Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Renault Espace 2024 / 2025 auto tests - atsauksmes

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais Renault Espace tests no 2024 gada, kāda pieredze?

Kādi auto plusi un mīnusi?

 
Petka Reģ.: 09.09.2001
0 0 Atbildēt

Kur prāts taisīt īsāku par iepriekšējo modeli.

3. rindā vispār vietas nav. Gluži kā Grand Scenic.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Pēdējās paaudzes Grand Scenic 3.rinda kā papildus vietas bija pilnīgi pietiekamas.

Petka Reģ.: 09.09.2001
1 0 Atbildēt

Kam? Rūķiem?

Man arī ir 4. Grand Scenic un gaidīju jauno Espace, lai upgreidotos, bet nu ar katru modeli tikai regress.

OK, baigi jau nevajag ikdienā to 3. rindu, bet nu vienreiz gadā noder.

Iepr. Espace bija 3 atsevišķi bīdāmi krēsli 2. rindā. Jaunajam atkal uztaisīts pa lēto - 1 + 2.

Vispār Eiropai neviens netaisa kā priekš USA.

2 + 2 + 3 vai 2 + 2 + 2. 

Labi, X7 vai GLS var tādu pasūtīt. Un Sorento arī.

Arī jaunais Chrysler Pacifica pie dīlera 86 000 EUR.

Par budžeta klases auto 😂

Ja kāds audiomāns ir jaunajā Espace klausījies audiosistēmu, tad varētu te pakomentēt atšķirību starp oriģinālo un Harman/Kardon.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Braucu Renault ESPACE E-TECH FULL HYBRID 1.2L un 200 Zs

Cenu lapā 45 790 eur

Paātrinājums 0–100 km/h (s) 8,8

Degvielas patēriņš pēc WLTP kombinētais cikls (l/100 km) 4,8-4,9 l, man starp 5 un 7 l

CO2 emisijas pēc WLTP kombinētais cikls (g/km) 104-109

Pārsteidza, ka klīrenss ir (mm) 180, skaitās kā pilsētas apvidus auto.

Plusi - braukšana, salona apdare, multimediju sistēma. Neatceros, ka kādam premium auto arī blakussēdēt

Petka Reģ.: 09.09.2001
0 0 Atbildēt
topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Tāpat kā ar volksvāgena buzz pseidobusu. Lielizmēra transports ģimenēm nu jau gandrīz tikai tas, kas uz kravas busiņu bāzes. Eiropas ražotāji teju visu sākuši skrūvēt uz savām mazajām platformām, lai samazinātu izmaksas. Bet samazinātās izmaksas vienalga gala pircējam ir gana daŗgas.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti