Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volkswagen Tiguan 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Volkswagen Tiguan auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
Jord1ans Reģ.: 10.05.2024
0 3 Atbildēt

Ne ar ko nepārsteidza. Iepriekšējā paaudze, tad patīk labāk. Bija kļūdas panelī.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 0 Atbildēt

Tiguan -bija, ir un paliek viens no Volkswagen modeļiem, iekāpjot, uzreiz var pazīt VW nedaudz augstāks par Golf, iekšējos izmēros viss ir ērti un pārskatāmi, sēdies un brauc!

vadāmība un sajūtas, kā pie tautas auto stūres ārējais un iekšējais dizains ir krietni uzlabots, salīdzinot kaut vai ar pašu pirmo Tiguan paaudzi, liels solis uz priekšu, teikšu, man pirmā Tiguan paaudze pēc ārējā un iekšējā dizaina, - kā lai to saka - "neuzrunāja", bet šis, pēdējais modelis vai feislifts, patiešām ir uzlabots un pirmie iespaidi - labs braucamais!

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Skatoties no sāniem, jaunais "Tiguan" liekas tāds kā "pufīgāks" par priekšteci, mainījusies arī radiatora reste un priekšpuses apdare. Savu lomu te spēlē arī lielie un tumšie riteņu diski. Arī aizmugure tagad ir stilīgāka, pateicoties sarkano diožu virknei pāri visam bagāžniekam. 

Simpātisks liekas "Volkswagen" jaunajos modeļos izmantotais dizaina risinājums ar izgaismotajiem paneļiem durvīs un priekšējā panelī pasažiera pusē - tas tumsā rada intīmu un mājīgu noskaņu, kas turklāt ilgākā laika posmā nesāk krist uz nerviem. Tas ir būtiski, jo reizēm auto ražotāji ar šīm gaismas spēlēm mēdz pārlieku aizrauties, radot pretēju efektu - tās pēc kāda laika gribas vienkārši izslēgt. Te šāda vēlme nerodas. Bez liekiem pārspīlējumiem  ir arī instrumentu panelis - viss vienkārši, pārskatāmi un saprotami. 

"Volkswagen" ļaudis ir  padomājuši par vairākām sīkām, taču parktiskām lietām. Piemēram, pie griestiem ir nodalījums saulesbrilēm, bet priekšā zem viduskonsoles atsevišķs un ērts nodalījums telefonu uzlādei: ieliec telefonu tam paredzētajā ligzdiņā un aizver vāciņu, kas vienlaikus ir augšējā nodalījuma pamats. Telefons stabili tiek nofiksēts, nekratās un neslidinās.

Ja par braukšanu, tad šis nav tas auto, pie kura stūres izdosies izbaudīt vētrainas emocijas. Te nebūs satriecoša paātrinājuma vai nervus kutinošas motora rēkoņa. "Tiguan" ir automobilis, kas domāts vienkāršai un drošai braukšanai no viena punkta uz otru. Taču par gaudenu to noteikti nevar saukt, jo 1,5 litru benzīna motors komplektā ar "mild hybrid" elektromotoru vajadzības gadījumā noorganizē diezgan pieklājīgu paātrinājumu.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti