Renault 5 2025 / 2026 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Renault 5 2025 / 2026 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Renault 5 auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2025 / 2026

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

iAuto tests: Ar jauno “Renault 5” no Polijas dienvidiem līdz Rīgai (+FOTO) iauto.lv/tehnologijas/testi/50249-iauto-tests-ar-jauno-renault-5-no-polijas-dienvidiem-ldz-rgai-foto via @iAutolv 

 

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

"Renault 5" ir no tām automašīnām, uz kuru cilvēki ielās atskatās. Bez stilīgā dizaina liels nopelns ir arī krāsai, jo nemaz jau tik daudz spilgti dzeltenu mašīnu apkārt nebraukā. Tā gan nav vienīgā pieejamā krāsa, jo vēl ir arī zaļš, melns, zils un balts krāsojums ar vairākām variācijām, tomēr dzeltenais  ir visstilīgākais. 

Arī iekšpuse ir izdevusies stilīga. It kā jau nekā īpaša te nav: ierastā "Renault" stūre ar ļoti ērto audiosistēmas vadības pulti zem tās, displejs vadītāja acu priekšā un otrs neliels ekrāns pa vidu priekšējam panelim. Paldies par to, ka viduskonsolē atstātas fiziskas klimatkontroles pogas, bet zemāk ir telefona lādētāji un nodalījumi dažādiem sīkumiem. Sākumā  nopriecājos, ka starp priekšējiem sēdekļiem ir tāda kā  izņemama vācelīte, ko var izmantot, piemēram, konfekšu papīriņu izmešanai, taču saskumu brīdī, kad sapratu - ja gribu kaut kur nolikt dzēriena pudeli, tad vācelīti nāksies izņemt. Apdarē izmantota plastmasa un audums, taču nerodas lētuma iespaids. Īpaši jau dārgākajās komplektācijās, kur parādās arī mākslīgas ādas ielaidumi un dzelteni akcenti. 

Nosacīts trūkums ir tas, ka šī maza automašīna un tas nozīmē, ka otrajā sēdekļu rindā vietas ir maz. Pieaugušiem cilvēkiem te nav ko darīt. Būtībā šis ir auto diviem. Arī bagāžnieks maziņš. Toties viegli parkoties! 

Pieejamas versijas ar 120 un 150 zirgspēku jaudu, kas tik kompaktai mašīnai ir pilnīgi pietiekami. Nebūs raķete, taču kaunā nekritīs ne pilsētā posmā no luksofora līdz luksoforam, ne arī uz šosejas. Arī akumulatori ir divu veidu: 40 kWh un 52 kWh. Testa mašīnai bija lielākais, kas, uzsākot braukšanu, solīja mazliet virs 400 kilometriem. Uz šosejas, kur atļautais braukšanas ātrums ir 110 km/h, gan nobraucamais attālums ruka straujāk, toties režīmā līdz 90 km/h patēriņš ir ļoti taupīgs.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
0 0 Atbildēt

Ar šo auto bija izdevība vairākas stundas pariņķot pa Paņevežu autodroma trasi 24 stundu elektroauto sacensību ietvaros un varu teikt tikai to labāko - ērta vadītāja vieta, laba pārskatāmība, gana sportiska vadāmība. Turklāt arī visas elektriskās komponentes bija labā līmenī pat salīdzinot ar krietni augstākas klases elektroauto.

ViestursLeitholds Reģ.: 12.11.2024
0 0 Atbildēt

Ar "Renault 5" nu jau esmu braucis diezgan daudz un dažādos apstākļos: Pilsētvidē auto jūtas kā zivs ūdeni - veikli manevrē un viegli atrast, kur to noparkot. Rallija sacīkstēs iespaidīgas jaudas trūkumu tas kompensēja ar elektriskā dzinēja tūlītējo griezes momentu un precīzu vadāmību, savukārt elektrisko auto izturības sacensībās ar to spējām cīnīties kopvērtējuma galvgalī. Starp citu, ar 0% atlikušo bateriju "Renault 5" brauca vēl vismaz 30 minūtes, nesamazinot auto veiktspēju. Veicu arī tālus braucienus pa autobāņiem. Tā gan nav šī auto stihija, jo gara auguma cilvēkiem sēdēšana nebūs tik ērta un arī auto tērēs pa kārtu vairāk enerģijas, taču ar 20-30 minūšu uzlādes pauzēm ik pēc 300-350 kilometriem arī tāls ceļš ir paveicams.

"Renault" ir izdevies radīt pievilcīgu modeli, kas varētu aizsākt tendenci cilvēkiem izvēlēties ar vien mazākus auto (pretēji pēdējā divdesmitgadē valdošajai krosoverizācijai). Tas lieliski izskatās, aizraujoši brauc un tajā pašā laikā ir komfortabls, piedāvā sakarīgu nobraukumu un nemaksā pārāk daudz. Turklāt to ir viegli un saprotami lietot. 

ViestursLeitholds Reģ.: 12.11.2024
0 0 Atbildēt

Nedaudz par trūkumiem. 

Jārēķinās, ka tajā nebūs daudz vietas - aizmugurējā sēdekļu rinda ir stipri simboliska, lai tur ērti justos pieaugušais. 

Lai arī auto bateriju esot iespējams lādēt ar 100 kW maksimālo jaudu, uzlādes līkne (un arī pieredze) rāda to, ka pie apmēram 25% uzlādēta akumulatora lādēšanas jauda sāk krist un pēdējo ceturtdaļu baterija barosies ar jaudu zem 50 kW. Bet tik un tā "Renault 5" 52 kWh bateriju no 10 līdz 80% ir iespējams uzlādēt aptuveni 20-30 minūšu laikā.

Automobiļa azartiskajam garam prasītos drusciņ jaudīgāks dzinējs, lai būtu pavisam priecīga braukšana. Tāds ir pieejams - "Alpine A290" veidolā ar 177 un 218 zirgspēkiem, taču ne Latvijā. Un, ja pat tādu atvedīsiet, apkopes "Renault" centrā nevarēsiet veikt. Būs jādodas uz tuvāko "Alpine" dīlercentru Stokholmā, Malmē vai Varšavā.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti