Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volkswagen ID.7 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Volkswagen ID.7 auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
Jord1ans Reģ.: 10.05.2024
1 4 Atbildēt

Iespaids labs, cena liela. Ir ok! Spidometrs mazs, bet tā jau gaumes lieta.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

kā pēdējo notestēju VW I.D. 7. tā arī ir -VW Passat elektriskā versija būtībā, tas nozīmē, visi izmēri, gabarīti līdzīgi, salons tikpat plašs un praktisks, kā jau VW, viss līdzīgs, ar niansēm, jo tomēr elektroauto, tāpat kā Škodai Kodiakam, līdzīgi ekrāni, gan aiz stūres, gan vidū uz priekšējā paneļa. sajūtas tās pašas, sēdies un brauc! braucot tāda solīda, smagnēja sajūta, nu, protams, tas ir elektroauto, kuram apakšējā daļā ir salīdzinoši smagi akumulatori, bet tas ir visiem elektroauto, vienam vairāk, citam mazāk, it kā auto ir ar kaut ko smagu "piekrāmēts". Gaitas īpašības ļoti labas, paātrinājums ļoti labs, tāpat kā citiem elektroauto šajā testā. hm, jā, daudz paātrinājumu "aprij" daudz kilovatus, drīz vien būs jāmeklē uzlādes vieta, bet eko režīmā, mierīgi braucot, var aizbraukt un atgriezties atpakaļ, tikai jāizplāno ceļa garums un uzlādes vietas.

ViestursLeitholds Reģ.: 12.11.2024
0 0 Atbildēt

ID.7 idejiski ir Arteon modeļa turpinājums, tomēr ID.7 un Passat atšķirības ir ievērojamākas, kā tas bija iepriekš ar Arteon. ID.7 ir ražotāja pirmais speciāli būvētais elektriskais ne-apvidus auto, Tas veidots uz MEB jeb elektroauto paredzētās platformas un pieejams liftbeka un universāļa virsbūves versijās. Ja salīdzinām ID.7 un Passat universāļus, tad ID.7 pēc izmēriem ir lielāks: +4.4 cm garumā, +13.4 cm riteņu bāzei. Tiesa, šos ieguvumus vairāk jutīs otrās rindas pasažieri, īpaši kāju zonā. Bagāžas telpas izmērā gan uzvar Passat. Dažos avotos ID.7 tiek pieskaitīts vidējai jeb D klasei, citos jau E jeb lielajai klasei. Taču gaitas ziņā ID.7 rada asociācijas jau ar lielās klases automobiļiem - tas brauc nosvērti, klusi un komfortabli. Tai pat laikā tam ir pietiekoši daudz jaudas un precīzas stūres reakcijas, lai pārliecinoši veiktu arī straujākus manevrus. 

Dizains kā ārienē tā arī iekšpusē veidots minimālistiskā manierē. Salonā izmantotie apdares materiāli un montāžas kvalitāte šķiet augstvērtīgāka par Passat. Mērinstrumentu panelis aiz stūres ir kļuvis par mazu 'šaujamlūciņu', kurā apkopota nepieciešamākā informācija. Pārējo funkciju vadību nodrošina 38 cm skārienekrāns, kas gan nav tas ērtākais risinājums, taču aktuālās informācijas sistēmas saskarne neradīja lielus sarežģījumus un grūtības tajā orientēties.

ViestursLeitholds Reģ.: 12.11.2024
0 1 Atbildēt

Dzinēju klāstā ir divas dzinēju versijas un divu veidu akumulatori. Versija ar vienu elektromotoru uz aizmugurējās ass ar 286 Zs jaudu pieejama ar 77 vai 86 kWh(neto) ietilpību. Pēc ražotāja informācijas ar vienu uzlādi iespējams nobraukt 618 vai 709 km. Savukārt jaudīgā 340 Zs versija ar diviem elektromotoriem un pilnpiedziņu pieejama tikai ar lielāko akumulatoru, kas ar vienu uzlādi piedāvā 595 km nobraukumu. Protams, regulāri braucot dinamiski, nobraucamais attālums ātri vien saruks, taču arī 16-17 kWh/100 km patēriņš ir iespējams.  

Manuprāt ID.7 ir viens no patīkamākajiem šī brīža Volkswagen modeļiem, taču visai augstā sākuma cena ID.7 jau noliek konkurencē ar premium zīmoliem, turklāt daudzas papildaprīkojuma pozīcijas to padara vēl dārgāku. Ja nu vienīgi to atsver akcijas piedāvājumi un ieguvumi no valsts atbalsta.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

VW jau pats ir atzinis, ka viņu elektroauto platforma ir neizdevies pasākums, un steidz taisīt jaunu.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Vienīgais ar ko palika atmiņā drausmīgas logu tīrītāju slotiņas, kkas briesmīgs! Pats auto - nepatika, citi elektroauto atstāja stipri labāku iespaidu, kaut vai KIA.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Braukšana patīkama, arī ar vienu uzlādi veicamā distance tīri tā neko - ārā bija ap nulli, bet reāli nobraucamais attālums ap 450 km. Tātad siltā laikā varētu būt pat 500 "ar astīti". Protams, tādu gabarītu elektroauto ir pasmags, toties daudz vietas gan priekšā, gan aizmugurējos sēdekļos, arī bagāžnieks negaidīti ietilpīgs.Interesanta padarīšana ir iespēja regulēt piekares stingrības pakāpi pēc saviem ieskatiem. Kaitina gan tas, ka visi iestatījumi tikai caur lielo displeju, izņemot vien salona temperatūru un audiosistēmas skaļumu. Pat klimatkontroles regulēšana izvēršanas par diezgan ķēpīgu padarīšanu. Un vēl viena īpatnība, ar kādu citos elektroauto nebija nācies saskarties - lai cik līgani centos braukt, divi no četriem pasažieriem sūdzējās par auto pārāk saraustīto gaitu, īpaši jau pilsētā. Proti, ļoti strauji reaģē pat uz vieglu pieskārienu gāzes pedālim vai tā atlaišanu. Līdz pat tam, ka "klausies, es laikam kāpšu laukā, man ir nelabi..."

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti