Volvo EX30 elektroauto 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Volvo EX30 auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 0 Atbildēt

testu dienā šis bija pirmais auto pēc kārtas, ar ko braucu, tā ka salīdzināt nebija ar ko

pirmais iespaids - interjers un eksterjers ieturēts ziemeļnieciskā stilā, kā jau Volvo, atturīgi solīdi, bez pārspīlējumiem, viss savās vietās, labi pārredzami ekrāni un pogas, vadība, kā jau elektro auto, klusi slīd uz priekšu kā skandināvu jahta, vai drīzāk vikingu laiva

šis ir drīzāk mazu izmēru nekā vidēja izmēra auto, bet ikdienas vajadzībām pilnīgi pietiek, bagāžnieks arī pietiekami ietilpīgs

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
0 0 Atbildēt

Volvo elektroauto EX30 šajā testā bija piedāvāts visjaudīgākajā visu riteņu piedziņas versijā. Pateicoties kompaktajiem izmēriem tam nav jūtams elektromobiļiem raksturīgais smagnējums, toties gaita ir gana komfortabla un stabila. Dinamika ir ļoti iespaidīga un pat sporta auto cienīga. Jāpiebilst, ka šis ir mazākais Volvo modelis, turklāt šis kompaktais krosovers ar sākuma cenu 38 850 eiro ir arī pieejamākais zviedru ražotāja modelis.

Volvo EX30 tiek piedāvāts trīs elektromotora un akumulatora versijās. Single Motor komplektācijai ir aizmugures riteņu piedziņa, 200 kW elektromotors un 51 kWh akumulators, Extended Range versijai ir 69 kWh akumulators, bet Twin Motor Performance versijai ir visu riteņu piedziņa, 315 kW jauda un 69 kWh akumulators.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
1 0 Atbildēt

Iespaidīga dinamika un negaidīti laba stabilitāte - tās ir divas lietas, ko uzreiz pamani. Man bija iespēja EX30 izmēģināt ledus trasē Zviedrijā, un biju pārsteigts, cik viegli vadāms ir šis auto. Ārējais dizains ļoti simpātisks, taču, apsēžoties pie stūres, ir daži pārsteigumi. Ierastā instrumentu paneļa te nav, visa informācija un vadība pārcelta uz lielu centrālo displeju. Fizisku pogu vispār nav. Tik totālu izslavētā skandināvu minimālisma triumfu ieraugot, skaudībā apraudātos pat "Tesla" galvenais dizaineris. Nav pat "Start" pogas, jo, lai sāktu braukt, pietiek pie stūres izvietoto ātruma pārslēgu pārbīdīt pozīcijā "Drive". Vismaz klimatkontroli un audiosistēmas skaļuma regulēšanu dizaneri jau nu varēja atstāt ar parastām pogām. 

 Sākumā man likās, ka spidometrs centrālajā displejā ir muļķīga doma, jo no šofera vietas visu laiku nāksies iz to šķielēt, taču patiesībā nav tik traki, jo ar perifēro redzi to itin labi var saskatīt. Bet tik un tā projekcijas displejs, kas spidometra rādījumus un navigācijas instrukcijas atainotu uz priekšējā stikla, būtu ļoti noderīgs risinājums.Toties veiksmīgs risinājums ir viena gara "soundbar" tipa "Harman/Kardon" skaļruņa novietošana joslā pie vējstikla - skaņa ir tiešām izcila.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti