Vizuāli glīts arī uz citu dārgāku konkurentu fona, salons salīdzinoši askētisks, bet joprojām funkcināls. Kracas kastes pārsegu tā arī neizdevās atvērt. Gan jau kaut ko darīju nepareizi vai neizdarīju līdz galam.
Dinamika pieņemama, bet trokšņi salonā ir jūtami lielāki, kā, piemēram, Toyota Hilux, nemaz nerunājot par VW Amarok.
Lai arī nebija tādas vajadzības, pamēģināju, kāda ir starpība, ja brauc ar 4x4. Un starpību jūt. Nejau braukšanas ziņā, bet skaļuma gan. Uzreiz jūtama pastiprināta gaudošana (kardāns?) un arī vibrācijas uz stūres. Varbūt 4x4 nav paredzēts, braucot ar lielāku ātrumu? To gan tā arī neuzzināju, jo i-netā meklēt nebija ne vēlmes ne laika.
Ja mērķauditorija ir zemnieki, tad es domāju, ka mērķis netiks sasniegts, jo zemnieki ir daudz turīgāki kā mums mēdz likties un zemnieks nekad nepirks auto, ar kuru ir problēmas.
Ir lielas izredzes uzvarēt uzņmēmumu iepirkumos, ja izvēli nosaka cena. Citādi, nu nez, nez...
Lai SsangYong izdodas atrast Latvijā savu tirgus nišu!
SsangYong Musso auto tests, atsauksmes 2023 / 2024
Jaunais SsangYong Musso tests no 2023 gada, kāda pieredze?