eļļas dzeses siltummainis izraisa joku kad "eļļas paliek stipri par daudz un dzeses šķidruma par maz", un to motoru tikai ja ļoti paveicas nav jāmaina pēc tādas "izklaides". Tas pats ar ar to turbīnas blīvējumu, ja nebūtu iededzies "check engine" - kas tā varēja sagadīties, tad turbīna varēja aiziet pa pieskari, un atkarībā no tā kā "nobirst turbīna", motors ar var būt norakstāms ...
Tāpēc es saku, ka visādu vainu "progresīvs" pieaugums ir iespējams tikai labi saliktiem ilgspēlējošiem motoriem, bet mūsdienu plastmasas "pārcentības" laikā - dažādi blakus "nieki" kas nekorelē ar nobraukumu "ievieš korekcijas" ...
Jauna Dacia būs labāka, tas taisnība, bet latvietim neder jo kaimiņš smiesies
Kaimņš lai smejas, BET es vēl neesmu pamanījis Dacia izmērā ne mazāku par Subaru Outback un ar automātu un, protams, ar pilnpiedziņu. Paqlabojiet mani, ja neesmu pamanījis šo Dacia piedāvājumu. Tikmēr jākrāj vien nauda jaunam Outback.
Jauna Dacia sekond hendu sagaidīs vien tad, kad oplīzē to 5os gados nometīs iepriekšējais maksātājs un jaunam iešķiebs kāds placis. kaimiņi smiesies arī par padsmitgadīgu sekond hendu, jo jaunlatvietis taču visu tikai jaunu
ņem....
Jauns auto ir labs, bet tādēļ nevajag pirkt garantijas izstr
ādājumus. Tie Volvo motori abi ir labi un atšķirībā no man mīļā VAGa lielajiem dzinējiem, arī ērti apkalpojami.Arī korozijiztūrībā Volvo tie gadu modeļi pārspēj vismaz tos pašus iecienītos VAGus.
feciic rakstīja:
WALA rakstīja: Mūsdienās tā vairs ļoti bieži nav taisnība.
Mums darba BMW 218 Sports Tourer ar ~ 60Kkm nobraukumu, turbīnas vadības blīvējums (gumija) sagāja .irsā. un turbīnas vadības bloku piepūta pilnu ar motoreļļu. Tāpat mūsdienu stulbums ar eļļas dzēsēšanu kura realizēta motoram pieskrūvējamā siltummainī (nereti apvienots ar eļļas filtru), kurā pienāk dzeses šķidrums no radiatora:
Un tamlīdzīgu stulbu risinājumu ir kalniem, lai arī pēc definīcjas lielākā daļa jauno motoru būtu ilgspēlējoši, visas šitās plastikāta detaļas, 35'000 starpliku kas laika gaitā sacietē utml. padara visādas ar nobraukumu nesaistītas problēmas par praktiski galveno "sāpi" ...
Kas tieši nav taisnība? Ja pie 60k sadalās tad pie 300 būs jau trešo reizi jaunas blīves saliktas?
Jā. Jo laiks mūsdienu drapakus nesaudzē
Volvo V70 dzinēji
Labdien !
Kuru no dzinējiem labāk ieteiktu ņemt, 120kw vai 136kw, kādi plusi un mīnuso ?