feciic rakstīja: Kapēc lai viņa sūdīgi stūrētos, straujos pagriezienos, jo sevišķi uz atpakaļ dabūn riepas drusku vairāk ierīt vai uz mīkstāka seguma rises sataisīt stumdoties.
Par pašām asīm-kautkā novērojies ka prasti tie ir treileri/piekabes kam platforma pāri riteņiem, attiecīgi var lielākus agregātus uzkraut.
Nu tieši tāpēc, ka jāpieliek lielāks spēks, lai to piekabi sagrieztu. Tāpat kā smagais ar divām asīm aizmugurē stūrējas sūdīgāk par tādu kam tikai viena, un smiltīs vai dubļos vispār nestūrējas, jo aizmugure stumj priekšu taisni ar sagrieztiem riteņiem.
Auto piekabes izvēle
Sveiki. Varbūt kāds var padalīties ar pieredzi/ieteikumu. Vajadzīga auto piekabe, šad un tad kaut kas jāved, arī 3m garumā.
Skatos uz vienasu 3 x 1.50m vai 3.25 x 1.50m piekabēm, vai ir vērts piemaksāt 125eiro 25cm dēļ? Itkā piekabei noņemas gan priekšējais, gan aizmugurējais borts.
Paldies.