sazinies ar www. geste.lv
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
sazinies ar www. geste.lv
Tas ir mūžsens jautājums, kuram atbilde katram ir sava!
Katram savs auto ir labākais, jo tas ir mans! Pārējais ir citu skaudība...
Mana pieredze ar Suzuki automobiļiem ir tā kā ceļam divi grāvji. Vai nu pa labi , vai kreisi. Šis auto apliecināja, ka vairāk nekā 10 gadus atpakaļ mana Syzyki ATW iegāde bija pamatota un saņēmu daudz emociju un iemācījos nedaudz braukt ar ATW.Zinu ka Jimny mani iepriiiiiiiiiiecināja! Cool!
Kvadrs ar cieto jumtu! Kapēc nav AT transmisijas? Maniem ATW arī nebija, bet tas deva lielāku laiku apdomāt, kā braukt ekstrēmos apstākļos. Ar vienu ieskrējienu nevar vien tikt pāri !
Jānis jau ieskicēja daudzus pamatojumus arī par AT . Tie 90 km un 3000 apgr norāda ka ir vakjadzīga 6 vai 7 kārba, bet tad Tas ir AT.
Ar lielu interesi sekoju ši modeļa virzībai.Mazie auto aizvien ir mani uzrunājuši, jo arī es esmu mazo auto piekritējs.Arī iepriekšējais modelis uzlika latiņu šajā auto grupā un pamatoti. Lieliska dizaina forma , kas mazo Audi ļauj pamanīt jau iztālēm. Konkrētais testētais modelis ir nopakots godam, par to liecina cena. Mani vienīgi satrauca iespaids, ka salonā šis auto uzrāda globalizācijas tendences, kuras vērojamas arī citos ši globālā koncerna modeļos. Par to neesmu sajūsmā, zaudēts pavediens salona dizaina "tīrībā"
Citādi nevainojams sniegums!
Pat uz testiem ieradās, lieliski! Vov tiešam nebiju gaidījis šādu gājienu no Toyota Latvijā. Nostrādāja Lambo princips no pagājušā gada notikuma. Paldies dievam un Toyotai, ka nebija ierobežots test Km! Jebjurā gadījumā auto atbilst ikonas standartam un tā tas ir visā pasulē. Protams ,ka zinu, kas ir zem dizaina ārējā apvalka! Arī cienījami risinājumi! Noteikti cīnīsies par sportiskākā titulu! Konkurence arī ir iespaidīga! Es novēlu veiksmi!
Kod kurā pirkstā gribi, visos sap vienādi! KO tu labam padarīsi!
Atbilde - bbbbraukt ir prieks! Šitais sauklis parādījās baigi sen. Un sabiedrības nicinājums pret Bembistiem man nav saprotams, ja tas ir pret tehniku! Barbari sadarīs ne to vien!
Šajos testos . laika trūkuma dēļ tikai ar dažiem auto atļāvos visu stundu lidz minūtei! Bauda! Ikoma! sauc kā gribi. Flagmanis pēc ka lidzināties!!!!
Rakstot atsauksmi par šo Kia modeli man nāk prātā arī Hyndai nosacīti mazie modeļi. Šogad konkurence kā nevienu gadu un to radījuši 2 hundai un 2 kia modeļi.
Es x ceedu novertētu kā atturīgāko no ši četrinieka.
Un konai jau pazīstama ( esmu rakstījis) tagad hibrīds.
Lai nerakstītu 4 reiz iesaku apsvērt šo auto izveli!
Arī Reno ir sapratuši ka braukt ar mazu auto nav sods!
Salons uzrunās abu dzimumu pārstāvjus, par citiem nezinu!
Par Reno motoru veiktspēju ( pēdējos gados) esmu jau šur tur raksījis. Šis nav pats spilgtākais ! Kopuma mašina atstāj patiesi labu iespaidu!
Tīkams aci un pabraukt arī ir bauda. Tatad var dabūt gatavu labu priekspiedziņu. Ir kas teiks : vai lielāku telefonu paneļa vietā nevarēja iestūķēt, bet tas izdarīts ar gaumi un jau 2 gadu mb modeļi mani priecē. Salonā pie visa piedomāts un radīts saskaņots dizains. Prieks.
Man vienīgi ir iebildumi par pārlieku aso reakciju uz nepārtraukto līniju, bet auto jau nezina ko es par to domāju!
Tiem kam patīk skaisti auto ir vērts ieskatīties!
ps un šis modelis parāda ka mersedesam nav jābūt tikai melnam!
Teikšu īsi Skodai derētu padomāt par atraktīvāku krāsojumu.Apnicis labu mašinu ieteikt sievietei, jaunkudzēm, kurām ir ambīcijas...un saņemt nopūtu brūna škoda! Citādi ekscelents auto un aizvien tāds ir!
Laba kompānija ST, bet tikai pa šoseju. Testa mašīnas apriepojums to padarīja par šosejas karali. Man sagribējās pabraukt pa BIķerniekiem! Pretstatā ST stūre lieliki progresīva un jūtīga, prasa precīzu stūrēšanu. Motora uzvedība nevanojama, Labi raduraksti motormenedžmentam!
Un tas vēl ne tuvu nav maksimums. Tad riktīgs zvērs atdzīvojas!Bauda var nākt arī no RENO!
Testu veicu .Šim auto šogad konkurentu netrūkst, apskatiet pieteikto auto sarakstu Latvijas gada auto. Vēture gan ST forda modeļiem ir garākā.
Braucot nekādi nepamanīju priekšas riteņu piedziņas ipatnības( tur apakšā ir kas labs sastrādāts). Baudīju reālos Latvijas ceļus ar smaidu , bez riska! Vēlētos stingrāku stūri, jo brauct lielā atrumā tā prasa uzmanību.
Par nebūšanām salonā un kur citur, apskatiet kādus testu aprakstus no FOKUSA, tie aizvien ir tur!
Maza replika par TOYTA kopumā- nekādi neuzķeru to kapēc tik daudz šo automobiļu ir. Varbūt minēšu ka ši auto marka ir ar vēsturi visos kontinentos!
Esmu dzirdējis arī par RAV 4 labus nostāstus un pārliecinātus cilvēkus.
Par šodienas RAV , palicis lielāks. Vadītāja vieta ērta pārskatāma, nekas netraucē braukt pieklājīgi , neizaicinoši. Vērā ņemams auto , ja nepieciešams SUV.
Mazdas pārstāvji regulāri iepriecina mani ar lielisku auto krāsu. Klasika ,ķiršu sarkana perlamutra ! Skaisti!
Vislielāko uzslavu gribu veltīt ato gaumīgajam salonam. Tas protams skatā no vadītāja vietas! Nekā lieka, gaumīgi un nesamāksloti!
Gribetos teikt Vov, bet ak Vai! Zini savus radurakstus, nenostrādāja priekš manis ! Ātrumpārslēga ( Oskarotais) kloķis, redzēts pirmoreiz 3008 , tagad jau ir arī Citroen automobiļos - pamatoti. Viduskonsoles slēdži arī redzēti!
Kukulis virs stūres arī redzēts un jau pieņemts kā norma .
Par paneļa hologrāfijas 3 d teikšu īsi, pagaidām mani neuzrunāja , man grūti bija nokoncentrēt redzes asumu, pa sīku detaļas. Tas laikam pirmais variants,ceru ka nākošie būs labāki.Stūre man ļoti patika, bet arī jau pierasta iepriekšējos modeļos. Tad nāk vidējā planšete- tā mani galīgi neuzrunāja, jo izskatījās samākslota , iestutēta pa vidu.
Neskatoties uz dizaina haosu salonā mašīna uz ceļa uzvedās fantastiski .Arī uz grants ceļa, kas nav raksturīgi mazajai klasei.
Neskandināt glāzes priekšlaicīgi! Visu pakāpeniski rindas kārtībā! Sakārtosim ceļu infrastruktūru, lai nelauztu transportu pa galvenajiem ceļiem un arī laukos cilvēki pelnījuši piekļuvi ! Tad lai ķeras klāt pie autoparka drastiskas nomaiņas ar negodīgiem nodokļiem un nodevām. Auto , lai cik viņš vecs un legāli var iziet TA , nav diskriminējams satiksmē! Pamatojums i r kā aksioma, ka jebkurš auto ātri paliks vecs!
Par gada auto pretendentiem ! Kopumā kupli 35 ! Kā vērtēt faktu ka nebija nospiedošā vairumā hibrīdi, elektriskie auto!
Pēc ažiotāžas Latvijas un Eiropas presē par izmešu samazināšanu un lielajām soda naudām vajadzēja būt vairāk zaļo autiņu! Lielais vairums pretendentu bija benzīnnieki ar jaudīgākajjiem motoriem saimē. Tas protams labi atsaucas uz auto dinamiku, bija daudz spotisku auto.Tāpat aizvien ir pieejami auto ar labiem dīzeļmotoriem. Tā ka rāzotāji nesteidz pārorientēties !
Izskats mani uzrunāja tad kad rakstīju pirmo komentāru.
Izbraucu pa šoseju 3 km , jā 10 pakāpju automāts ar mazu
motoru un spocīgu skaņu dara savu. Nekādi tas mani neaizrāva tā lai "norautu cepuri".3 testa dienas vakarā organizators vairs nelaida uz grunts , par mežu vispār nedrīkstēju iepīkstēties... Tad lūk tādi iespadi!!!
KO dara tie amortizātori nezinu , neesmu baudījis...
Pārējās kņopes un kastītes salonā, displeji man vienaldzīgi, gaidīju baudu uz grants ceļa.
Mana 15 gadu pieredze ar automobīliem , kuru masa mav mazāka par 3 T , ļautu ticēt tam ko būtu sajutis pilnvērīgā testā.
secinājumi : ja patīk auto krāsa, eksterjers - pērciet. Būs vieglāk samierināties ar nepilnībām , kuras neesat testējuši!
Testa diena dāvāja arī dažādas atziņas par elektroniskajiem atpakaļskata spoguļiem, dzirdēju dāžādas atsauksmes( tās ceru te parādīsies).Izcelt gribu ekrāna lielisko adaptāciju dažadam apgaismojuma intensitatei.
Par uzlādi. Kad pirmajā dienā bija palicis 50 km distance , nav daudz ko domāt vajadzīga uzlāde. Nakts varētu pietikt ar 11 kw. 24 lidz plkst 8 vajadzētu pietikt. Reāli auto plkst 8 uzrādīja 6 st 28 min un 260 km . Sapratām ka jānotestē arī atrā uzlāde 50 kw. Aptuvenie laiki 1.2 h ap 300 km.
Pagaidām secinājumi, nesaplānojiet uzlādi uz pēdējo minūti , var nākties taisīt garu kafiju. Ceļā uzlādes punktā var nebūt 100 kw atrā uzlāde.
Par rekuperāciju. Ir divi varianti rokas un automatiskā.
Izcili strādā automatika, kura atpazīst caur kamerām ka auto var mierīgi ripot, jo priekšā satrēguma nav. Tas būtiski atškiras no 1 un 2 paaudzes elektromobiļiem. 10/10 lieliska bauda, jo esmu lietojis 6 gadu garumā 1 un 2 paudzes EW.
Manuālo netestēju , jo sapratu palikšu "jaņos"
Premium EW ! Skats un saturs atbilst! Tāds īsumā ir mans pirmais vertējums pēc 150 km testa.
Salonā mājīgi. Sajūta iesēžoties ka auto ir krietni lielāks un refleksīvi gribas saregulēt sēdekli augstāk.
Atpakaļskata spoguļi , labs dizains, bet es vēlētos labāku pārŗedzamību! Protams ir dažadas kameras ( opcija) kas uzlabo redzamību.
Tagad par 265 kw un 95kwh. Man nav ne viena argumenta lai apšaubītu vektspēju lidz 411 km. Mani 150 km dažādos rezīmos, pilsēta sasprūdusi, šoseja lidz Saulkrastiem ar lielisku paātrinājumu apdzenot , caur Sēju atpakaļ uz Rīgu.
Vidējais sanaca 25 kwh/100 km . Man pietiktu priekš 380 km , ja nemainītu savu braukšanas stilu. Tatad es lādētos ik pēc 3 dienām, jo ikdienas maršrutus savus zinu.
Tagad par ekonomiku, pagaidu nodokļi, degvielas cena un viss cits , kas jāietver lai aprēķinātu izdevīgumu norāda ka tennikas cena ir dominējošā un šis auto noteikti nav budžeta auto.
Gandrīz piemirsu - par gaitas īpašibām -viss ir labākajā kārtībā šajā auto brendā jau krietni sen un šis auto nav izņēmums , Tajā jūtamas tradīcijas!
Labas atsauksmes par iepriekšējo modeli! Tagad testos šim automobilim būs laba kompānija no ford fokus ST.
Rīgai apkārt dzeloņstieples! Kad pilsētas kungi atbrauc uz vidzemes jūrmalu tad no viņu EU 6 un EU5 2/3 nav kvēpu filtru! Šo jautājumu CSDD ceru sāks risināt ap 21 gadu, kad pēc maniem aprēķiniem būs saskaņota pārbaudes metodika TA. Tad gan tās 2/3 bus ar vērtējumu 3. Tālāk nav eksplutējami!
Auto pieteikts Latvijas gada auto testiem, kur 31 auto cinīsies par Gada auto titulu. Mani priecē , ka pieteikts auto ar zināmu auru, kuru Ford saimē apzīmē ar ST abriatūru!
Tiklīdz būšu veicis testus, par saviem iespaidiem dalīšos!
Ceru ka ST mani iepriecinās!
Un tagad gribu pavērst sarunu nedaudz citā virzienā, jo jau 4000 gadu atpakaļ Divupē izcirta ciedru mežus! Arī pirmo auto neizgatavoja LV. Ziepes jau savārīja citur un mūsu bāliņi jau negrib atpalikt ne negatīvā ne pozitīvā nozīmē!
Man liekas ka mūsu zaļo kvotu grib pārdot par 800 miljn. Un uzlikt riktīgus nodokļus lai paliekam "zaļi"
Manuprāt EU ir jāmāca atjaunot mežus!
Par šo tēmu tiešām vajag atsauksmes, labāk objektīvas.
Mana pieredze LV slikta, jo pamatīgi piedzītu ar pelniem filtru nav iespējams izmazgāt! Tādi ir lielākoties DPF kuri ir notrikti lidz pēdējam.