Es biju par. Un vēljoprojām uzskatu, ka Latvijas iestāšanās ES bija vienīgais pareizas attīstības ceļš.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es biju par. Un vēljoprojām uzskatu, ka Latvijas iestāšanās ES bija vienīgais pareizas attīstības ceļš.
Šodien pārsvarā piedalījās urlāti. No turienes arī privātīpašuma bojāšana un šnabenes šturmēšana.
Mēsli būs, ja viss turpināsies kā līdz šim - šie vēl tikai bija ziediņi spontāns grautiņš. Kas būs ja pēc kāda laika arī saprātīgi domājoši cilvēki sāks domāt par ORGANIZĒTIEM masveida grautiņiem - rezultāts varētu būt krietni graujošāks.
Valdošajiem tomēr vajadzētu atmest liekulību - šodiena pierādīja, ka dziesmu un skumji nosodošo klusie protestu ēra mainās...Nu - bija lietussargu revolūcija, vai kas mainījās? nekas. Bija referendums - kuru koalīcija izgāza, aģitējot NEAPMEKLĒt to. Skumji, bet jāatzīst, ka pārsimts satrakojušies cilvēku nekontrolēta grautiņa laikā ir panākuši ko daudz vairāk - vairums no 100 Saeimas vēderiem, vairums no ministriem pieļauju, ka no šodienas sāks savu politisko atbildību apsvērt no personīgās drošības un komforta faktora. Un tas diemžēl šeit, pie mums ir efektīgāk nekā tūkstošiem lasītāju vēstules mēdijiem, atmaskojošas reportāžas no žurnālistiem un zvaniem Latvijas Radio brīvajam mikrofonam.
Gaidu rītdienas domburšovu. Tiešām interesē, kādus secinājumus koalīcija būs izdarījusi - vai tiešām klausīsimies tikai liekulīgus paziņojumus par aktīvāku profilakses darbu pirms masveida protesta pasākumiem...
Erm, diemžēl vairumā gadījumu problēma ir nevis vadītāji kuri uzstājīgi cenšās ielīst joslā pēdējā brīdī, bet jau iepriekš tie kūpošo MB 190 īpašnieki, kuri iekrampējas stūrē, uzmet lūpu un redz principā vajadzīgajā joslā iekšā nelaiž intensīvas stiksmes laikā un viss - attiecīgi nākas vajadzīgajā joslā stūķēties pēdējā brīdī un agresīvi - lai nekavētu visu savu joslu. Palaižamais vienmēr ir daudz švakāka situācijā nekā potenciālais palaidējs - lieliski ir, ja "palaidējs" to apzinās. Nu nav tak tas tik grūti - diemžēl vairumā gadījumu - visnecivilizētākie ir vecāka gadagājuma pasātu, sieru, fermermeršu un citu prestižu automobīļu vadītāji - sak, re ku man tak ir priekšroka un viss - šito mūdzi nekur es nelaidīšu, ko viņš iedomājas. Mūsdienīgāku auto īpašnieki pārsvarā tomēr brauc civilizētāk - bez naida un vēlmes ieriebt pārējiem satiksmes dalībniekiem.
Atgādināšu, ka 150zs nesen iegādājās gluži lepnu Mercedes ar nokautu motoru :/. Muļķīga ir tipiska nīgri skaudīgā un stereotipiskā latvieša vēlme piesārņot forumu. Bavāriešu koncerns nu galīgi nav vainīgs pie tava auto tehniskajām problēmām.
CyberGhost rakstīja : Un kā ir ar 2.5 motoriem tie arī tik švaki?
Ja domāji 3.5 - 3.5 itkā nav nekādas vainas, pašam ir . Viena niansīte gan ir - mainot zobsiksnu jamaina arī ūdens sūknis - līdz ar to pazīme, ka tuvojas zobsiksnas maiņa ir sulojošs ūdenssūknis . 1-reiz to esmu darījis, izmaksas gan nepateikšu - bet nav traģiskas patiesībā.
Erm, CHR dramatiski atšķiras no Lincolna - chr`i vairak ir tā kā pielāgoti Eiropas standartiem - nav vairs dīvāns, bet tāpat amerikāniskums laužās ārā. Nu hz, man piemēram patīk - bet nu gaumes jautājums.
Par 2.7 motoriem - nebija tur tāda niansīte par so motoru dramatiski mazo resursu un ķēdi zobsiksnas vietā, un tieši šie iemesli nepadarīja 2.7 par ļaunāko murgu ta īpasniekiem?
Siksparnis rakstīja:
Surr rakstīja: Es biju par. Un vēljoprojām uzskatu, ka Latvijas iestāšanās ES bija vienīgais pareizas attīstības ceļš.
Iespējams, bet tas vairāk nav būtiski. būtiski ir tas ka mūsējie ES komisāriem laiza dibenus, ja ES saka, ka vajag kvalitatīvu pienu, tad mūsejie vispār nogriež to nozari, tā teikt vismaz saņemsim kompensāciju no ES.
ES nesaka. ES rekomendē. Bet tas nu mums ir ieradums no padomju laikiem - jo maskava saka, labāk burtiski izpildīt, lai netrauce šeit mums uz vietas šeptēties tikmēr.