Kia

Kia EV9 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Kia EV9 elektroauto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
Jord1ans Reģ.: 10.05.2024
0 2 Atbildēt

Nu nezinu, šis nu gan bija kuģis! Liels, milzīgs auto, pilsētai nederēs.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 0 Atbildēt

pats lielākais auto iAuto pavasara testā, pavisam liels, šeit vietas pietiek visam un visiem, pateicoties gandrīz vai kastveidīgajam dizainam, vietas ir maksimāli daudz, sēžu un braucu! pirmais, ko pamanu, ja griež stūri pa labi vai pa kreisi, aizstūres ekrānā parādās atiiecīgi labā vai kreisā pusē apaļš lodziņš ar aklās zonas attēlu, papildus drošībai, kad pirms pagrieziena skatās sānu spogulī, interesanti! mazāk pieredzējušiem braucējiem, un iesācējiem it īpaši, tas varētu ļoti palīdzēt izvairīties no avārijas situācijām braucot pagriezienos vai mainot joslas, jo reāli pie stūres drīz vien jūties kā liela šosejas tankkuģa vai konteinerkuģa stūrmanis, un drīz vien var likties, ka citus mazāku izmēru  auto vienkārši pastumsi malā, ja vajadzēs mainīt trajektoriju izmēri un gabarīti ir lieli, visi tevi redz, jo nevar kaut ko tādu tik lielu un būdīgu nepamanīt ir jau protams arī vēl lielāki auto - kingi, kā, piemēram Ford F-150. ikdienā vienam pašam ar tādu KIA EV9 braukāt, šķiet, nav  tā labākā doma, bet, ja ir kupla ģimene un daudz darīšanu un kravu, mantu vešanu maršrutos pilsētas dzīvoklis - lauku māja, vasarnīca - veikali utml. tad īstā izvēle!

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Iespaidīgie izmēri un izteikti stūrainās un robustās formas jau pa gabalu ļauj šo mašīnu atšķirt no citām. Tā vien liekas, ka EV9 dizaineri ir iedvesmojušies no "Chevrolet Suburban" vai tamlīdzīgiem milzu apvidus automobļiem, ar kādiem filmās parasti brauc amerikāņu FIB un Slepenā dienesta aģenti. Neraugoties uz izmēriem un teju vai nulles aerodinamiku, auto tomēr ir negaidīti dinamisks, turklāt ātrumu praktiski nejūt. Pārsteidzošākais ir tas, ka vienlaikus mašīna ir arī ļoti viegli vadāma un stabila.

Mašīnas gaita ir pietiekami mīksta, arī uz zemes ceļa auto jūtas ērti. Mežā pēc sēnēm ar to var droši braukt, kārtīgā bezceļā gan personīgi man būtu bail to dzīt, jo ej nu pēc tam dabū laukā tādu gabarītu vāģi no smiltīm vai dubļiem - galu galā, sver tas virs divarpus tonnām. Šajā ziņā taisnība tiem, kuri saka, ka EV9 drīzāk ir minivens, nevis draņķīgiem ceļiem domāts krosovers.

Uzslava par vadības sistēmām, jo te viss ir vienkārši un saprotami, turklāt klimatkontrolei saglabātas fiziskās pogas. Viss nostrādāts ļoti gaumīgi, apdares materiāli ir visnotaļ kvalitatīvi. Vienīgais, par ko varētu piesieties, ir atslēgas pults - tā ir liela, izteikti plastmasīga un viegla; tik pamatīgam automobilim prasītos kaut kas solīdāks. Pats galvenais klupšanas akmens gan te ir cena - nezinu, cik būs to elektrauto entuziastu, kas par EV9 būs gatavi samaksāt 90 000...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti