Dacia piekare ir taisīta austrumeiropas bezceļiem, kamēr golf labi tur lielus ātrumus un līkumus.
Un cik maksā kasko, octa un apkopes - ievērojami lētāk
Dacia piekare ir taisīta austrumeiropas bezceļiem, kamēr golf labi tur lielus ātrumus un līkumus.
Un cik maksā kasko, octa un apkopes - ievērojami lētāk
anoagask rakstīja: Uz 10 gadiem baigi labi jāvar saplānot - tur bērni paspēj piedzimt, uzaugt un apprecēties, apnikt vecie un uzrasties jauni hobiji, sievas u.tml
10-ir tas ļaunākais variants , ja nav īsti iespēju kko pamainīt .VAGiem ir laba atlikusī vērtība un apkopšanas iespējas -labs kvalitatīvu analogo rezerves daļu piedāvajums , daudz infas netā utt . Ņemot vērā iepriekš minēto , iesaku kko no VAGiem .
Uz 10 gadiem atlikusī vērtība baigi svarīga nav, ja vien pēc 3 gadiem nemainās plāni.
Rezerves daļas gan.
Bet renault vai PSA ir problēmas ar analogajām daļām? Varbūt VAG populārākais ir uz vietas, nevis centrālajā noliktavā
no Dacia pieredzes ar Renault daļām - tādas nevajag vispār, līdz ar to pie kājas, ir vai nav analogas vai oriģinālas
kāds kautko var pateikt labu par seat mašīnām, skatos viņiem ir labas cng versijas
Analogas detaļas tikai meklē tie, kam tās oriģinālā dārgas un kas to mašīnu nevar atļauties uzturēt
SEATs ir tas pats VAGs, līdz ar to problēmas tādas pašas.
Kas ir VAG? Volkswagen?
Jap, VW pieder dažādi ražotāji - Škoda, Seat, Porche, Audi, Bentley, kpuzņemumi ķīna un gan jau vēl kādi.
Ta ir tā saucama unifikācija. Letajiem modeļiem liek VW motorus, kārbas un dārgajam galam - Porche tehnoloģijas. Atšķiras tikai iepakojums.
Atkal runājam par ko nav sajēgas... Lētais gals ir VW, dārgais gals ir audī - bentlijs, lambo un porka, tiem ir kaut kādi savi motori un atsevišķi "savi" tehniskie risinājumi. SĒDEKLIS [SEATs] pa lielam ir sportiski pozicionēta škoda [savādāk nevar nosaukt situāciju, kur ir lēts bet sportiski pozicionēts fofāgens], bet škoda - tas ir lēts VW ar apcirptu motoru klāstu.
topinamburs rakstīja: no Dacia pieredzes ar Renault daļām - tādas nevajag vispār, līdz ar to pie kājas, ir vai nav analogas vai oriģinālas
Radagabalam meža dienestā dusters kā darba auto, diezgan regulāri kko piekarē maina, gultņus ieskaitot.
LVM bija dusteri un paņēma atkal jaunus. Tas tomēr skarbs lietojums, daudz bezceļa
Mežu dienests kā jau valsts iestāde ir bomži - cik tiem dasteriem ir nobraukums, pusmiljons vai vairāk?
Īsti nebūs tiesa, jo problēmas sākās jau garantijas laikā. Stulbākais ka katra problēma brauc atrādi-tad gaida detaļas un tad brauc vēlreiz, katrs brauciens pazaudēta diena.
Tas parāda tikai to ka Dacītēm pat piekare nav izturīgāka kā citiem, bet pārejie mezgli primitīvas konstrukcijas attiecīgi relatīvi uzticami. Vēl nevar neņemt vērā faktu ka daļa to mašīnu pie dīlera parādās salīdzinoši reti jo apkopes ir dārgas pret mašīnas vērtību, attiecīgi apkopes tiek veiktas mājās vai pie vasjas liekot mīksto garantijai un pieciešot vienu vai otru problēmiņu.
Klasisks piemērs, kā tiek līdz nejēgai pists dienesta auto. Markai te nav izšķirošā nozīme.
Dusteris varētu būt bik pa smagu piekares un (ne)braucamo ceļu kombinācijai; kā jau teicu, Logan, Lodgy un Sandero, kas ir bijuši manā rīcībā tieši izceļas ar ritošās daļas izturību.
Es jau nesaku ka tur kkas ir baigi slikti, domājams ka jebkurš auto savu dzīvi vadot uz grantenēm un lāpītiem asfaltiem diezgan drīz sāktu sadalīties.
Viss ir relatīvs.
Insignia-liels un smags auto, ar nujau 280k, vēljoprojām brauc ar pilnībā oriģinālu piekari, S-max arī no pirmās oriģinālās atsaites atvadījās pie 220k. Tāds sīkums ka abi auto savus pirmos 200k bija pavadījuši uz Vācijas ceļiem.
Un kā ar Fiat? Fiat Tipo sport riktīgi smuks un cena diezgan zema
Nav CNG
CNG tikai dažās valstīs ir populārs, piem. Itālijā. Citur tikai galvassāpes. Pat ar LPG ne visur ir koši. Zviedrijā it īpašdi, un arī Vācijā ir iepriekš jāpameklē, kur uzpildīties. LPG gadījumā tas nav traģiski, brauc uz benzīnu. CNG aparātiem benz. bākas ir ļoti simboliskas. Ja LPG var uzlikt ļoti daudziem aparātiem, tad CNG ir pieejams ļoti ierobežotā lokā. Parādiet man normālu 4X4 universālu ar CNG!
Braucu ar Subaru Outback '15 benzīns + LPG. Gan ar benzīnu, gan LPG varu nobraukt ne mazāk par 600 km (nesēņojot).
Vai ir kāda līdzvērtīga alternatīva ar CNG? Manuprāt nav.
Nez cik daudzi no 'ieteicējiem' ir pirkuši JAUNUS auto un dalās REĀLĀ pieredzē?
Atceros , Kašiņš79, bija ticis pie jauna 'pilna farša' pežo 5xx , sākumā viss viņam bija superīgāk par iepriekšējo ~5gadīgo BMW5er (kuru viņam nozaga ;( ) , bet drīz vien nogura braukāt uz garantijas servisu ... un pārsēdās uz VAG-šķiet Passat .
Par 'bomziski analogajām' detaļām -BMW F10 ,pie WESS , visi bremžu diski un uzlikas , 1200eur , Pieņemu ka 'bomzīgie analogi' -piem Zimmerman un Ferodo ,būtu tik pat kvalitatīvi .
Pēdējā desmitgadē , man ir bijusi gana liela pieredze ar dažādu auto iegādi un apkopšanu , uz to balstoties , arī tika , sev personiskai lietošanai , paņemts VAGs par 'saprātīgu cenu' , ne PSA ,ne xRenoNissanMistsu , bet VAGs .
Ja man sev vajadzētu 'premium , tad viennozīmīgi BMW , ja EV tad TESLA .
Tas tā , no pieredzes , reālas pieredzes.
Mani un ģimenes jauni pirkti auto: 1994 Skoda Felicia, 1998 Ford Fiesta, 1998 MB Sprinter, 2001 MB Sprinter, 2002 Citroen Xsara, 2004 Mazda Premacy, 2007 Suzuki Swift, 2007 Dacia logan MCV, 2008 VW Golf, 2010 Skoda Yeti, 2016 Dacia Lodgy
Vēl kā darba auto Berningo, Suzuki SX 4, Peugeot 206
2004.gadā Citroen C3, 2007.gadā Honda FR-V, 2008.gadā Honda CR-V, 2015.gadā Honda CR-V, 2016.gadā Honda Jazz.
Drīkstu dalīties pieredzē?
Drīksti, tikai nelamājies par WAG
WAG lietoju jau otro gadu. Jāatzīst, ka iegādājos to 2 gadīgu nevis jaunu. Tā kā uz pieredzi balstīts viedoklis man ir
par VAG ar V , drīkst lamaties - katrā ģimenē var gadīties kāds 'kroplis' . VAGam tie ir pirmējie FSI,TFSI dzinēji , DSG utt ''utis' .VAGs ir ņēmis vērā savas kļūdas un 'labojies' , tikai tamdēļ arī saņēmos drosmes iepirkt VAGu ar DSG DQ200 Uz 'kaķi maisā' -1,5TFSI EVO gan neparakstījos , paņēmu ar TDI .
TDIOTS rakstīja:
anoagask rakstīja: Uz 10 gadiem baigi labi jāvar saplānot - tur bērni paspēj piedzimt, uzaugt un apprecēties, apnikt vecie un uzrasties jauni hobiji, sievas u.tml
10-ir tas ļaunākais variants , ja nav īsti iespēju kko pamainīt .VAGiem ir laba atlikusī vērtība un apkopšanas iespējas -labs kvalitatīvu analogo rezerves daļu piedāvajums , daudz infas netā utt . Ņemot vērā iepriekš minēto , iesaku kko no VAGiem .
Atlikusī vērtība laba, bet cenas kritums, ņemot vērā augsto iegādes cenu, gan to noēd.
Volx rakstīja: Analogas detaļas tikai meklē tie, kam tās oriģinālā dārgas un kas to mašīnu nevar atļauties uzturēt
Saki? Ari tad, ja "analogās" ir 10x dārgākas par oriģinālajām?
GB12 rakstīja:
TDIOTS rakstīja:
anoagask rakstīja: Uz 10 gadiem baigi labi jāvar saplānot - tur bērni paspēj piedzimt, uzaugt un apprecēties, apnikt vecie un uzrasties jauni hobiji, sievas u.tml
10-ir tas ļaunākais variants , ja nav īsti iespēju kko pamainīt .VAGiem ir laba atlikusī vērtība un apkopšanas iespējas -labs kvalitatīvu analogo rezerves daļu piedāvajums , daudz infas netā utt . Ņemot vērā iepriekš minēto , iesaku kko no VAGiem .
Atlikusī vērtība laba, bet cenas kritums, ņemot vērā augsto iegādes cenu, gan to noēd.
Ir 'jāķer pareizais mirklis' , mans VAG ietaupījums ~6keur,uznemuma F10 ~15keur,utt !?
Vēl par VAGu varu' izgāzt žulti' Golf6 sakarā . Dotais subj. tika paņemts 3.8 gadīgs ar origin 116kkm un pilnu servisa vēsturi , no ALD . pie ~120kkm EGR aizgāja pa 'skuju taku' ,nedēļu pēc lielās(~500eur) apkopes veikšanas dīlerservisā ?!? , Mjuļļers visu sakartoja 'sleptās garantijas'' ietvaros , pat nenācās rīkot skandālu ( nerunājot par ekspertīzēm) , bet 'rūgtums un vilšanās' sajūta palika Pie ~160kkm ielūza pr.labā atspere ?!? Vēl pratu čakarēja aizmugurējā luktura 'kontaktu plate'' -nopirku jaunu . Tagad , pie 190kkm , ir nobeigusies kvēklsvece un tā labi iecepusies , pa vieglo ,ārā dabūt nevar
Bet ņemot vērā sākumcenu-7keur un patreizejo ~4,5keur vērtību , vienalga uzskatu tās drabas iegādi par labu esam un tamdēļ iesaku VAGu .
Nu manam Multivan EGR vārstu komplektā ar motora galvu nomainīja pie nepilniem 70 000 km nobraukuma. Arī paņēma kā garantiju, kaut tā bija beigusies pirms pāris mēnešiem. Tagad viss OK (nobraukti apmēram 35 000 km pēc nomaiņas)
G6 divas atsperes salūzušas, 1x priekšā, 1x aizmugurē. 260kkm un EGR ar DPF vēl oriģinālie (vai arī vācijā/pirms pārdošanas izņemti - šaubos, pirku 3g ar 150kkm).
Neesi gadījumā dabujis atgāzu skandāla "atjauninājumu", pēc tā birstot nost EGR?
EGR labi bira nost arī pirms tā atjauninājuma, pilns internets ar žēlabām. Pēc - kā runā, tas vēl izteiktāk.
Nav ne jausmas. Sīkāk neinteresējos.
2016.gada ražojums, 2.0 TDI ar 203 ZS. Pirms vai pēc atjauninājumiem - HVZ.
Kā mīnusu var vēl atzīmēt ļoti plānu krāsas kārtu. Vietās, kur no ceļa ir gadījies kāds akmentiņš atsities pret virsbūvi, uzreiz ir krāsa nost. Nevianam manam auto tā nav bijis.
Visādi citādi Multivan ir superīgs. Jauda, ietilpība, komforts, funkcionalitāte...Esmu ļoti apmierināts
TDIOTS rakstīja: Nez cik daudzi no 'ieteicējiem' ir pirkuši JAUNUS auto un dalās REĀLĀ pieredzē?
Atceros , Kašiņš79, bija ticis pie jauna 'pilna farša' pežo 5xx , sākumā viss viņam bija superīgāk par iepriekšējo ~5gadīgo BMW5er (kuru viņam nozaga ;( ) , bet drīz vien nogura braukāt uz garantijas servisu ... un pārsēdās uz VAG-šķiet Passat .
Par 'bomziski analogajām' detaļām -BMW F10 ,pie WESS , visi bremžu diski un uzlikas , 1200eur , Pieņemu ka 'bomzīgie analogi' -piem Zimmerman un Ferodo ,būtu tik pat kvalitatīvi .
Pēdējā desmitgadē , man ir bijusi gana liela pieredze ar dažādu auto iegādi un apkopšanu , uz to balstoties , arī tika , sev personiskai lietošanai , paņemts VAGs par 'saprātīgu cenu' , ne PSA ,ne xRenoNissanMistsu , bet VAGs .
Ja man sev vajadzētu 'premium , tad viennozīmīgi BMW , ja EV tad TESLA .
Tas tā , no pieredzes , reālas pieredzes.
Nu nezinu vai tu skaidrā prātā pirktu teslu... Vai eiropā viņiem ir tikpat drakoniski ierobežojumi un kosmiskas cenas ražotāja remontiem un apkopēm kā štatos?
tie drakoniskie noteikumi un lielās cenas ir a) jauna ražotāja bērnu slimības gan auto uzbūvē, gan attiecībās ar klientu, b) skaļi izbazūnēti sliktie gadījumi, jo publikai bļaušana patīk, un nelabvēļiem arī
es gan arī nepirktu teslu - dēļ lielā nevajadzīgo gadžetu skaita, kas, gribi vai negribi, jāpērk līdzi
pirktu, ja būtu vienkāršs auto, kā dacia, elektrisks!
Lūdzu - KIA Soul EV.......................tik pie mums jaunu nenopirkt
Hondai būs interesants E modelis. Ja interesē kompakts pilsētas auto.
JAP es jau ieverteju to, bet tas gluži nebūs Dacia. Šeit cilvēks prasa mazāk ekrānus un vēl visādas viņam nevajadzīgas lietas. Soul ir tieši tas-piepacelts, bet bez 4x4 un nekā tāda īpaša tur nav, ja neskaita dizainu.
2 ekrāni, nevajadzīgi liels 200zs dzinējs, un pseido 4x4 dizains - par to nav vērts pārmaksāt
Skoda citygo, vai kā viņu tur sauc varētu būt tuvāk būtībai! Vai Renault KE, ko sāk laist apritē Ķīnā
Īrijas gada mašīna
šķiet, kad kaut kur pie berlīnes beidzot uzcels to tesla megafabrīķi, tad varētu būt draudzīgākas cenas tām teslām un rezerves daļām, jo šobrīd taču jebko no teslām ved pāri lielajam dīķim...
koolmans rakstīja: Un kā ar Fiat? Fiat Tipo sport riktīgi smuks un cena diezgan zema
Tipo - vienkāršs, kvalitatīvi apstrādāts ar pazema līmeņa skaņas izolāciju. Iesaku.
TDIOTS rakstīja: tiek izskatīts model3 , esmu skaidrā daudzus gadus .
A kas vainas Jaguāram?
Ja man būtu daudz naudas, Teslu nepirktu pretīgā dizaina dēļ. Tad jau labāk to pašu Jaguāru vai Mercedes EQV, bet, nu, tā ir gaumes lieta.
Tas ir mūžsens jautājums, kuram atbilde katram ir sava!
Katram savs auto ir labākais, jo tas ir mans! Pārējais ir citu skaudība...
GB12 rakstīja:
TDIOTS rakstīja: tiek izskatīts model3 , esmu skaidrā daudzus gadus .
A kas vainas Jaguāram?
Ja man būtu daudz naudas, Teslu nepirktu pretīgā dizaina dēļ. Tad jau labāk to pašu Jaguāru vai Mercedes EQV, bet, nu, tā ir gaumes lieta.
Jagam ir problēmas ar kvalitāti , lielas tādas problēmas....
Man readies iespaids ka vienīgais sakarīgais EV ir Tesla -par viņa dizainu var strīdēties , bet tehnika ir ok
alfa romeo piedāvā labu atlaidi - 20 000 eiro
un arī 31490 eiro atlaide turpat
Neesmu sapratis skarienjutigu ekranu jegu ?
Ko vinos dara braucot ?
Regulē audio, klimatu. Pogas vairs neliek, jo dārgi
Paldies dievam ir vēl auto, kur vismaz klimats ir uz fiziskām pogām!
Ne nu gluži braucot, bet pirms sākt kustēt šad, tad WAZE ievadu galamērķi. Atzīšos, lai arī dzimis rīdzinieks, visas ielas Rīgā nezinu un Waze izmantoju.
Kurš ir labākais variants no jaunajiem auto.
Labdien, tākā esmu izdomājis paņemt jaunu auto uz līzinga no salona, varbūt kāds var padalīties ar plusiem un mīnusiem. Kāds auto būtu labākais variants līdz 22 000 eiro. Vajag taupīgu un izturīgu auto, jo plānoju ņemt mašīnu uz kādiem 10 gadiem. Kuras markas ir tagad topā un ļoti labas tehniskajā ziņā? Pats pagaidām vairāk skatos uz Kia sportage, Škodām un vēl Pežo. Cik saprotu, tad tie mazie dzinēji līdz 1.5l nav īpaši labie varianti? Protams arī citas markas patīk.