Kur prāts taisīt īsāku par iepriekšējo modeli.
3. rindā vispār vietas nav. Gluži kā Grand Scenic.
Kur prāts taisīt īsāku par iepriekšējo modeli.
3. rindā vispār vietas nav. Gluži kā Grand Scenic.
Pēdējās paaudzes Grand Scenic 3.rinda kā papildus vietas bija pilnīgi pietiekamas.
Kam? Rūķiem?
Man arī ir 4. Grand Scenic un gaidīju jauno Espace, lai upgreidotos, bet nu ar katru modeli tikai regress.
OK, baigi jau nevajag ikdienā to 3. rindu, bet nu vienreiz gadā noder.
Iepr. Espace bija 3 atsevišķi bīdāmi krēsli 2. rindā. Jaunajam atkal uztaisīts pa lēto - 1 + 2.
Vispār Eiropai neviens netaisa kā priekš USA.
2 + 2 + 3 vai 2 + 2 + 2.
Labi, X7 vai GLS var tādu pasūtīt. Un Sorento arī.
Arī jaunais Chrysler Pacifica pie dīlera 86 000 EUR.
Par budžeta klases auto 😂
Ja kāds audiomāns ir jaunajā Espace klausījies audiosistēmu, tad varētu te pakomentēt atšķirību starp oriģinālo un Harman/Kardon.
Braucu Renault ESPACE E-TECH FULL HYBRID 1.2L un 200 Zs
Cenu lapā 45 790 eur
Paātrinājums 0–100 km/h (s) 8,8
Degvielas patēriņš pēc WLTP kombinētais cikls (l/100 km) 4,8-4,9 l, man starp 5 un 7 l
CO2 emisijas pēc WLTP kombinētais cikls (g/km) 104-109
Pārsteidza, ka klīrenss ir (mm) 180, skaitās kā pilsētas apvidus auto.
Plusi - braukšana, salona apdare, multimediju sistēma. Neatceros, ka kādam premium auto arī blakussēdēt
Tāpat kā ar volksvāgena buzz pseidobusu. Lielizmēra transports ģimenēm nu jau gandrīz tikai tas, kas uz kravas busiņu bāzes. Eiropas ražotāji teju visu sākuši skrūvēt uz savām mazajām platformām, lai samazinātu izmaksas. Bet samazinātās izmaksas vienalga gala pircējam ir gana daŗgas.
Garākais auto tests šogad sanāca ar Renault Espace 1.2L hibrīds ar 200 Zs, cena makss komplektācijā 45 790+ eur, bet no 40 000 eur. Tā man gāja
iAuto testā Renault Espace un atzīst to par vienu no šī gada labākajiem jaunumiem (+ VIDEO) iauto.lv/zinas/testi/48800-iauto-test-renault-espace-un-atzst-to-par-vienu-no--gada-labkajiem-jaunumiem-video
Vasarā bija iespēja ar Espace paceļot pa Eiropu, kopumā sakrājot vairākus tūkstošus kilometru, tāpēc iespaidi uzkrāti ļoti bagātīgi.
Pēc WLTP datiem Espace patērē vien 4,6 – 4,8 l/100km, kas ir divlitru dīzeļa cienīgs rādītājs.
Lielākais pārsteigums ir tas, ka tik lielu automobili uz priekšu dzen 1,2 litru trīscilindru hibrīda motors. Tam izteikti nav jūtama mazlitrāžas dzinējiem raksturīgā vibrācija un trīcēšana, turklāt 100 km/h tas spēj sasniegt 8,8 sekundēs, kas ikdienišķam un lielam ģimenes automobilim ir pietiekams rādītājs.
Kā tik lielam auto pietiek ar 1,2 litru dzinēju? Atbilde – hibrīda tehnoloģija. Tam ir šķietami niecīga 2 kWh litija jonu baterija, taču tā ļauj ik pa brīdim braukt pilnībā elektriskajā režīmā. Nav svarīgi, vai braucat ar 30 km/h pilsētā vai ar 130 km/h uz šosejas. Teorētiski Espace pilsētvidē var braukt pat 80% no distances, izmantojot tikai elektrību. Realitātē mums izdevās pusi no brauciena aizvadīt, nepatērējot degvielu. Uz šosejas ar elektrību varēs nobraukt katru trešo kilometru.
Nepilnu 5000 km ceļojumu noslēdzām ar 6,3 l/100 km patēriņu (ieskaitot pilnībā neekonomisku pedal-to-metal skriešanu pa bāņiem).
Pilnpiedziņas vietā ir 4Control četru riteņu stūrēšanas sistēma - 10,4 metru apgriešanās aplis ir līdzīgs neliela pilsētas auto sniegumam.
Bagāžas ietilpība sasniedz pat 1777 l. Ar to gan vajadzētu būt gana pat tiem, kuri no Polijas atpakaļceļā ved veļas pulvera un kafijas kalnus.
Espace vairs nav minivens, taču tas joprojām ir ļoti praktisks automobilis. Septiņu braucēju sastāvā ceļojumiem labāk būs piemērots busiņš, taču jaunais Espace demonstrē lielisku sniegumu, ja plānojat braukt 2–5 cilvēku kompānijā. Efektīvs hibrīda dzinējs, noderīga 4Control sistēma, pievilcīgs salons, neuzkrītoša un moderna āriene, komfortabla gaita un inteliģenta multimediju sistēma. Lai veiksmīgāk konkurētu ar vāciešiem un korejiešiem, cena gan varēja būt zemāka, turklāt dzinēju versiju trūkums var kļūt par ierobežojošu faktoru.
Braukt ar "Espace" ir patīkami, jo komforta te ir pietiekami, bet sēdekļi ērti. Auto ir izcili stabils, jo pagriezienos lieti noder "4Control" visu četru riteņu stūrēšanas sistēma - iespēja mazliet pagriezt arī aizmugurējos riteņus paaugstina manevrētspēju un samazina apgriešanās rādiusu, kas šādu izmēru mašīnai ir būtiski. Pilnpiedziņas šim auto gan nav, taču tas arī nepretendē uz apvidus auto nišu.
Jaudas "Espace" ir pietiekama, vienīgais mazliet kaitinošais sīkums ir tas, ka, iespiežot gāzes pedāli grīdā, mašīna uz sekundes daļu it kā aizdomājas - pag, kādā robā tagad jāliek? Bet pēc šāda pārdomu mirkļa ieliek vajadzīgajā ātrumā - un seko straujš rāviens uz priekšu!
Kaut gan iepriekšējo paaudžu "Espace" fani jau ir paspējuši pašķendēties par to, ka viņiem atņemts lielisks minivens, situācija nav tik traka - galu galā, vietā mēs esam saņēmuši lielu, ērtu un ietilpīgu SUV. Vai tas ir piemērots ģimenei? Protams, jo atbilst visiem ģimenes auto kritērijiem, ieskaitot septiņas sēdvietas, kas ir būtiskas daudzbērnu ģimenēm. Jautājums tikai par cenu, jo "Espace" cenas svārstās no 39 000 līdz 45 000 eiro, atkarībā no aprīkojuma. Nav maz, taču, no otras puses, tādu izmēru auto lētāku alternatīvu tirgū būs pagrūti atrast.
Renault Espace 2024 / 2025 auto tests - atsauksmes
Jaunais Renault Espace tests no 2024 gada, kāda pieredze?
Kādi auto plusi un mīnusi?