Lynk & Co 01 2025 / 2026 auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Lynk & Co 01 2025 / 2026 auto tests, atsauksmes un iespaidi

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Lynk & Co 01 auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2025 / 2026

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

pirmie iespaidi - ja salīdzina ar citiem līdzīgiem auto, nav lielu būtisku atšķirību, stūrējas labi, atsaucīgs paātrinoties un bremzējas labi, priekšējais panelis ar ekrāniem, pārskatāmi, protams, nedaudz atšķirīga grafika, ar savu stilu, kopējais iespaids par salonu, protams, tas katram ir jāvērtē individuāli, vai patīk vai nepatīk, man personīgi, nekāda vaina, maniem izmēriem auto ir nedaudz par ciešu, šis ir īsāka auguma cilvēkiem vairāk piemērots auto, aizmugurē var iesēsties aiz sevis, bagāžnieks pietiekami ietilpīgs. Ārējais izskats, ar savu stilu, tas katram pašam jāskatās, patīk vai nepatīk, kopējais iespaids, šis tas atšķirīgs un daudz kas līdzīgs, salīdzinot ar citu marku auto, tests veikts saulainā laikā, nav vērtējums, kā būtu braukt tumsā, kā auto apgaismo ceļu naktī utt.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Prātā nāk teiciens, ka ”lielais brālis tevi vēro" un tas ir pamatoti - tieši aiz stūres atrodas acs, kas vadītāju vēro nepārtraukti, pat vēl vairāk kā KIA EV3. Atliek paņem tālruni rokā, uzreiz brīdinājums. Iedomājos, kas šis būtu labs auto jaunietim, kas nesen sācis savu autovadītāja karjeru un vecākiem ir mierīgs prāts, ka jaunietis netrakos uz ceļa. Par katru darbību, kas samazina uzmanību no ceļa, saņem brīdinājumu. Labi, ka tie nesummējas, kādā brīdī atslēdzot iespēju braukt. 

Kopumā jāsaka, ka jārēķinās, ka arvien vairāk tirgū parādīsies Ķīnā ražotie auto un var jau būt, ka tas nemaz nav slikti. Kvalitatīva salona apdare, bagātīgs aprīkojums, vidū izvietotajā milzīgajā planšetē plaša funkcionalitāte, ērti krēsli. Viss, kas nepieciešams labam un mierīgam braucienam. Ļoti laba atpakaļskata kamera, kā arī iepriekš nepieredzēta funkcija - ieslēdzot pagrieziena rādītāju, ekrānā parādās projicēts attēls ar skatu no augšas, kas var būt ļoti noderīgi šaurā vietā, lai neuzbrauktu uz apmales, piemēram. Vai arī tumšajā diennakts laikā. 

Pamanīju arī, ka spidometra rādījums precīzi sakrīt ar waze norādīto ātrumu, kas nozīmē, ka faktiski nav kalibrēšanas kļūdas. Tā kā šis ir plug-in hibrīds, tad ir pieejams arī EKKI atbalsts šāda auto iegādei, līdz ar to iegādes cena kļūst par diezgan pievilcīgu (bez atlaides cena ir 40 660 EUR, šobrīd gan ir atlaide un cena attiecīgi 36 460 EUR). Tātad par +/- 30000 EUR var iegūt lielisku auto - tumšo zirdziņu. Kāpēc tumšais zirdziņš? - jo šis LV un arī Eiropā ir salīdzinoši nezināms ražotājs, nav pieredzes ar ilgstošu lietošanu, kvalitāti pēc 5 gadiem, tālākpārdošanas vērtību. Bet, kas neriskē, tas nebrauc ar Lynks & Co!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Palasot nomiks atsauksmi, radās ķecerīga ideja vadītāja, īpaši aktuāli nomas auto, mierināšanai. Sakrāj pīkstienus un piem 15 min P ar relax mūziku 😍 Jauna ideja extrai, auto ražotājiem 🤣

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Fiqsy tak mēģināja mierināt ašos braucējus. 

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
1 0 Atbildēt

Lynk & Co 01" varētu būt viens no eiropieša gaumei un ieradumiem piemērotākajiem Ķīnas izcelsmes automobiļiem. Protams, arī te dizaineri ir gājuši Ķīnas autorūpniecībai ierasto ceļu, bez žēlastības izravējot praktiski visas fiziskās

pogas un visu vadību atstājot centrālā displeja ziņā, taču te vismaz funkciju izvietojums tīri intuitīvi ir vieglāk saprotams, nekā daudzos citos ķīniešu braucamajos. Lynk & Co tuvās attiecības ar Volvo un zviedriem šajā gadījumā ir

nākušas par labu. No visiem "ķīniešiem", ar ko esmu braucis, laikam tieši "Lynk & Co" produkti man ir likušies tādi, pie kuriem ar laiku varētu pierast. Patiesībā tiem ir

tikai viens mīnuss, taču diezgan kaitinošs - pārāk daudzās brīdinājuma sistēmas, kuras ik reizi nākas no jauna atslēgt. Šis auto pīkst par visu: par, viņaprāt, kaut minimālu ātruma pārsniegšanu; par uzbraukšanu uz ceļa līnijas: par pārāk ilgu

lūrēšanu displejā (a kur citur man skatīties, ja tieši displejā ir sabāzti visi auto iestātījumi?!). Tas tiešām ir kaitinoši un stipri šaubos, vai kopumā nāk par labu satiksmes drošībai.

Taču tīri no braukšanas viedokļa te viss ir kārtībā. "Lynk & Co 01" ir "plug-in" hibrīds, kas tikai ar elektrību vien ļauj nobraukt 75 kilometrus. Kopējā jauda ir 276 zirgspēki, tātad pilnīgi pietiekami. Uz ceļa stabils, nav jūtama ķīniešu mašīnām nereti raksturīgā pārāk mīkstā piekare. Ietilpīgs, ērts, arī dizaina ziņā tīri tā neko. Bet pats lielākais tā trumpis ir cena - akcijas piedāvājumā to var dabūt par nepilniem 40 000 eiro. Par tik pieklājīgu aprīkojumu ļoti labs cipars. Personīgi man labāk patiktu "Gada auto" konkursam nepieteiktais "Lynk & Co 08", kas arī ir "plug-in" hibrīds, taču ar 200 kilometru elektrisko nobraukumu, taču par to nāktos maksāt gandrīz 6000 eiro.

 

AldisZelmenis Reģ.: 12.01.2017
1 0 Atbildēt

Lynk & Co 01 lādējamā hibrīda versija tāpak kā tā elektriskais brālis 02, nu ļoooooti eiropeisks ķīniešu krosovers. Viss savās vietās, viss darbojās, nekā  lieka vai nesaprotama. Dažbrīd ir pat sajūta, ka sēžat pie Volvo stūres. Stilīgs dizains, laba montāžas kvalitāte. Vienīgais elektriskā sniedzamība varētu būt lielāka, tostarp ražotājs, manuprāt, pārspīlējis ar piano black jeb klavierlakas izmantošanas uz auto ārējas virsbūves. 

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti