Kārtot: Augošā secībā
1 2
JanisGrinhofs 17.11.2019 15:18

Jaunais Clio reāli uzrunā. Tā radītāji ir vērā ņemami pastrādājuši visās jomās. Ar jauno markas dizaina vīziju auto izskatās gana eleganti, varbūt pat "svarīgāks" kā citi klases "brāļi". Auto ir nobriedis ar savu stiliņu, bet ne garlaicīgi klasisks. Vēl spilgtāku iespaidu Clio atstāj salonā labi materiāli , kvalitatīva apdare un pārdomāts dizains. Tā vien liekas, ka esat iesēdies auto klasi augstāk. Lai arī auto spēj mierīgi spēj braukt ļoti paklausīgi, tas vedina uz azartisku braucienu. Īpašu sporta režīmā tas spēj būt gana dinamisks. Auto nav liels, taču priekšā braucēji jutīsies pietiekoši ērti. Tā vien liekas, ka no ārpuses Clio izskatās mazāks kāds ir patiesībā. Aizmugurējā sēdekļu rindā var "ierāpties" arī 1,90 garš braucējs. Jā ir šauri, bet tomēr... Tieši konkurenti piekāpjas. Galvenais kas uzrunā jaunajā Clio, tā ir piekares darbība. Mazais auto lieliski "apēd" asfalta nelīdzenumus un ielāpus, nekrītot uz nerviem. Clio nav ciets kā varētu likties. Tas ir saprātīgi stingrs, nodrošinot labu vadamību un stabilitāti. Nevar neatzīmēt piekares kluso darbību, lai gan šajā jomā grēko pat lielāku klašu pārsztāvji. Lielā mērā gaitas komforts ir atkarīgs no riepas izmēriem. Saprotams, ka Clio RS cenrādis(15900-18500) atšķiras no parastā Clio cenas(sākot no 10990). Taču Tu redzi, kas ko maksā.

JanisGrinhofs 14.11.2019 23:53

Kā runā paši igauņi, kuri ir tuvumā rallim. pasaules čempis nebūs Tanaka dzimtenē. WRC promouterim nav īpaši izdevīgi. Bet ja kas, nākošgad atkal "Estonia" gaidīs WRC dalībniekus un vēstnešus.

JanisGrinhofs 14.11.2019 23:40

Ford Focus ST nav tik mežonīgs kā nopietnākais "brālis" ar iniciāļiem RS, tomēr ST spēj uzrunāt. Principā tas nav nekas īpašs, jo ST tāds vienkārši ir. Ar 235/35R19 spēkrats domāts tikai ideālas vadamības un stabilitātes nodrošināšanai, jo nelidzenumus un asfalta ielāpus tas nemīl. Taču uz līdzena un līkumaina asfalta Focus ST "atveras". Auto jūtas labāk, kad saķere tiek pastiprināta ar vilkmes palielināšanu. Palielinot apgriezienus, sajūta, it kā auto censtos meklēt taisnāko trajektoriju. ST domāts reāli "draivam", lai gan tas ir ērts arī ikdienas braucieniem. Salons ir gana plašs, un arī aizmugurējā rindā ir pietiekoši vietas braucējiem. Tomēr cietā piekare ikdienas braucienos var sākt kaitināt.

JanisGrinhofs 14.11.2019 21:37

ToyotaSupra - Ātrs un bez žēlastības. Runas, ka te nav tas un tur kaut kas tā, vienkārši nav vietā. Supra ir auto, kas domāts īstam relaksētam braucienam, bet vēlams tiem, kas māk apieties ar šādiem "aparātiem". Auto tehniskās iespējas var vedināt braucēju uz kādu neapdomīgu soli. Ja esat saprātīgs satiksmes dalībnieks, varēsiet tīri komfortabli pārvietoties kopējā plūsmā. Suprai ir moderns, kvalitatīvs salons samērā ērta(lai gan zema) sēdpozīcija un pieņemams bagažnieciņš. Lielāks kā vairumam līdzinieku. Pieņemu, ka auto radīts markas tēla akcentēšanai un replikas atdzimšanai, līdzīgi kā Nissan GTR.

JanisGrinhofs 14.11.2019 21:13

Varētu teikt, ka šī gada Lielais tests bija izdevies. Labi izvēlēta pasākuma bāzes vieta, kas atviegloja žūrijas darbu,labi laika apstākļi un plašs pretendentu spektrs. Agrāk vērtējot spēkratus, salīdzinājām cik daudz jaunu tehnoloģiju ir pretendenta auto, kāds ir pasīvās drošības aprīkojuma klāsts. Tagad pienācis laiks, kad ir vērts vairāk uzmanības pievērst gaitas īpašībām un piekares darbībai, jo tehnologijas ir ienākušas tik "dziļi" autorūniecībā, ka tehnoloģiskā "attīstība" starp klasēm ir jūtami izlīdzinājusies(izņemot premium segmentu). Taču 8-10. novembrī Ādažu novadā bija ko vērtēt. Sākot ar pilnīgi jauno, sprigano Peugeot 208 un beidzot ar muskuļauto Toyota Supra. Garāks tests ar Audi e-tron pārliecināja, ka elektro auto ēra vēl nav un tik drīz nebūs mūsu ikdiena. Vairāk uzmanības gribas vai negribas būs jāpievērš hibrīdiem. Gaidīsim žūrijas verdiktu

JanisGrinhofs 29.10.2019 22:47

C5 Aircross varētu teikt frančiem izdevies. Dizains labs, mūsdienīgs, domāju pieņemams arī klasisko vērtību cienītājiem. Viss sabalansēts un saderīgs. Tomēr radās iespaids, ka ražotājs uzsvaru licis uz komfortu un ērtībām. C5 tiešām sniedz braucējiem patīkamas sajūtas. Brauciens ir līgans un pārliecinošs. Viss ir pārdomāts. Ērti lietojama multimediju sistēma un citi vadības slēdži. Patīkamu pārsteigumu sagadāja spidometra izvietojums. Ideāli, stūre nemaz netraucē. Diezgan reta parādība. Ērtie sēdekļi un patīkamā gaita neizaicina uz sportiskiem stiķiem bet Aircross visai mierīgi iekļaujas plūsmā un var būt arī pietiekoši dinamisks. Auto ērts un pietiekoši liels, lai tajā ērti justos ģimene brīvdienu ekskursijā. Auto nav ne lēts ne dārgs, no 20 t eiro līdz 34 t.eiro. Izvēles iespējas diezgan plašas. C5 Aircross varētu piesaistīt sev papildus uzmanību. Tomēr spēkratam, kura cena ap 30 t.eiro salona apdarē cietas plastmasas, nu kaut kā ne īpaši.

JanisGrinhofs 29.10.2019 21:56

Nu ASX reāli neuzrunāja. Nejūt to jaunā modeļa svaigumu. Auto nav parāk mazs tomēr vietas vien gana priekšā sēdošajiem. Liekas ražotājs jauno modeli sagatavoja tāpēc, ka tas bija jādara. Dzinējs nevelk, variators tā, skaļš dzinējs, salons gana vienkāršs, nav saprotama pārnesumu slēgšanas ar roku jēga. Tas arī palicis atmiņā. Diez vai lielie spoguļi, brīvā motortelpa un ērtā radio regulēšana ir lietas, kas uzrunās potenciālos pircējus. Auto bez odziņas.

JanisGrinhofs 24.07.2019 23:53

Cupra. Ateca sportiskā versija. Pareizāk būtu teikt sporta versija, jo sportiskums un dinamika(varbūt pat agresija) spiežas pa visām vīlēm. To, ka nebūs nekāda nūjotāju pastaiga, parāda brauciena pirmie kilometri. Stingra piekare precīza stūre, "burbuļojoša" izplūde, atsaucīgs dzinējs, viss tā vien vedina traukties garam miegainajai braucēju rindai. Auto ļoti stabils, lieliski stājas pie liela ātruma, pārliecinoša vadāmība. Pilnpiedziņa nodrošina labu saķeri. Cupra dizains, gaita, aprīkojums, viss liecina par pārliecinātu sportistu. Tāpēc praktiskās lietas aiziet otrajā plānā. Ba'gāžas nodalījums vidusmēra, salonā ērti abas rindās. Varētu šķist, ka Cupra ir kas vairāk par parastu Seat, taču salonā to nejūt. Pretējs skats ir aplūkojot Cupru no ārpuses. Dažādi dizaina elementi pasvītro tā "raksturu".Taču par visiem šiem labumiem jāatstāj gandr;iz 50000....

JanisGrinhofs 24.07.2019 23:23

Jimny vēlreiz apliecina , ka tas ir "purvu bridējs " ne "tango dejotājs". Uz asfalta auto uzvedas nepārliecinoši, taču lauku apvidus ir tā īstā stihija. Jimny priekšrocība ir lielais klīrens un īsās pārkares priekšā un aizmugurē. Īsts dabas mīļotāju auto.

JanisGrinhofs 24.07.2019 23:10

Tarraco īsts nodrošinātas ģimenes auto. Vietas pietiekami. Liekas labāk pat pievērsties 5vietu variantam, jo tam būs lielāks bagāžas nodalījums, kas šādam auto būtu praktiskāk. Galvenais izvēle ir. Auto ir mūsdienīgs dizains, bet bez savas odziņas. Salons ergonomisks, viegli lietojamas vadības pogas un multimēdiju sistēma. Tarraco gaita līgana relaksējoša, nemudina uz draiskulībām. Arī dzinējs, lai ar 190 zs, ar atsaucību akseleratora pedālim neaizraujas. Ja nepieciešams straujāks manevrs, pedālis krietni jāpamoka. vadāmība laba, informatīvas bremzes, taču izjūt katru ielāpu asfaltā vai asāku nelīdzenumu. Ar auto droši var nobraukt no lielceļa un meklēt mežā sēņu vietas. Auto droši pārvar kāpumus un smilšainas stigas. Auto nav lēts, taču varbūt manipulējot ar aprīkojuma izvēli, var panākt sev velamāku piedāvājumu.

JanisGrinhofs 22.07.2019 22:02

Škoda Scala diezgan pārliecinoši notur markas kursu. Rapid pēctecis ir krietni uzspodrinājis "spalvas". Auto izdevies dizainiski. Tas uzrunā, jo ir gana gaumīgs un pārdomāts. Ar jau zināmo pusotra litra dzinēju spēkrats demonstrē cienījamu dinamiku. Varētu likties, ka pie "vainas" ir ne pārāk lielais auto svars, taču salonā atradās trīs pieauguši vīri. Līgano braucienu mazliet pabojāja pārāk mīkstā piekare. Iespējams situāciju varētu uzlabot citi amortizatori. Neskatoties uz šim nepilnībām Scala būs nopietns pretendents titulam.

JanisGrinhofs 07.12.2018 0:10

Jaunais A klases modelītis štutgartiešiem tiešām izdevies. Padomāts ir par visu. Pirmkārt auto pastiepies, paaudzies, kļuvis nopietnāks. Lielā trīsstaru zvaigzne uz radiatora restes uzliek pienākumus. Īsts pilsētas bestcellers? Taču laikam nē, jo nāk no augstākiem plauktiem. Perfekts salons, mūsdienīgs dizains(maigi sakot). Lielais ekrāns lieliski iederas kopējā arhitektūrā. Tieši ar to jaunās paaudzes Mercedes spēkrati izceļas, sabalansētība, ļoti pārdomāts un izkopts dizains. Otrs mazās A klases trumpis jaunā multimēdiju sistēma ar balss vadību. Tās ir lietas, kas "paņem " patērētāju. Tad arī salons neliekas par mazu(aizmugurē)un bagāžas nodalījums par īsu. Transmisija un piekare notur augsti pacelto latiņu. Auto ir pārliecinošs ne tikai uz nesen ieklāta asfalta, tas labi "sagremo" arī nelīdzeno un ielāpaino, vēl no ceļubūvētājiem izsprukušo asfalta segumu.Izklausās pēc slavas dziesmām, bet varbūt Mercedes sajutis konkurentu "elpu". Taču diez vai A klase kļūs par mājsaimnieču, studentu vai jauno ģimeņu auto, pat ne cenas dēļ vien. Mazais mersītis tuvāk ir premiumam nekā kompaktklasei. Tad jau sākas cits stāsts.

JanisGrinhofs 05.12.2018 23:28

Korejieši nopietni pastrādājuši, lai jaunais Ceed reāli konkurētu ar eiropiešu vienas klases "brāļiem". Lielākus vai mazākus uzlabojumus veikuši visam auto. Ārejais dizains ir samērā izdevies, auto izskatas ļoti mūsdienīgs, pat stilīgs. Solīti tuvāk eiropiešu(vairāk jau vācu) stiliņam, gaumīgs. Arī Ceed salons kļuvis elegantāks. Acīs iekrīt kvalitatīvā salona apdare, materiāli izvēlēti pardomāti un saskaņoti ar kopējā dizaina foemām. Salonu nevar uzskatī par ļoti plašu, taču vietas ir pietiekoši. Ja 1,9m gari braucēji var iesēsties viens aiz otra, tas jau ir atzīstami. Iespējams salona ietipība panākta uz bagāžas nodalijuma rēķina, jo tas ir kompaktklases standarta apjomā. Aprīkojums korejietim diezgan bagatīgs, ir pieejama pat adaptīva kruīzkontrole. Starp jau ierastajām funkcijām stūres apsilde nav nekāds super jauninājums, bet vienkārši patīkami. Pretenzijas varētu būt pret salona gaisa plūsmas regulēšanu. Nav iespējams regulēt gaisa plūsmas apjomu, jo ar klapītēm regulējas tikai virziens, tās aizverot, plūsma vienkārši tiek pārtraukta. Jāatzīmē ērtā izkāpšana, ko atvieglo plati atveramas durvis. Kā tad ripo Kia Ceed? Auto nerāda brīnumus uz ceļa, bet ir pārliecinoš. Piekare samērā stingra, bet klusa, tas ir zināmas kvalitātes rādītājs. Auto labi tur trajektoriju, galvenais dod braucējam pārliecību. Ceed ir labs ikdienas auto, varētu teikt arī jaunas ģimenes auto, kurš ir gan prkatisks, gan arī stilīgs un par saprotamiem cipariem. Vienīgi šim spēkratam pietrūkst savas "odziņas". Atkarībā no aprīkojuma no 15000 - 22000. Varbūt ir vērts padomāt!

JanisGrinhofs 29.11.2018 23:16

Jaunais CRV demonstrē vēlmi izkarot sev "vietu zem saules". Jaunais Honda krosovers būs nopietns konkurents visiem "klses biedriem". Jaunajā CRV redzama ražotāja nopietnā attieksme pret katru mezglu, vai tehnisko risinājumu. Hoda CRV atstāj ļoti pārdomāta un izlīdzsvarota auto iespaidu. Vienīgi grūti spriest, cik pārdomāta ir dzinēju gamma, prasītos kaut kas ar lielāku veiktspēju. CRV izceļas ar solīdu, mūsdienīgu dizainu. Arī auto salons izveidots ļoti pārdomāti, ar labiem materiāliem un kvalitatīvu apdari. Ērti sēdekļi, Visu aktuālo funkciju vadības slēdži, sviras viegli pieejamas, loģiski izvietotas. Daudz slēdži atrodas uz multifunkcionālās stūres, bet tie netraucē viens otra funkciju izmantošanai. Multimēdiju displējs izvietots atšķirīgi no konkurentiem. Braucējam nav vēlēšanas to nolocīt, jo tas gaumīgi integrēts panelī. Auto salons var lepoties ar daudz sīklietu nodalījumiem. Vietas pietiks arī aizmugurējā rindā sēdošiem. Bez ērtiem "sēžamajiem" ar apsildi ir pieejama arī siltā , aukstā gaisa regulējams pievads. Lieki piebilst, ka visiem braucējiem pieejamas USB ligzdas. CRV sevī apvieno kvalitatīva, ietilpīga un labi vadāma auto īpašības. Tas varētu būt labs ģimenes auto ceļojumiem, braucieniem pie lauku radiem un ikdienas trakajā steigā. Jā, jaunais CRV nav tas lētākais auto , taču redzot , ko par prasīto cenu var saņemt pretī ir vērts padomāt.

JanisGrinhofs 26.11.2018 22:35

Ar Eclipse Cross modeli Mitsubishi ir centies markai pievērst uzmanību. Auto dizains ir interesants, nopietnais, agresīvais priekšgals un ķircinoši draiskulīgā, uzrautā pēcpuse. Savdabīgi, bet interesanti. Virsbūves līnijas šķautnainas, lauzītas. Tāds vēl nenobriedis nindzja. Toties salonā mājīgums un elegance. patīkams salons. Ērti sēdekļi, vadītāja sēdpozicīju iespējams pieregulēt elektriski. Tas atvieglo ideālā stāvokļa izvēli. Ērti jutīsies arī aizmugurē sēdošie pasažieri. Aizmugurējie sēdekļi ir regulējami, tas ļauj ērtāk justies garākā ceļā.Salona apdarē veikta kvalitatīvi, izmantojot labus materiālus. Ar 1,5 litru dzinēju Eclipse Cross nav nekāds dragreisu dalībnieks,taču pilsētas satiksme iekļausies bez problēmām. Toties uz šosejām apdzenot nevajadzētu būt pārāk pašpārliecinātam. Kā jau japāņu spēkratiem pienākas tiek piedāvātas daudz dažādu opciju. Nekādu pārsteigumu te nav. Multimediju vadība no centrālās konsoles skarienvirsmas nav pārāk ērta un lietderīga. Uzrunāja lielie ārējie atpakaļskata spoguļi, turpretī lauztais aizmugurējais logs ar šķērsli tajā reāli bojā visu "operu". Pēc ārējā dizaina jau nojaušams, ka bagāžas nodalījums nav tas lielākais klasē un nekādas papildus opcijas tajā nebija atrodamas. Auto gaita mazliet par mīkstu. Pilsētā tas varbūt netraucē ir pat labi,bet ārpus mūriem traucoties pa šosejām un lauku ceļiem zūd tāda kā stabilitātes sajūta. Ieraugot auto pa gabalu likās, ka "iekšā" būs vairāk.

JanisGrinhofs 26.11.2018 21:36

Novembra sākums kļuvis jau tradicionāli par Latvijas Gada Auto lielā testa laiku. Arī šī gada novembra lielais tests sagaidīja žūriju ar nopietnu uzdevumu. Pieteikumus bija atsūtījuši pēdējie pretendenti un testu priekšvakarā pie Nacionālās bibliotēkas gozējās 29 pretendenti. Viens spēcīgs pretendents līdz lielajiem testiem nenonāca, tā ceļi aizvijās citā virzienā. Taču ar atlikušajiem 28 bija nepieciešams nopietni "pastrādāt", lai tos varētu pēc iespējas objektīvāk novērtēt pēc pieņemtajiem kritērijiem. Organizatora iedibinātā kārtība, žūrijas loceklim stunda vienam spēkratam ir optimāls variants tik lielam pretendentu skaitam. Lietderīgi izmantojot laiku, varēja daudz paveikt. Testus dzīvīgākus padarīja omulīgā gaisotne žūrijas starpā. Katrs dalījās ar spilgtākiem iespaidiem, kas veicināja pamatīgāk izsvērt paša vērtējumu. Lielu pienesumu testu laikā deva organizatora pieaicinātie dīleru pārstāvji, kas pastāstīja klātesošajiem par sevis pārstāvēto auto marku pretendentu modeļiem uzsverot tehniskos risinājumus un inovācijas. Viennozīmīgi interesanti bija salīdzināt dažādu ražotāju vienas klases pārstāvjus vienādos apstākļos un ar prieku secināt, ka pagaidām vēl visi auto nav vienādi. Ja nu vienīgi vienas klases ietvaros izmēri daudz neatšķiras. Atklājums pēc braucieniem ar Škodu Fabiu un Lamborghini Urus bija fakts, ka tik atšķirīgos auto varbūt kaut kas kopīgs kā aizrautība, brauciens, kurš tevi uzrunā. Loti liela bija auto dažādība. No Audi A7 līdz Citroen Berlingo. Tātad vēl grūtāka vērtēšana. Bet tas ir žūrijas darbs. Testi bija lieliski, mūs lutināja arī laika apstākļi. Ar retiem izņēmumiem organizatoram Mārim Ozoliņam vienmēr izdodas ar to kungu kaut kā sarunāt. Grēks būtu sūdzēties par pieejamajiem ceļiem testu laikā. Tos varēja izvēlēties pēc sirds patikas, līkumainu asfaltu, smilšainu meža stigu vai rudens lapām klātu meža grunteni.

Testi aizvadīti, būs ko atcerēties. Daudz dažādi auto, laba sabiedrība, izdevies pasākums. Atliek vien ar nepacietību gaidīt uzvarētāju.

JanisGrinhofs 22.11.2018 23:28

Mazā Fabia atstāja ļoti labu iespaidu. Čehi izpildījuši mājas darbu ļoti apzinīgi. Lai arī auto mazs, tajā var braukt četri pieaugušie. Fabia uzrunāja ar savu vieglo un pārliecinošo gaitu. Neskatoties uz mazo dzinēju un trijiem dūšīgiem pasažieriem, auto spēja būt gana nasks līkumainā grants ceļā. Mazās bedrītes un nelīdzenumus pārvarēja klusi, piekare nebija dzirdama. Auto tā vien vedināja uz bezrūpīgu traukšanos pa lauku ceļiem. Arī spēkrata salons atstāj ļoti labu iespaidu. Ergonomisks ar pārdomātu vadības slēdžu izvietojumu. Fabia ir praktisks, ar labu vadāmību, kvalitatīvi nostrādāts pilsētas auto par ļoti saprātīgu samaksu.

JanisGrinhofs 17.11.2018 20:32

Starp citu zem 8 min noteikti centīsies iebraukt ne ierindas Urus, bet modelis ST-X, kurš būs par ceturtdaļu vieglāks par standarta versiju. Priecīgus svētkus!

JanisGrinhofs 17.11.2018 20:17

Domājams, ka visi kungi, kuri piedalās šajā savdabīgajā diskusijā ir izbraukuši ar Urus...

JanisGrinhofs 16.11.2018 23:06

T-Roc, kārtējais viens no VW spēkratiem. Viss izdarīts pareizi, nav pretenziju. Gaita un vadāmība kā jau VW, laba, bet neaizrauj, nepārsteidz. Auto nav liels, lai gan salonā vietas pietiekoši. Varbūt aizmugurē garākiem būs drusku šaurāk. Galvenais cietējs uz izmēru rēķina ir bagāžas nodalījums. Bet pilsētas SUV tas varētu nebūt pārāk izšķiroši.Savukārt auto salons ir ikdienišķs, taču mūsdienīgs,būtu gana atbilstošs mazam krosoverītim, ja tas nemaksātu 39 tūkstošus. Darbi izpildīti kvalitatīvi, taču izmantotie materiāli liekas pilnīgi neatbilstoši spēkrata cenrādim. T-Roc tehniskā ziņā izdevies auto, bet vai ar to pietiek, lai pēc tā stātos rindā. Līdzīga aprīkojuma un piedziņas konkurenti(izmēros pat mazliet lielāki),tik pat spējīgi uz Latvijas ceļiem, maksā ievērojami lētāk.

JanisGrinhofs 16.11.2018 22:21

Focus ir viens no populārākajiem kompaktklases pārstāvjiem. Jaunie modeļi vienmēr nākuši klajā ar kādiem jauniem konstruktīviem vai dizainiskiem risinājumiem. Arī šogad pretendentu pulkā esošais Ford Focus atšķiras no priekšgājēja. Dizains jauns, bet vai izdevies, grūti spriest. Domāju domas varētu dalīties. Auto ne pārāk izteiksmīgās formas atgādina kaut ko jau redzētu. Līdzīgas sajūtas pārņem arī salonā. Salons ietilpīgs, tomēr nepamet doma, ka viss darīts bez entuziasma, trūkst akcenta(odziņas).Agrāk tā bija viena no Ford iezīmēm. Auto brauc labi, lai gan tas nav pārsteigums. Vadamība un laba gaita vienmēr bijusi Ford stiprā puse. 1,5 litrīgais dzinējs spēj nodrošināt pietiekamu dinamiku ikdienas ekspluatācijā. Vairāk pārsteidz dažādi savdabīgi risinājumi jaunajā Focusā. Jau vairākkārt pieminētais start/stop slēdzis, ne parāk ērtais pārnesumu(automātiskās pārnesumkārbas) pārslēgšanas slēdzis un salona apdare. Var teikt, ka tas nav būtiski, taču par šo jauno Focusu tiek prasīts 26 tūkstoši...

JanisGrinhofs 16.11.2018 12:24

Lamborghini Urus ir vēl nebijis spēkrats Gada Auto vēsturē. Auto godam notur savu "kanti"(reputāciju). Kā jau iepriekš tika minēts daudzi Lambo mezgli nāk no Audi, taču tas nenozīmē, ka šos auto var salīdzināt. Visos aspektos Urus ir pilnvērtīgs Lambo. Gan salona iekārtojums, gan vadības slēdžu izvietojums un darbība, pieejamās funkcijas aoliecina itāļa sporta gēnu klātbūtni. Lai kā arī auto tiek pozicionēts, tas tomēr ir tīrs sporta auto, kurš var pārvietoties arī ārpus auto maģistrālēm un pat mežā. Tomēr, tas ko Urus spēj uz cieta seguma, maigi sakot ir iespaidīgi. Paātrinājums un bremzes nespēj atstāt vienaldzīgu nevienu, kam auto nav tikai pārvietošanās līdzeklis. Braucot ar šādu spēkratu vairs nav būtiski cik ērts ir durvju rokturītis vai cik spoža ir salona apgaismes lampiņa. Neskatoties uz auto izteikto sportiskumu, tam ir četras durvis, pilnvērtīga aizmugurējā sēdekļu rinda un normāls bagāžas nodalijums.

JanisGrinhofs 25.09.2018 23:29

Kona vēl viens mūsdienu stilīgais krosoverītis, ar savu seju. Auto labprāt demonstrē savu straujo dabu. Salons tīri neko, bet pamazs. Motorītis maziņš, bet auto dinamiskā daba padara to diezgan ēdelīgu. Taču ja gribas kaut ko nelielu , stilīgu un nedārgu, tad kāpēc ne.

JanisGrinhofs 25.09.2018 23:17

Rextons tiešām atgādināja Cruiser, Liels, plašs, ērti sēdekļi. Milzīgs bagāžnieks, bet uz bagāžnieka rēķina aizmugurējā sēdekļu rindā būs jāpierauj ceļi. Auto salons diezgan kvalitatīvs. Dinamika tik lielam auto arī pieņemama, bet auto pārāk zvalstīgs. Trūkst stabilitātes, bet braucējam pārliecības par tā uzvedību ātrumā un ekstremālā situācijā.

JanisGrinhofs 25.09.2018 23:04

Rifters ir izpildījis mājas darbu. Viss, lai mazajam uzņēmējam atvieglotu dzīvi. Būs , kur sakrāmēt pavadzīmju kalnus, projektus un darbu izpildes žurnālus. Varēs uz objektiem aizvizināt darbiniekus. salons tiešām plašs, ar neskaitāmām transformācijas iespējām, nodalījumiem, plauktiņiem un cimdu nišām. panorāmas jumtu. Auto tiešām domāts komercpārvadājumiem nelielos attālumos, jo uz priekšu francūzis skrien gana gausi. Veicot apdzīšanu, noteikti būs jāpārslēdzas līdz 3 pārnesumam, lai varētu pabeigt manevru.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti